Prolazite li test s gostima? 7 stvari koje već danas možete poboljšati


Svaki gost koji kroči na jednu od vaših jahti ima određena očekivanja. Ali što ako kažemo da se ta očekivanja mogu ispuniti? Pa čak i biti nadmašena? Mislite li da možete učiniti još bolje za svoje goste? Sigurno možete.

Znate li uopće što vaši gosti žele i trebaju? Jesu li zadovoljni vašom uslugom, posadom, posteljinom pa i vodom na jahti? 
  
Već znate kako prvi dojam ne može biti važniji nego što jest.  
Dakle, nije dovoljno imati flotu koja plovi; morate gostima pružiti iskustvo koje će im biti urezano u sjećanje dugo nakon što se iskrcaju. 
  
Morate proći test s gostima. 
Čisto ovako iz prve, evo nekoliko brzih rješenja koja možete napraviti za bolji prvi dojam: 

  • Odmah po dolasku, osobni pozdrav od strane posade.  
  • Prilagođeni pokloni dobrodošlice s lokalnim delicijama i personaliziranim porukama. 
  • Pomno organiziran itinerar kojeg ćete gostima predstaviti odmah pri dolasku. 
  • Ambijentalna glazba i rasvjeta prilagođeni dobu dana i/ili raspoloženju pri ukrcaju. 
  • Prezentacija plovila koja pokazuje savršeno stanje jahte i potpunu spremnost za isplovljavanje. 
     

  
1. Besprijekorna čistoća i savršeno održavanje kao garancija vaše kvalitete 

Održavanje čistoće na plovilu je mnogo čini mnogo više od toga da jahta izgleda besprijekorno na prvi pogled - jamči vašu beskompromisnu kvalitetu. 
  
Učinkovito čišćenje je puno više od rutinskog brisanja površina; uključuje temeljitu dezinfekciju tkanina i pažljivo čišćenje čak i najzabačenijih kutaka jahte. 
Detaljni protokoli čišćenja povećavaju komfor vaših gostiju (i štite njihovo zdravlje) te obogaćuju njihovo cjelokupno iskustvo. 
  
Primjeri učinkovitih pristupa dubinskom čišćenju: 

  • HEPA filteri i njihove redovite zamjene kako bi se osigurala netaknuta kvaliteta zraka. 
  • Profesionalni parni čistači krevetnine, tepiha i zavjesa kako bi se uklonile sve bakterija (bez jakih kemikalija). 
  • Dubinsko čišćenje sve posteljine, uključujući poplune i jastuke, povrh uobičajenog pranja posteljine. 
  • Napredni sustavi za pročišćavanje vode koji jamče čistoću (i dobar okus) vode za piće na brodu. 

Svojim gostima (pa čak i na svojoj web stranici ili društvenim mrežama) obavezno naglasite sve ove prakse koje provodite, kako biste ih uvjerili u vašu predanost njihovoj dobrobiti, stvarajući okruženje povjerenja

 

2. Prakse održavanja jahte za vrhunsko iskustvo svakog gosta 

Redovito održavanje osigurava da svako isplovljavanje bude jednako besprijekorno kao i prethodno. 
U to su uključene sveobuhvatne provjere i održavanje motora jahte, kompletne strukture, trupa te svih sustava i tehnologije na brodu. 
  
Također, na bilo kojoj jahti sigurnost gostiju nadilazi sve ostalo, budući da bi to trebala biti najvažnija stavka pri svakoj plovidbi. 
Sve to je više od pukog ispunjavanja regulatornih standarda; radi se o izgradnji povjerenja kod gostiju
  
Primjeri osnovnih praksi održavanja i sigurnosnih provjera: 

  • Periodična dijagnostika i podešavanje motora kako bi se osigurale optimalne performanse i učinkovitost goriva. 
  • Sustavne provjere i ažuriranja navigacijskih i komunikacijskih sustava kako bi se osiguralo da zadovoljavaju standarde i budu pouzdani. 
  • Redovito servisiranje sigurnosne opreme, uključujući prsluke za spašavanje, aparate za gašenje požara i ostalo, osigurava da je u savršenom radnom stanju. 
  • Neprestana obuka posade o najnovijim postupcima i protokolima za hitne slučajeve, osiguravajući spremnost u svakoj situaciji. 
  • Ažuriranje navigacijskih sustava i komunikacijskih uređaja kako bi se osiguralo da sadrže najnoviji softver i operativne značajke. 
  • Redovit servis na suhom doku, za pregled i popravak trupa, motora i drugih kritičnih mehaničkih sustava kako bi se spriječili bilo kakvi kvarovi na moru. 
  • Certifikacije i recertifikacije za sve članove posade u postupcima prve pomoći i upravljanja hitnim slučajevima, osiguravajući spremnost za svaku situaciju. 

Davanje prioriteta striktnim praksama održavanja i sigurnosti, vaša čarter tvrtka može postaviti primjer i razviti reputaciju o svojoj kvaliteti i odgovornosti
Svaki dio opreme - od prsluka za spašavanje do motora - mora biti besprijekoran. 

  

3. Nadogradite sadržaje na brodu 

Živimo u svijetu kojeg pokreće tehnologija, pa je i opremanje vaše jahte najsuvremenijim gadgetima postaje gotovo nužnost. 
  
Integracija najsuvremenijih tehnoloških poboljšanja poboljšava funkcionalnost vaših jahti, ali i znatno obogaćuje iskustvo gosta
Brzi Wi-Fi je osnova, a automatizirani navigacijski sustavi i pametna kontrola klime su neophodni. 
  
Primjeri tehnoloških poboljšanja: 

  • Wi-Fi sustavi velike brzine pružaju nesmetan pristup internetu, omogućujući gostima povezivanje, rad ili druženje online bez zastoja, bez obzira na njihovu lokaciju na moru. 
  • Napredni navigacijski sustavi osiguravaju sigurnost i preciznost u putovanju i omogućuju gostima interakciju s njihovom rutom, nudeći ažuriranja u stvarnom vremenu i edukativne sadržaje o njihovom putovanju. 
  • Pametne kontrole kabine, integrirane putem tableta ili pametnih telefona, omogućuju gostima podešavanje svjetla, temperature i sustava za zabavu dodirom gumba. 
  • Ugrađeni sustavi za zabavu kao što su satelitska TV i usluge video na zahtjev koji zadovoljavaju širok spektar različitih ukusa i preferencija. 
  • Sustavi za pročišćavanje vode koji koriste reverznu osmozu osiguravaju da je voda na brodu sigurna i ukusna, smanjujući oslanjanje na flaširanu vodu i poboljšavajući održivost. 

Uključivanje ovih naprednih tehnologija nudi besprijekoran spoj udobnosti doma i luksuznih inovacija, podižući iskustvo plovidbe na višu razinu.  
  

4. Poboljšanje iskustva spavanja s obraćanjem pažnje na detalje 

Luksuz na jahti definira se raskošnom estetikom, ali i dubokim komforom kojeg nudi gostima. 
  
Spavaće sobe nisu samo prostorije u kojima se završava dan; one su utočišta za potpunu relaksaciju. S kvalitetnim dodatcima u sobama, možete i najosnovniju kabinu podići na razinu koja se može mjeriti i sa vrhunskim hotelima. 
  
Primjeri poboljšanog iskustva spavanja: 

  • Posteljina s visokim brojem niti i svileni pokrivači pružaju izniman osjećaj potičući bolju kvalitetu sna. 
  • Inovativni madraci koji mogu prilagoditi prema individualnim preferencijama i obrascima spavanja. 
  • Zvučni sustavi u svakoj kabini sa umirujućim zvukovima, od bijelog šuma do nježne kiše, pomažući bržem i dubljem snu. 
  • Zastori za zamračivanje ili automatizirani sustavi za zatamnjivanje prozora koji blokiraju neželjeno svjetlo, stvarajući idealno okruženje za spavanje u bilo koje doba dana. 
  • Sustavi za difuziju mirisa koji emitiraju umirujuće mirise, poput lavande ili kamilice, pomažu  umiriti um i tijelo prije spavanja. 

Čak i uz sitne detalje možete osigurati da svako iskustvo na plovilu bude usmjereno na odmor i opuštanje. Ova posvećenost udobnosti doprinosi ukupnoj percepciji luksuza i brige koje pruža vaš čarter.

   

5. Posada i usluga – srce vašeg čartera 

U središtu svake izvanredne čarter jahte je njezina posada, koja odražava duh jahte. Izvrsnost u usluzi nije samo odgovaranje na zahtjeve gosta, nego je i sposobnost predviđanja potreba i nadmašivanje njihovih očekivanja. 
  
Kako bi se to postiglo, neophodna je stalna edukacija u raznim područjima za svakog člana posade
  
Fokusiranje na obuku, pripravnost za hitne slučajeve i usavršavanje međuljudskih vještina, oprema posadu alatima potrebnim za upravljanje bilo kojom situacijom s lakoćom i profesionalizmom. 
  
Primjeri učinkovite obuke posade: 

  • Obuka koja simulira stvarne interakcije s gostima, pružajući članovima posade strategije za rješavanje čak i najsloženijih zahtjeva. 
  • Sigurnosne vježbe koje pokrivaju sve, od zaštite od požara do postupaka za slučaj pada u more, osiguravaju da svaki član posade može brzo i učinkovito reagirati u hitnim situacijama. 
  • Radionice o kulturnoj osjetljivosti i komunikacijskim vještinama pripremaju članove posade za raznoliku klijentelu, potičući poštovanje i razumijevanje među različitim kulturama. 
  • Programi izvrsnosti u korisničkoj službi koji podučavaju umijeće promatranja gostiju, omogućujući članovima posade da predvide potrebe gosta bez nametanja. 
  • Obuka za voditelje posade, omogućavajući im da nauče kako će voditi primjerom i njegovati pozitivno timsko okruženje, usmjereno na uslugu. 

Ako ulažete u kontinuirani profesionalni razvoj svoje posade, dodatno učvršćujete temelj usluge koju nudite.  
 
Posvećenost izvrsnosti posade osigurava da se svaka interakcija na brodu provodi s pažnjom i preciznošću, odražavajući predanost vašeg čartera kvaliteti usluge i zadovoljstvu gostiju. 
 

 

6. Osobni pristup može poboljšati ili potpuno pokvariti iskustvo plovidbe 

Razlika između uistinu izvanrednog čartera i onog "bilo je u redu" leži u suptilnom, ali dojmljivom osobnom pristupu. 
  
Sama bit čarter iskustva se može transformirati ako obraćate pažnju na individualne preferencije gostiju. Promišljene geste i personalizirana pažnja unose toplinu i posebnost, koja može nečiji odmor pretvoriti u niz nezaboravnih trenutaka. 
  
Primjeri osobnih pristupa: 

  • Poruke dobrodošlice u kabinama, prilagođene svakom gostu. 
  • Pamćenje osobnih detalja starih gostiju, poput njihovih omiljenih pića, izbora jela ili aktivnosti. 
  • Improviziranja iznenađenja, kao što je privatni tura neke malo poznate lokacije ili priprema nekog omiljenog jela. 
  • Priprema kreveta koje nadilazi običnu urednost, nudeći miran kraj dana uz ambijentalnu glazbu, prigušena svjetla ili čak piće pred spavanje. 
  • Proaktivna organizacija koja predviđa potrebe gostiju, poput postavljanja ležaljki hlad tijekom posebno vrućeg dana ili organiziranja večere pod zvijezdama. 

Osobni pristup osiguravaju da se vaši gosti osjećaju istinski cijenjenima i zbrinutima. Obraćanje pažnje  na detalje može unaprijediti vaš čarter, pretvarajući goste koji su imali namjeru doći samo jednom, u lojalne, stalne klijente. 
  

7. Održive prakse i ekološke inovacije za plovila 

Prihvaćanje održivosti u čarteru nije samo trend, već ključna promjena prema dugoročnoj izvrsnosti (i zadovoljstvu gostiju). 
  
Možete smanjiti svoj ekološki otisak integriranjem inovacija kao što su solarni paneli, sustavi za pročišćavanje vode i korištenjem biorazgradivih proizvoda. 
  
Te tehnologije i rješenja podržavaju čistoću našeg morskog ekosustava, ali također odražavaju preferencije sve većeg broja gostiju, koji daju prednost ekološkoj odgovornosti čak i na odmoru. 
  
Primjeri održivih rješenja za jahte: 

  • Solarni paneli daju obnovljivu energiju za napajanje brodskih sustava, smanjujući oslanjanje na dizelske generatore i smanjujući emisije. 
  • Napredni sustavi za tretman otpadnih voda koji pročišćavaju i recikliraju sivu vodu, minimizirajući zagađenje. 
  • Ugradnja energetski učinkovitih uređaja i LED rasvjete radi smanjenja potrošnje energije. 
  • Korištenje netoksičnih, biorazgradivih sredstava za čišćenje i toaletnih potrepština. 
  • Ponuda lokalno uzgojene, organske hrane koja podržava lokalne poljoprivrednike i smanjuje ugljični otisak povezan s transportom hrane. 

Uključivanje gostiju u održive prakse kroz informiranje i aktivno sudjelovanje poboljšava njihovo cjelokupno iskustvo, ali razvija i veće poštovanje prema okolišu
  
Primjeri kako uključiti goste u održivost: 

  • Organiziranje vođenih eko-tura koje pokazuju lokalno podmorje i okoliš, educirajući goste o biološkoj raznolikosti i naporima za očuvanje Jadrana. 
  • Implementacija "Zelenog programa" gdje gosti mogu na primjer, minimizirati usluge čišćenja tijekom boravka kako bi smanjili potrošnju vode i energije. 
  • Poticanje gostiju da sudjeluju u lokalnim akcijama čišćenja ili sličnim projektima gdje je to moguće. 

Integriranjem ovih održivih praksi  i edukacija, možete ponuditi bogatije i odgovornije iskustvo. Vaša misija bi trebala biti i očuvanje podmorja za buduće generacije, kao i usklađivanje s očekivanjima današnjih “modernih” gostiju. 

 

Zaključak – ispunite i nadmašite sva očekivanja 

Želite li ne samo ispuniti, već i predvidjeti potrebe svojih gostiju
  
Možete poboljšati vaše čarter poslovanje i osigurati sebi konkurentsku prednost na sve zahtjevnijem tržištu.   
 
Imate priliku (i zapravo imate obavezu) poboljšati sve ono što radite, uključujući i promicanje svih gore navedenih taktika u vašoj strategiji digitalnog marketinga. Kako? 
  
Objavljujte na društvenim mrežama sve o tome što točno imate i radite. Tako možete angažirati potencijalne goste dajući im uvid u iskustva koja ih čekaju. 
  
Kreirajte priče koje se emocionalno povezuju, pokazujući utjecaj svih poboljšanja koja ste uveli za iskustvo vaših stvarnih gostiju (ako je moguće). 
  
Na taj način, komunicirate predanost izvrsnosti i stvarate pozitivan ciklus povratnih informacija, koje će imati odjeka i kod potencijalnih te i kod stalnih gostiju. 
  
Ovaj dvostruki pristup, stvarna implementacija promjena i pričanje dobre online priče o njima, formira čvrst temelj za rast. No naravno, ujedno i poboljšava zadovoljstvo gostiju. 

 

Trebate pomoć ili savjet? Kontaktirajte nas već danas.  
Prijavite se na naš newsletter i pratite nas na našim društvenim mrežama Facebooku, Instagramu i LinkedInu.   
  

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Zamka "nemate prava na sliku koju ste koristili"
Zamka "nemate prava na sliku koju ste koristili"

Ako želite privući pažnju i učinkovito prenijeti poruku, vjerojatno ćete koristiti slike, zar ne? Web dizajneri, blogeri, vlasnici malih poduzeća, digitalni marketinški stručnjaci, kreatori sadržaja – svi oni koriste upečatljive fotografije kao dio svoje strategije. Ali što ako netko tvrdi da ste "ukrali" sliku?

Posljednje putovanje - što kada jahte više nisu za plovidbu
Posljednje putovanje - što kada jahte više nisu za plovidbu

Plovidba, jahting i jedrenje, postali su sinonim za luksuz, avanturu i slobodu kretanja. Ipak, nalazimo se u vremenu kada pomorska zajednica suočava se s velikim izazovom. Otpad iz mora, posebno iz nautičkog sektora, pretvara se u krizu koja zahtijeva hitnu pažnju.

U potrazi ste za konzultantom za digitalnu transformaciju i human-centric strategiju?
U potrazi ste za konzultantom za digitalnu transformaciju i human-centric strategiju?

Otkrijte najvažnije vještine koje treba imati konzultant uz čiju pomoć možete u potpunosti transformirati svoje poslovanje. Želite razviti strategiju koja je usmjerena na potrebe vaših klijenata i/ili gostiju te dobiti praktična rješenja koja će potaknuti rast vaše tvrtke? Andreja Fazlić u svom novom članku donosi sve o tome što je i zašto vam treba konzultant.

Što je VOC u marketingu i zašto bi ga vaša čarter tvrtka trebala razumjeti
Što je VOC u marketingu i zašto bi ga vaša čarter tvrtka trebala razumjeti

Zamislite situacije u kojima vaša čarter tvrtka može kontinuirano poboljšavati svoje usluge. Zamislite i kako reagirate na povratne informacije svojih gostiju i mjerite utjecaj promjena koje ste napravili. Čitajte dalje kako biste saznali kako proaktivno unaprijediti korisničko iskustvo i izgraditi snažnije, i otpornije, poslovanje.