Nadolazeći nautički sajam Biograd Boat Show 2021 prilika je za predstavljanje nove poslovne online platforme namijenjene profesionalcima u nautičkom čarteru.
Najveći nautički sajam u Hrvatskoj, Biograd Boat Show održat će se ove godine od 20.-24.10.2021. a u sklopu kojega će se održati i poseban događaj Croatia Charter Expo namijenjen profesionalcima u čarter industriji.
Biograd Boat Show je najveća izložba plovila na moru srednje i istočne Europe te ove godine slavi svoju 23. godišnjicu.
Nakon višegodišnjeg kontinuiranog rasta i vrlo uspješnog sajma iz 2020., jednog od samo tri održana nautička sajma u Europi tijekom pandemije, ove godine se očekuje još veći broj posjetitelja i izlagača iz cijele Europe.
Upravo će se na sajmu u Biogradu predstaviti novi poslovni web namijenjen profesionalcima u nautičkom čarteru u Hrvatskoj.
Jedna od posebnosti sajma u Biogradu je i organizacija posebnog događaja Croatia Charter Expo. To je poslovni događaj koji će se održati 21.10.201., a namijenjen je izravno čarter industriji.
Croatia Charter Expo ima za cilj povezivanje profesionalaca u čarter industriji te ove godine ugošćuje prvi kongres udruge Boat Charter Agency Association koji trenutačno broji preko 200 međunarodnih članova - agenata koji posreduju kod pružanja usluga smještaja na plovilima.
Ovaj događaj idealna je prilika za predstavljanje nove poslovne web stranice čarter.hr koja je namjenjena upravo tvrtkama u nautičkom čarteru i onima koji usko surađuju s njima.
Do sada je čarter sektor informacije i trendove dobivao iz izvora primarno namijenih srodnim industrijama poput one hotelijerske no došlo je vrijeme da zemlja s najvećom čarter flotom na svijetu dobije online prostor namijenjen samo njoj. Upravo je to svrha čarter.hr-a, postati centralno mjesto za one koji rade u čarter industriji, izvor točnih i pravodobnih informacija, korisnog sadržaja, ali i mjesto susreta te razmjene poslovnih ideja.
Uspješan model povezivanja korisnih informacija i resursa sa korisnicima koji imaju specifične zahtjeve primijenjen je na čarter.hr, a glavna svrha je da tvrtke korištenjem skupa informacija i alata smanje troškove i rizike poslovanja, a pri tom povećaju profit.
Osim aktualnih trendova u industriji, praćenja propisa i važnih regulativa, poseban naglasak čarter.hr stavlja na digitalne alate namijenjene upravo toj industriji. Posjetitelji će se tako moći upoznati s najsuvremenijim digitalnim programskim rješenjima koja čarter poslovanju mogu donijeti mnoge benefite i pojednostaviti razne procese.
Čarter tvrtke s ovim web mjestom konačno imaju jedno mjesto na kojem će pronaći relevantne informacije, povezati se s ponuđačima jedinstvenih rješenja poput softvera koji rješavaju njihove specifične zahtjeve te pratiti trendove vezane uz ovu industriju.
Ukoliko planirate posjetiti sajam u Biogradu i želite dobiti više informacija o samom projektu te koje su mogućnosti za poslovnu suradnju pozivamo vas da zakažete sastanak i pridružite nam se na ovom iznimnom događaju u Biogradu 21. i 22.10.2021. od 09: do 18:00 sati.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Čarter web stranice često se svedu na isto: slični brodovi, isti opisi, ništa novo za gosta ni za tražilicu. Ali vi imate dobru ponudu, a Google vas i dalje preskače… Znate li koje su to greške koje radite a koje vas koče? Evo konkretnih savjeta kako ih riješiti.
Nedavna presuda švicarskog nadzornog tijela protiv Booking.com-a otvara važnu temu i za čarter industriju: dominacija posrednika, visoke provizije i praksa davanja popusta iz tuđeg poslovnog modela ozbiljno narušavaju tržišnu ravnotežu. Iako čarter nema jednog OTA diva, mehanizmi su itekako slični, a posljedice sve vidljivije. Vrijeme je da se otvoreno postavi pitanje: tko zaista upravlja prodajom, a tko snosi sve operativne rizike?
Kad svi bježe u sigurnost, on je krenuo “kontra” - ravno prema krizi. Usred pandemijskog kolapsa turizma, Ivica Žuro odlučuje osnovati savjetničku firmu. Ne iz ludosti, već iz uvjerenja kako se najvažniji potezi povlače kad je najteže. U tekstu za čarter.hr vodi nas kroz stvarne pregovore s bankama, konkretne poslovne poteze i planove sa konkretnim ciljem a to je: preživjeti je prvi korak, nakon toga mora ići dovođenje u red.
Ako ste kao većina čarter tvrtki, društvene mreže su vam negdje pri dnu popisa. Objavite kad stignete, kad se nešto dogodi. Ili jednostavno ne stignete nikad. A onda dođe sezona i pomislite: “Trebali bismo nešto objaviti…” Ovaj vodič je tu da vam pokaže kako s minimalnim trudom napraviti jednostavan plan objava koji ima glavu i rep.