Upoznajte čarter.hr na nautičkom sajmu Biograd Boat Show 2021


Nadolazeći nautički sajam Biograd Boat Show 2021 prilika je za predstavljanje nove poslovne online platforme namijenjene profesionalcima u nautičkom čarteru.

Najveći nautički sajam u Hrvatskoj, Biograd Boat Show održat će se ove godine od 20.-24.10.2021. a u sklopu kojega će se održati i poseban događaj Croatia Charter Expo namijenjen profesionalcima u čarter industriji.

Biograd Boat Show je najveća izložba plovila na moru srednje i istočne Europe te ove godine slavi svoju 23. godišnjicu. 

Nakon višegodišnjeg kontinuiranog rasta i vrlo uspješnog sajma iz 2020., jednog od samo tri održana nautička sajma u Europi tijekom pandemije, ove godine se očekuje još veći broj posjetitelja i izlagača iz cijele Europe.

Upravo će se na sajmu u Biogradu predstaviti novi poslovni web namijenjen profesionalcima u nautičkom čarteru u Hrvatskoj.

Croatia Charter Expo 2021

Jedna od posebnosti sajma u Biogradu je i organizacija posebnog događaja Croatia Charter Expo. To je poslovni događaj koji će se održati 21.10.201., a  namijenjen je izravno čarter industriji.  

Croatia Charter Expo ima za cilj povezivanje profesionalaca u čarter industriji te ove godine ugošćuje prvi kongres udruge Boat Charter Agency Association koji trenutačno broji preko 200 međunarodnih članova - agenata koji posreduju kod pružanja usluga smještaja na plovilima. 

Ovaj događaj idealna je prilika za predstavljanje nove poslovne web stranice čarter.hr koja je namjenjena upravo tvrtkama u nautičkom čarteru i onima koji usko surađuju s njima.

Nova poslovna web stranica www.čarter.hr 

Do sada je čarter sektor informacije i trendove dobivao iz izvora primarno namijenih srodnim industrijama poput one hotelijerske no došlo je vrijeme da zemlja s najvećom čarter flotom na svijetu dobije online prostor namijenjen samo njoj. Upravo je to svrha čarter.hr-a, postati centralno mjesto za one koji rade u čarter industriji, izvor točnih i pravodobnih informacija, korisnog sadržaja, ali i mjesto susreta te razmjene poslovnih ideja. 

Uspješan model povezivanja korisnih informacija i resursa sa korisnicima koji imaju specifične zahtjeve primijenjen je na čarter.hr, a glavna svrha je da tvrtke korištenjem skupa informacija i alata smanje troškove i rizike poslovanja, a  pri tom povećaju profit.

Osim aktualnih trendova u industriji, praćenja propisa i važnih regulativa, poseban naglasak čarter.hr stavlja na digitalne alate namijenjene upravo toj industriji. Posjetitelji će se tako moći upoznati s najsuvremenijim digitalnim programskim rješenjima koja čarter poslovanju mogu donijeti mnoge benefite i pojednostaviti razne procese.

Čarter tvrtke s ovim web mjestom konačno imaju jedno mjesto na kojem će pronaći relevantne informacije, povezati se s ponuđačima jedinstvenih rješenja poput softvera koji rješavaju njihove specifične zahtjeve te pratiti trendove vezane uz ovu industriju.

Ukoliko planirate posjetiti sajam u Biogradu i želite dobiti više informacija o samom projektu te koje su mogućnosti za poslovnu suradnju pozivamo vas da zakažete sastanak i pridružite nam se na ovom iznimnom događaju u Biogradu 21. i 22.10.2021. od 09: do 18:00 sati.

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Poboljšajte učinkovitost - KPI za čarter poslovanja
Poboljšajte učinkovitost - KPI za čarter poslovanja

U čarter industriji, gdje sezona traje samo nekoliko intenzivnih mjeseci, svaka odluka ostavlja svoj trag. Formiranje cijena, upravljanje flotom, kontrola troškova - sve su to odluke koje će ili donijeti profit ili stvoriti gubitke i tu nema prostora za greške. Ako nemate konkretne brojke ispred sebe, odluke se svode na "osjećaj" ili pretpostavke. Bez KPI (ključnih pokazatelja uspješnosti) donošenje odluka postaje oslanjanje na intuiciju - a intuicija rijetko nadmašuje analitiku.

Mogu li čarter tvrtke (kvalitetno i točno) izmjeriti ROI
Mogu li čarter tvrtke (kvalitetno i točno) izmjeriti ROI

ROI (Return on Investment) u najjednostavnijem smislu mjeri koliko se novca vrati nakon što se nešto uloži – bilo u oglašavanje, web stranicu, novo plovilo ili digitalni alat. U praksi, to je provjera je li neka odluka imala financijskog smisla. Je li ROI broj i može li se zapravo izmjeriti u čarteru?

Što (ni)je grafički dizajn i zašto (ni)je važan za vaše poslovanje
Što (ni)je grafički dizajn i zašto (ni)je važan za vaše poslovanje

Što grafički dizajn (ni)je, čemu zapravo služi i kakav stvarni utjecaj ima na vaše poslovanje? Ako ste se to ikad pitali (ili možda niste, a trebali biste), novi članak Barbare Zec dat će vam jasniju sliku. Iskusna dizajnerica pojašnjava što dizajner stvarno radi, gdje leži prava vrijednost dizajna i zašto ga treba samo gledati kao “nešto lijepo” nego i kao alat za jasnu i dosljednu komunikaciju.

Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge
Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge

Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.