Kako uz pomoć ključnih riječi povećati vidljivost vaše web stranice


Istraživanje ključnih riječi. Zvuči tako vrlo... tehnički, zar ne? Ipak, definirat ćemo ovaj "enigmatski proces". Objasnit ćemo detaljnije kako web stranicu svoje čarter tvrtke možete učiniti vidljivijom nego ikad prije.

Internet možemo usporediti s oceanom. Ogroman je. Ali i prepun svakojakih informacija. A informacije se na Internetu većinom nalaze na web stranicama. 
  
Nautičkim rječnikom rečeno, možemo reći kako je ovaj naš ocean mjesto gdje sve ove web stranice "glume” plovila. Svih vrsta, oblika i veličina. I svako od tih plovila pokušava privući pozornost onih koji ih traže. 
  
I na koji onda način, u tom ogromnom prostranstvu, netko može osigurati da se njegovo plovilo (čitaj: web stranica) neće izgubiti? Da će biti viđeno?   
 
Uz pomoć istraživanja ključnih riječi. 
  
Kako funkcionira, ovo istraživanje ključnih riječi? I kako poboljšava vidljivost web stranice? 
 
Sigurni smo kako ste nakon pokretanja čarter tvrtke napravili lijepu web stranicu, koja je i jednostavna za korištenje. Ali je li i "vidljiva"
  
Svaki put kad pojedinac unese upit u tražilicu, on zapravo traži sadržaj koji odgovara njegovoj namjeri. A ključne riječi su ona vitalna poveznica; povezuju upit tog pojedinca sa sadržajem na vašoj web stranici. 
 
Kada je vaša web stranica optimizirana pravim ključnim riječima, veća je vjerojatnost kako će biti vidljiva onome tko pretražuje određene pojmove
  
Zvuči previše komplicirano? Nije. Ali ipak, zahtijeva određeni trud. 

Ljudi koriste različitu terminologiju, izraze ili žargon za traženje iste stvari. Istraživanje ključnih riječi pomaže u otkrivanju bezbrojnih načina na koje ljudi pretražuju. Vama omogućavaju prilagođavanje vašeg sadržaja jeziku kojeg “koristi” vaša publika.  

Kako istraživanje ključnih riječi poboljšava vidljivost vaše web stranice? 

Ne radi se samo o tome kako trebate razumjeti što to točno pojedinac ili vaša generalna publika traže - već “kako” to traže. 
  
Ljudi koriste različitu terminologiju, izraze ili žargon za traženje iste stvari. Istraživanje ključnih riječi pomaže u otkrivanju bezbrojnih načina na koje ljudi pretražuju. Vama omogućavaju prilagođavanje vašeg sadržaja jeziku kojeg “koristi” vaša publika. 
 
Dat ćemo primjer. Recimo kako ste osoba koja kreira sadržaj za web stranicu jednog čartera, piše blogove i slično. Imate puno tema o kojima možete pisati. I kako onda određujete prioritete
  
Sa istraživanjem ključnih riječi. 
  
Sa ključnim riječima za kojima postoji velika potražnja u vašoj niši, dobivate uvid u teme koje je vaša publika želi čitati. A to je također prilično pametna strategija. 
 
I na taj način ne “tapkate u mraku”, već stvarate sadržaj koji već ima zainteresiranu publiku
  
Iako plaćene promocije mogu privući promet na vašu web stranicu, organski promet joj daje “ono nešto”. Ali i određenu vjerodostojnost.  
 
Organski promet prirodno dolazi na vašu web stranicu pri traženju informacija, za razliku od svega onoga što plaćate kako biste postigli isti cilj.  
  
Ključne riječi vam pomažu u poboljšanju poretka kod organskog pretraživanja. Web stranice koje se pojavljuju na prvoj stranici tražilica, dobivaju veliki dio klikova i pregleda od strane korisnika. 
 
Ciljanjem pravih ključnih riječi možete se polako, ali sigurno, pozicionirati na ovoj tako jako željenoj prvoj stranici. (Govorimo o, u marketingu dobro poznatoj, "prvoj stranici” na Google-u.) 
   
Bitno je znati i ovo - vaša konkurencija je uvijek i u svakom trenutku samo “jedan klik” daleko od vas.  
 
Kad počnete razumjeti cilj istraživanja ključnih riječi, možete utvrditi ne samo koje to riječi donose promet vašoj konkurenciji, nego i pronaći nedostatke u njihovim strategijama
  
Ti nedostatci postaju vaša prilika. Imate priliku napraviti određenu nišu za svoju ponudu i usluge, koju dosad niste imali.  
 
I to također može pomoći u poboljšanju vidljivosti vaše web stranice. 
  
Dakle, možete biti ispred (ili jednaki) u odnosu na konkurenciju. 

Kod ključnih riječi se ne radi o jednostavnom “izvlačenju” riječi niotkuda; radi se o odabiru riječi koje rezoniraju s vašom publikom. I tražilicama podjednako.

Stvari koje treba imati na umu pri odabiru pravih ključnih riječi 

Odabir savršene ključne riječi... to je postala i svojevrsna umjetnost. 
  
Ipak, to je umjetnost s dozom "znanosti"
  
Ne radi se o jednostavnom “izvlačenju” riječi niotkuda; radi se o odabiru riječi koje rezoniraju s vašom publikom. I tražilicama podjednako. 
   
I kako to učiniti? Evo nekoliko savjeta: 
Relevantnost: prije svega pitajte: "Je li ova ključna riječ relevantna za moj sadržaj?" Ako je odgovor dobro staro – Ne!, možda biste trebali razmisliti o ključnim riječima koje vašem čarteru, u konačnici, nešto znače.  
 
Opseg pretraživanja: iako se smatra kako biste trebali ciljati ključne riječi koje pretražuje puno ljudi, zapamtite kako veliki opseg također može značiti veliku konkurenciju. Ključno je pronaći ravnotežu. 
 
Namjera korisnika: razmislite o motivu korisnika koji tipkaju te ključne riječi. Traže li informacije ili su spremni na booking i plaćanje? Ako razumijete ovu razliku, razumjet ćete (i pridobiti) svoju ciljnu publiku.   
  
Long-tail ključne riječi: to su specifičnije, često duže fraze koje će ljudi vjerojatno koristiti kada su blizu trenutka bookinga. Primjer? Umjesto "najam jahti", ljudi će pretraživati "Razlika između najma jahti s posadom i bez" ili "Kako odabrati dobru čarter jahtu"


Ponekad problem nije ključna riječ nego sadržaj “oko” nje. Koliko se vaša konkurencija posvetila detaljima? Vi budite ti koji će pružiti opsežniji, bolji i detaljniji pogled na istu temu.  

Istražite konkurenciju kako bi znali koje su vaše “mrtve točke” 

Držite svoje prijatelje blizu, a svoje nep.. hm – konkurenciju(!), još bliže. 
  
Istraživanje konkurencije ne znači kopiranje njihovih strategija. Nemojte to raditi! 
  
Radi se o razumijevanju gdje se ističu i u čemu su dobri. I što je još važnije, što im nedostaje. 
  
Tu postoje prilike koje možete iskoristiti, a ovo su neke od njih: 
Analiza ključnih riječi: pomoću različitih alata možete otkriti ključne riječi s kojima se vaša konkurencija mogla rangirati, ali nije. To vam otvara mogućnost za prilagodbu. I korištenje tih riječi.  
  
Kvaliteta sadržaja: ponekad problem nije ključna riječ nego sadržaj “oko” nje. Koliko se vaša konkurencija posvetila detaljima? Vi budite ti koji će pružiti opsežniji, bolji i detaljniji pogled na istu temu. 
  
Analiza backlinova: saznajte tko se sve linkom referirao na vašu konkurenciju (i obratno). Na taj način možete saznati s kom bi mogli ostvariti potencijalna partnerstva. Ali i koga i što izbjegavati, naravno.  


Usporedili smo Internet s oceanom. Ali morate biti svjesni još jedne stvari. I Internet se, poput oceana, neprestano mijenja, fluidan je i u pokretu.       Što znači kako ono što je danas u trendu, bi sutra moglo biti sasvim nebitno.  

Pratite učinak svoje web stranice uz pomoć ključnih riječi 

Praćenje i podešavanje. To je ponekad jedino bitno u digitalnom marketingu
 
Vaš posao nije gotov nakon što ste implementirali svoje ključne riječi. 
  
Pazite i pratite učinak odabranih ključnih riječi. Donose li promet? Poboljšavaju li rangiranje vaše web stranice? 
  
Ključne riječi samo su početna točka. Provjerite i podatke kao što su stopa napuštanja, vrijeme provedeno na stranici i stope klikanja. To vam govori rezonira li vaš sadržaj kod publike ili ga je potrebno optimizirati. 
 
Usporedili smo Internet s oceanom. Ali morate biti svjesni još jedne stvari. I Internet se, poput oceana, neprestano mijenja, fluidan je i u pokretu. 
  
Što znači kako ono što je danas u trendu, bi sutra moglo biti sasvim nebitno. Ono što je jučer uspjelo doprijeti do vaših korisnika, možda neće uspjeti sutra. Dakle, nastavite prilagođavati svoje ključne riječi i analizirajte njihovu učinkovitost. Isto tako, budite spremni okrenuti se u nekom drugom smjeru kada je to potrebno. 
 
Vaš je zadatak redovito istraživati ključne riječi kako biste bili u tijeku sa stalnim promjenama u namjeri korisnika i obrascima pretraživanja. 
  
Prilagođavanjem sadržaja svoje web stranice prema trendovima u razvoju, osiguravate relevantnost, aktualnosti, što je najvažnije - vidljivost vaše web stranice
  
A time ujedno i poboljšavate svoju čarter tvrtku
   
Dakle, sve u svemu - istraživanje ključnih riječi nije jednokratan zadatak. To je i obveza, koja traje. 
  
I ne radi se samo o tome donose li ključne riječi promet, nego donose li relevantan promet.  
 
Kada netko traži rješenje, informaciju ili uslugu, vaša web stranica bi se trebala isticati i govoriti: "Evo ga. Tu je ono što tražite!" 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Gdje je fokus vašeg poslovanja - na proizvodu ili na kupcu?
Gdje je fokus vašeg poslovanja - na proizvodu ili na kupcu?

Je li vaš poslovni fokus na proizvodu ili na kupcu? Andreja Fazlić nam otkriva kako usmjeravanje na kupce može transformirati vaše poslovanje. Saznajte kako razlikovati prave potrebe kupaca od pretpostavljenih, te kako integracija korisničkih iskustava utječe na dugoročni uspjeh.

CRO.Y.A. - nova organizacija u hrvatskoj nautičkoj industiji
CRO.Y.A. - nova organizacija u hrvatskoj nautičkoj industiji

Osnovan od strane pojedinaca kojima je stalo do Jadrana i svega vezano uz jedrenje, Croatian Yachting Association (CRO.Y.A.) poziva sve u industriji na pridruživanje njihovoj misiji. Podržite u tome da hrvatska nautika bude onakva kakva zaslužuje (i treba) biti.

Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!
Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!

Imate društvene mreže za svoj čarter, i mislite kako je to dovoljno. No, za to vrijeme vaša konkurencija uspijeva u stvarima u kojima vi ne uspijevate, jer mislite kako vam nisu potrebne ili za njih nemate vremena. Saznajte što točno trebate raditi kako bi osvojili svoje ciljano tržište.

Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru
Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru

Može li se reći kako se uspješnost čarter tvrtke mjeri brojem iznajmljenih brodova, odnosno prodanih rezervacija? Možemo. A ako je booking plovila najodgovornija pozicija u čarter kompaniji, onda je i booking agent jedna je od najodgovornijih radnih pozicija. Ali što je zapravo zadatak booking agenata. I kako postati jedan od (uspješnih) booking agenata?