Webinar: Cyber Security - zašto bi nas trebalo biti briga


Kako se zaštititi od neželjenih i kriminalnih napada na Internetu te na koji način zaštititi svoje podatke online, razgovaramo s Matom Matijaševićem sigurnosnim analitičarem i stručnjakom za cyber sigurnost. Prijavite se na webinar!

Danas živimo online. To znači da na mreži svakodnevno dijelimo informacije, kako osobne tako i poslovne.
 
Uz sve veći broj korisnika, uređaja, i aplikacija  u modernom okruženju, u kombinaciji s poplavom različitih podataka - od kojih je većina osjetljivih ili povjerljivih - važnost cyber sigurnosti sve više dolazi do izražaja.
Sve veći broj napada, kao i kreativnost cyber kriminalaca, dodatno povećavaju problem te je sve teže pojedincima i organizacijama ostati u ‘sigurnoj zoni’.

Prijavi se na webinar: Cyber Security

Što je cyber sigurnost i zašto je važna?

Cyber sigurnost (eng. cyber security) poznata je pod različitim nazivima poput informacijska sigurnost, kiber sigurnost, internetska sigurnost. Međutim, postoje razlike među navedenima.
 
Jednostavno rečeno cyber sigurnost je praksa obrane računala, servera, mobilnih uređaja, elektroničkih sustava, mreža i podataka od bilo koje vrste zlonajmernih aktivnosti.
 
Cyber sigurnost je važna jer je tehnologija poput računala, pametnih telefona, i Interneta danas toliko utkana u moderni način života da je teško zamisliti kako bismo funkcionirali bez njih. Od internetskog bankarstva i kupovine, do e-pošte i društvenih medija, važnije je nego ikad poduzeti korake koji mogu spriječiti cyber kriminalce da dođu do vaših računa, podataka i uređaja.

Na ovom webinaru raspravljat ćemo o:​

  • Zašto je cyber sigurnost svačija stvar?
  • Zašto bi nas trebalo biti briga?
  • Ponašanje i navike na mreži
  • Online prevare
  • Sigurnost u kontekstu poslovnih procesa
  • Kako se zaštititi?
    - Osnovna sigurnosna higijena
    - Konkretne smjernice

Webinar će održati Mate Matijašević, stručnjak s višegodišnjim iskustvom rada kao sigurnosni analitičar u jednoj velikoj financijskoj instituciji. Bavi se različitim poslovima u domeni kibernetičke sigurnosti, a za čarter.hr pričat će o važnosti zaštite podataka i kako se zaštititi od neželjenih napada.

Ovaj besplatni webinar  se održava 09.06.2022. u 11:00 sati, a prijave su obavezne na ovom linku.

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Poboljšajte učinkovitost - KPI za čarter poslovanja
Poboljšajte učinkovitost - KPI za čarter poslovanja

U čarter industriji, gdje sezona traje samo nekoliko intenzivnih mjeseci, svaka odluka ostavlja svoj trag. Formiranje cijena, upravljanje flotom, kontrola troškova - sve su to odluke koje će ili donijeti profit ili stvoriti gubitke i tu nema prostora za greške. Ako nemate konkretne brojke ispred sebe, odluke se svode na "osjećaj" ili pretpostavke. Bez KPI (ključnih pokazatelja uspješnosti) donošenje odluka postaje oslanjanje na intuiciju - a intuicija rijetko nadmašuje analitiku.

Mogu li čarter tvrtke (kvalitetno i točno) izmjeriti ROI
Mogu li čarter tvrtke (kvalitetno i točno) izmjeriti ROI

ROI (Return on Investment) u najjednostavnijem smislu mjeri koliko se novca vrati nakon što se nešto uloži – bilo u oglašavanje, web stranicu, novo plovilo ili digitalni alat. U praksi, to je provjera je li neka odluka imala financijskog smisla. Je li ROI broj i može li se zapravo izmjeriti u čarteru?

Što (ni)je grafički dizajn i zašto (ni)je važan za vaše poslovanje
Što (ni)je grafički dizajn i zašto (ni)je važan za vaše poslovanje

Što grafički dizajn (ni)je, čemu zapravo služi i kakav stvarni utjecaj ima na vaše poslovanje? Ako ste se to ikad pitali (ili možda niste, a trebali biste), novi članak Barbare Zec dat će vam jasniju sliku. Iskusna dizajnerica pojašnjava što dizajner stvarno radi, gdje leži prava vrijednost dizajna i zašto ga treba samo gledati kao “nešto lijepo” nego i kao alat za jasnu i dosljednu komunikaciju.

Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge
Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge

Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.