Biti svjestan što ne treba činiti jednako je važno kao i otkrivanje onoga što treba učiniti. Ponekad smo skloni prodavati na isti način, izbjegavajući saznati potencijalne nedostatke koji nas ne dovode do našeg odredišta. Kao što jedna izreka kaže: “ „Kakva je korist od trčanja pogrešnim putem” ? Da biste ostali na pravom putu, potrebne su vam pametne i učinkovite prodajne strategije.
Prodajna strategija je promišljena aktivnost koja može pomoći tvrtki da poveća prodaju.
Uvodi vas u domenu vašeg problema i pokazuje vam put kojim trebate ići kako biste postigli željeni ishod.
Prava prodajna strategija može podržati vaše prodajne napore i olakšati vam brzo postizanje prodajnih ciljeva. S razvojem tehnologije i porastom broja trgovaca u industriji, svake ćete godine vidjeti kako nove prodajne strategije ulaze u područje prodaje. No, neke prodajne taktike su u ovom prostoru od pamtivijeka i funkcionirale su za mnoge tvrtke.
Evo nekoliko prodajnih strategija koje vam mogu pomoći u postizanju željenih prodajnih rezultata:
Cilj prodaje - morate imati nešto za ciljanje ili ćete lutati u divljini.
Malo je reći da je cilj „povećati prodaju“.
Ovaj cilj morate jasnije definirati.
Ne postoji način da se prati napredak tako nejasnih ciljeva.
Bez procjene svog napretka, nećete znati jesu li vaši napori dali plodne rezultate.
Kada imate određeni cilj, točno znate kamo želite ići i što vam je potrebno.
Ovo je jedna od najučinkovitijih prodajnih taktika koja može povećati prodaju. Nemojte žuriti da postignete svoje ciljeve; razmislite, izradite strategiju, a zatim postavite ciljeve.
Vaši povijesni zapisi o prodaji koristan su izvor važnih informacija koje ne biste trebali zanemariti kada postavljate svoje ciljeve.
Koristeći razne alate za izvještavanje, možete jednostavno analizirati prošle prodaje i identificirati područja za poboljšanje.
Ispitivanje prošlogodišnjih ciljeva i rezultata jednako je važno kao i postavljanje budućih realnih i ostvarivih ciljeva.
Procijenite ciljeve prethodne godine i shvatite jeste li ih postigli ili ne.
Ako ne, onda kopajte u razloge i saznajte što je pošlo po zlu.
To će vam pomoći u izgradnji strategija za budućnost.
Ciljanje na različita tržište odjednom se čini privlačnim. Šire tržište znači bolji doseg, zar ne?
Pa, nekad to nije baš istinito. Biti odjednom na više mjesta, povećava komplikacije.
Kada ciljate na šire tržište, postaje teško razumjeti i odgovoriti na sve poslovne izazove.
Nemojte izravno težiti velikom, upotrijebite ovu prodajnu strategiju i poduzmite male korake koncentrirajući se na određeno tržište i veličinu poslovanja.
Proučite manju tržišnu publiku i shvatite ponašanje i želje kao i kretanje tržišta.
Po čemu ste bolji od svojih konkurenata? Odgovor na ovo pitanje može vam pomoći u proširenju baze gostiju.
Podignite svoje standarde i usredotočite se na to da budete drugačiji kako biste nadmašili svoje konkurente. No, to ne bi trebalo značiti dodati još popusta na uslugu.
Gosti uvijek uspoređuju kako bi saznali što je bolje, a što će biti od koristi za njihov odmor.
Stoga je bitno otkriti i učinkovito prikazati svoje konkurentske prednosti.
Ovo je jedna od prodajnih strategija koju većina velikih kompanija u svijetu koristi kako bi se istaknula.
Pripovijedanje je učinkovita prodajna strategija ako se koristi mudro.
Potencijalni gosti mogu lako probaviti detalje broda ili rute kada dođu kroz kreativni način. Priče daju smisao usluzi i izdvajaju vas od konkurencije.
Prema studiji, slika je postala 11% vrjednija kada je ispod nje prikazana priča.
Dobra priča izaziva zanimanje i potiče emocije.
To potencijalnim gostima daje razlog da odaberu vas jer se mogu povezati s vašom pričom.
Kao suma sumarum:
Uvijek se može nešto naučiti iz tuđih iskustava.
Bez obzira jeste li novi u prodaji ili ste već dugogodišnji prodajni igrač, ove prodajne strategije mogu vam pomoći pri prodaji.
Samo moćna prodajna strategija nije dovoljna, morate je pametno koristiti.
Izvedba prodaje postaje bolja kada se te prodajne strategije koriste zajedno s pametnom tehnologijom kao što je CRM.
Kombinacija ljudskog i digitalnog je dobitna!
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
U čarter industriji, gdje sezona traje samo nekoliko intenzivnih mjeseci, svaka odluka ostavlja svoj trag. Formiranje cijena, upravljanje flotom, kontrola troškova - sve su to odluke koje će ili donijeti profit ili stvoriti gubitke i tu nema prostora za greške. Ako nemate konkretne brojke ispred sebe, odluke se svode na "osjećaj" ili pretpostavke. Bez KPI (ključnih pokazatelja uspješnosti) donošenje odluka postaje oslanjanje na intuiciju - a intuicija rijetko nadmašuje analitiku.
ROI (Return on Investment) u najjednostavnijem smislu mjeri koliko se novca vrati nakon što se nešto uloži – bilo u oglašavanje, web stranicu, novo plovilo ili digitalni alat. U praksi, to je provjera je li neka odluka imala financijskog smisla. Je li ROI broj i može li se zapravo izmjeriti u čarteru?
Što grafički dizajn (ni)je, čemu zapravo služi i kakav stvarni utjecaj ima na vaše poslovanje? Ako ste se to ikad pitali (ili možda niste, a trebali biste), novi članak Barbare Zec dat će vam jasniju sliku. Iskusna dizajnerica pojašnjava što dizajner stvarno radi, gdje leži prava vrijednost dizajna i zašto ga treba samo gledati kao “nešto lijepo” nego i kao alat za jasnu i dosljednu komunikaciju.
Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.