Uložite u svoje ljude - edukacija zaposlenika u čarteru


U čarter industriji izvrsnost ne samo kako se očekuje – ona se i zahtijeva. Ljudi koji traže čarter, ne traže samo plovilo, bilo bareboat, luksuzni ili sa skiperom; oni žele doživljaj. Taj doživljaj mora biti besprijekoran, nezaboravan i prilagođen njihovim jedinstvenim željama. Što mislite, tko će se pobrinuti za sve to?

U okruženju kao što je čarter industrija, vaši zaposlenici nisu samo osoblje – oni su ti koji imaju ogroman utjecaj na vaše poslovanje. 
  
Kvaliteta usluge koju pružaju vaši zaposlenici može ili izdvojiti vašu čarter tvrtku ili ćete pokušavati držati korak s konkurencijom
  
Mnoge tvrtke ovise o preporukama te kupcima i gostima koji se vraćaju; čarter tržište tu nije iznimka. 

Važno je imati dobro educirane (uz to i zadovoljne) zaposlenike, koji će znati prepoznati važnost toga.

Educirani zaposlenici nisu samo oni koji znaju svoje dužnosti. 
Također moraju s povjerenjem predstavljati vaš brand, donositi informirane odluke koje poboljšavaju korisničko iskustvo i doprinositi kulturi izvrsnosti koja prolazi kroz sve razine vašeg poslovanja. 
  
S pravom edukacijom, vaš tim će postati vaša najvrjednija imovina
Vaš cilj treba biti pretvaranje potencijalnih izazova u prilike za vrhunsku uslugu. 
  
Dobro educirani zaposlenici koji se mogu nositi s bilo kojim izazovom mogu biti upravo ono što će vašu čarter tvrtku izdvojiti od samo jedne od opcija do preferiranog izbora na (pre)zasićenom tržištu. 
  

Edukacija zaposlenika za poboljšanje korisničkog iskustva 

Temelj uspjeha svake tvrtke koja se bavi uslugama je korisničko iskustvo
  
Kada ljudi biraju vaše usluge, očekuju više od obične vožnje brodom; očekuju cjelokupni doživljaj. 
  
Takva razina usluge može biti pružena samo od strane zaposlenika koji su dobro obučeni, dobro educirani i upućeni kako u samu flotu, tako i u sve što se tiče pružanja usluga gostima.  
  
Vješti zaposlenici mogu podići korisničko iskustvo na neku novu razinu, čineći svaki čarter ne samo običnom plovidbom, već personaliziranim događajem - onim koji će gostima ostati u trajnom sjećanju. 
  
Edukacija koja će kao rezultat imati tim koji dosljedno pruža iznimnu uslugu, može uključivati: 

  • Personaliziranu uslugu - Član posade na jahti  koji je prošao obuku u luksuznom hotelijerstvu može predvidjeti potrebe gostiju prije nego ih oni i izraze – ponuditi omiljeno piće, prilagoditi temperaturu po njihovom ukusu ili predložiti aktivnosti na temelju njihovih preferencija. 
  • Dijeljenje znanja - Zaposlenici s bogatim znanjem o “skrivenim” lokacijama ili osamljenim, rijetko posjećenim mjestima, koji dijele manje poznate informacije o lokalnim znamenitostima ili najboljim mjestima za ronjenje, daju dodatnu  vrijednost cjelokupnom doživljaju gosta. 
  • Rješavanje problema - Kada se gost suoči s problemom, poput izgubljenog predmeta ili promjene planova u posljednji trenutak, zaposlenik koji ga može brzo i učinkovito riješiti, također može potencijalni problem pretvoriti u trenutak impresivne usluge. 
      

Educirani zaposlenici su odlični i u operativnoj učinkovitosti 

Želite imati profitabilnu čarter tvrtku? Morate imati izvrsnu operativnu učinkovitost
  
Svaka ušteđena minuta, svaki proces obavljen na vrijeme, ima izravan utjecaj na vaš konačni rezultat. 
  
Educirajte vaše osoblje kako bi bili vrhunski u svojoj učinkovitosti, obavljali svoje zadatke s preciznošću i brzinom te smanjili gubljenje vremena, pogreške i zastoje smanjuje operativne troškove. Rezultat su profitabilniji i održiviji radni procesi, u kojima se resursi koriste mudro, a zaposlenici su potaknuti raditi najbolje što mogu. 
  
Ako želite postići sve to, a usput i poboljšati iskustvo gostiju, iskoristite ove primjere operativne učinkovitosti: 

  • Upravljanje vremenom - Uz edukaciju o učinkovitosti, vaši zaposlenici će znati kako upravljati radnim vremenom, od pripreme jahte za polazak do koordinacije svojih radnih aktivnosti. 
  • Korištenje resursa - Zaposlenici obučeni za upravljanje zalihama mogu bolje pratiti opskrbu, osiguravajući da su jahte i baza uvijek opremljeni svime što je potrebno, bez prekomjernog naručivanja, što također pomaže i u kontroli troškova. 
  • Koordinacija zadataka - Zaposlenici koji poznaju (i razumiju) međusobne uloge, mogu bolje surađivati, uklanjajući potrebu za (pretjeranim) nadzorom, pa vaša tvrtka i sve njezine operacije mogu u potpunosti funkcionirati najbolje što mogu.  
     

Edukacija zaposlenika je kontinuirano učenje, naravno

Nove tehnologije, drugačiji afiniteti gostiju i zahtjevi za održivijom plovidbom, se redovno javljaju.  
  
Vaša čarter tvrtka mora biti sposobna brzo se prilagoditi, a to počinje s kontinuiranom edukacijom zaposlenika. 
Uložite u edukacije i opremite svoj tim onime što im je potrebno da ne samo zadovolje, već i premaše očekivanja gostiju. S proaktivnim pristupom edukaciji, vaše poslovanje je uvijek korak ispred drugih. 
  
Ako želite biti spremni za suočavanje sa svim situacijama, posebno s novim prilikama, evo nekoliko primjera kako redovna edukacija može pomoći: 

  • Usvajanje novih tehnologija - Kako čarter tvrtke postaju naprednije s integriranim digitalnim sustavima, CRM-ovima, tehnologijama za komunikaciju i nadzor plovila, zaposlenici moraju biti obučeni za učinkovito korištenje tih tehnologija. 
  • Održive prakse - Potražnja za ekološki prihvatljivim čarterima stalno raste. Obučite svoju posadu o održivim praksama – poput očuvanja energije, upravljanja otpadom i korištenja ekološki prihvatljivih sredstava za čišćenje. Uključite to u politiku cijele tvrtke kako biste privukli ekološki osviještene goste (segment koji neprestano raste). 
  • Demografski podaci gostiju - Demografski podaci gostiju se stalno mijenjaju, a trenutno raste broj mlađih, tehnološki i ekološki osviještenih nautičara. Vaš tim bi trebao biti sposoban prilagoditi svoj pristup usluzi, od pružanja "Instagram iskustava" do razumijevanja važnosti digitalne povezanosti na brodu. 
       

Prednosti razvoja zaposlenika koje donosi edukacija 

Jedna stvar koja drži vaš tim na okupu je snažna korporativna kultura, posebno u užurbanom okruženju čarter industrije
  
Trebali biste ulagati u razvoj zaposlenika ako želite da se vaši zaposlenici osjećaju cijenjenima i vide prilike za rast unutar tvrtke. Također će vjerojatno biti motiviraniji i pozitivno doprinositi spomenutoj kulturi unutar tvrtke. 
To poboljšava i zadržavanje zaposlenika, ali ipodiže cjelokupno iskustvo gostiju. 
  
Evo nekoliko načina kako možete imati motiviran tim (koji će vjerojatno napraviti i više od očekivanog) koji pridonosi vrijednosti korporativne kulture: 

  • Zajedničke vrijednosti - Programi obuke i edukacije koji naglašavaju misiju i vrijednosti tvrtke, pomažu uskladiti svakog zaposlenika sa širim ciljevima poslovanja, stvarajući jedinstven pristup korisničkoj službi i radnim operacijama. 
  • Suradnja – Team-building vježbe za izgradnju tima mogu poboljšati komunikaciju i suradnju među zaposlenicima, stvarajući kohezivnije i poticajnije radno okruženje. 
  • Osobni razvoj - Pružanjem prilika za osobni i profesionalni razvoj - poput obuke za management ili specijalizirane tečajeve vještina - pokazujete zaposlenicima kako je njihov rast vaš prioritet, što može povećati zadovoljstvo na radnom mjestu, ali i lojalnost. 

 

Edukacija zaposlenika dovodi i do većeg zadovoljstva zaposlenika 

Česte promjene zaposlenika mogu značajno iscrpiti resurse tvrtke, s obzirom na (uvijek rastuću) potražnju specijaliziranim vještinama u čarter industriji. 
  
S fokusom na edukaciju kao načinom za zadržavanje zaposlenika, stvarate stabilniji, iskusniji tim.  
Na taj način ujedno smanjujete troškove povezane sa zapošljavanjem i obukom novih zaposlenika. Vaši gosti će također naići na tim koji je profesionalan i dobro poznaje vaše poslovanje. 
  
Zaposlenici koji osjećaju kako im karijera napreduje vjerojatnije će ostati i pridonositi dugoročnom uspjehu tvrtke, a to možete postići ovako:

  • Napredovanje u karijeri - Zaposlenici koji vide jasne prilike za napredovanje, vjerojatnije će ostati unutar tvrtke. Na primjer, omogućite booking specijalistu obuku za menadžersku poziciju, ako bi nju ili njega zadržali angažiranima i predanima poslu. 
  • Razvoj vještina - Pružanje prilika za stjecanje novih kompetencija, poput rada s novim booking softverom ili razvoja liderskih vještina, može zadržati zaposlenike stimuliranima i zadovoljnima na svojim pozicijama. Stalno usavršavanje vještina smanjuje mogućnost da zaposlenici traže druge prilike izvan vaše čarter tvrtke. 
  • Ravnoteža između posla i života - Upravljanje stresom i ravnotežom između posla i života, također može pridonijeti zadovoljstvu zaposlenika, pomažući im da se bolje nose sa zahtjevima posla. 
      

Prava vrijednost educiranih zaposlenika 

Ulaganje u edukaciju i znanje vašeg tima zaposlenika u čarteru, nije samo pametan potez, već potez koji će vašu tvrtku učiniti najboljom što može biti. A ujedno vas i istaknuti u mnoštvu. 
  
Kako ćete se istaknuti, pitate se? 
Prije svega – vaši gosti će biti zadovoljniji. Kada vaš tim zna svoj posao, gosti će biti oduševljeni i njima i iskustvom (a vjerojatno će se i vratiti dogodine). 
  
Kada ulažete u svoje ljude, zapravo ulažete u budućnost svog poslovanja. 
Ali definitivno kombinirajte pristupe edukaciji - učenje u učionici s praktičnom obukom. 
Održavajte svoj tim u tijeku s novitetima i uvijek ćete biti korak ispred. 
  
Neka edukacija bude relevantna i usredotočena na vještine koje izravno mogu poboljšati vašu uslugu. 
  
Nemojte organizirati samo jednu edukaciju i zaboraviti sve - neka to postane redovna praksa
  
Također, pitajte svoj tim što žele naučiti
Ako pokažete svojim zaposlenicima kako (i koliko) vam je stalo do njihovog rasta i razvoja, ostat će u tvrtki i pokazati svoju lojalnost - a možda vas i iznenade. 
  
Educirani zaposlenici radit će pametnije, a ne napornije.  
Za vaš čarter, to znači manje propusta i više učinkovitosti

 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

CRM strategija i usvajanje - kako uspješno provesti digitalnu transformaciju
CRM strategija i usvajanje - kako uspješno provesti digitalnu transformaciju

"Vodič iz perspektive jedine konzultantice koja će vam ikada trebati za to." Ako razmišljate o uvođenju CRM-a ili ga već imate, ali ne daje očekivane rezultate, ovaj tekst će vam pomoći da stvari posložite kako treba. Andreja Fazlić donosi vodič kroz CRM strategiju i usvajanje - objašnjava gdje griješite, zašto tehnologija sama nije dovoljna i kako provesti promjenu koja donosi mjerljive rezultate. Praktično, jasno i iz iskustva - za sve koji žele CRM koji će raditi raditi svoj posao.

Kako povećati online vidljivost vašeg čarter poslovanja
Kako povećati online vidljivost vašeg čarter poslovanja

Danas nije dovoljno imati dobre brodove. Gosti biraju ono što mogu pronaći online, što mogu prepoznati i čemu mogu vjerovati. Ako želite da vas pronađu pravi gosti, i odaberu baš vas, online vidljivost više nije opcija, nego potreba. U nastavku donosimo praktične prijedloge kako ćete biti viđeni na pravom mjestu, u pravo vrijeme.

Sredstva za zelenu tranziciju su tu - hoće li čarter iskoristiti priliku ili i dalje biti zapostavljen?
Sredstva za zelenu tranziciju su tu - hoće li čarter iskoristiti priliku ili i dalje biti zapostavljen?

Uskoro stiže 300 milijuna eura kredita za zelenu tranziciju - prilika za sve koji žele ulagati u solarne sustave i energetsku učinkovitost. Hrvatska ima projekte, ima potrebe, ali birokracija i neaktivnost koče razvoj. Nautički čarter, koji ostvaruje visoku potrošnju po gostu, se mora bolje zauzeti za svoje mjesto. Kako? Piše Ivica Žuro za čarter.hr.

10 savjeta za uspješno vođenje društvenih mreža u čarter sektoru
10 savjeta za uspješno vođenje društvenih mreža u čarter sektoru

Kad se zna kamo se ide, lakše je stići tamo. Isto je i s društvenim mrežama. Bez plana, bez sadržaja i s objavama koje izgledaju kao da vam nije stalo, teško je istaknuti se u ogromnoj količini sadržaja koju društvene mreže svakodnevno izbacuju. Ovo je vodič s 10 savjeta kako osigurati da vam profili na društvenim mrežama ne izgledaju kao da su zapeli u 1999.g.