U centru pažnje svakog suvremenog poslovanja trebao bi se nalaziti User-centric pristup. Ovaj pristup transformira kako tvrtke pristupaju svojim kupcima; korisničko iskustvo se podiže na novu razinu, oblikujući proizvode, usluge i poslovni rast. Andreja Fazlić otkriva kako definiranje profila idealnog kupca i mapiranje njihovog putovanja može unaprijediti vašu poslovnu strategiju.
User-centric poslovanje, odnosno strategija poslovanja koja stavlja korisnika u središte svih svojih aktivnosti, postala je ključna za uspjeh u suvremenom poslovanju.
Osim što ovaj pristup pruža novu razinu vrijednosti i iskustva samom kupcu, on istovremeno djeluje na poboljšanje proizvoda i usluga, potiče inovacije i sigurno vodi ka održivom poslovnom rastu.
Bez obzira na vaše osobno mišljenje o kupcima, oni su danas iznimno sofisticirani. Imaju neograničen pristup informacijama, radi čega su educiraniji, a time imaju i veća očekivanja od proizvoda i usluga.
Prema istraživanju koje je proveo PwC, 73% potrošača smatra korisničko iskustvo ključnim faktorom u svojim odlukama o kupnji. Ova statistika jasno ukazuje na to da ako želite imati uspješno poslovanje koje raste, morate biti usmjereni na korisnike kako biste zadovoljili njihove potrebe i očekivanja.
Korisničko iskustvo nije samo zadovoljavanje osnovnih očekivanja; radi se o stvaranju izvanrednih doživljaja koji kupce pretvaraju u vaše ambasadore. Forrester navodi da tvrtke koje se fokusiraju na korisničko iskustvo ostvaruju značajno veći rast prihoda u odnosu na one koje to ne čine.
Da bi ste uspješno primijenili user-centric pristup, potrebno je precizno definirati tko su vaši idealni kupci. Ovaj proces uključuje istraživanje, analizu i brainstorming kako bi se stvorili profili koji obuhvaćaju ne samo osnovne demografske podatke, već i dublje psihografske karakteristike kao što su interesi, stavovi, vrijednosti, životni i kupovni stilovi, i sl.
Potrebno je da holistički razumijete motivacije, ciljeve i svakodnevne izazove svojih kupaca kako biste s lakoćom prilagodili svoje ponude i aktivnosti u svrhu kreiranja izvanrednog korisničkog iskustva.
Mapiranje korisničkog putovanja ključan je proces za svaku tvrtku koja teži razumijevanju interakcija sa svojim kupcima, od početnog interesa pa sve do nakon kupnje.
Ovaj detaljni proces uključuje identifikaciju svih dodirnih točaka i iskustava koje kupci imaju s proizvodom ili uslugom. Na primjer, u kontekstu automobilske industrije, korisničko putovanje može obuhvatiti različite faze kao što su online istraživanje, testne vožnje, sam proces kupnje, te post-kupovna podrška.
Svaka od ovih faza predstavlja priliku za optimizaciju iskustva, poboljšanje korisničkog doživljaja i izgradnju dugoročnih odnosa.
Razumijevanje korisničkog putovanja omogućava tvrtkama da stvore personalizirane i relevantne interakcije koje ne samo da povećavaju zadovoljstvo kupaca, već i potiču njihovu lojalnost. Dakle, ovakav pristup ne samo da pomaže u izgradnji pozitivnog korisničkog iskustva, već pruža i temelj za stvaranje trajnih i značajnih veza s kupcima.
U četvrtak, 11. 1.2024., od 13:00 - 17:00 h, putem Google Meet-a održati ćemo online radionicu u sklopu koje ćete imati priliku izraditi profil jednog idealnog kupca i mapirati njegovo korisničko putovanje.
I idealna je za sve poduzetnike, vlasnike malih i srednjih poduzeća, direktore, marketinške stručnjake i samostalne profesionalce koji su zainteresirani za napredovanje u svojim prodajnim i marketinškim strategijama.
Naučiti kako stvoriti detaljne profile kupaca i razumjeti njihovo korisničko putovanje - od prvog kontakta s proizvodom ili uslugom pa sve do post-kupovnog iskustva.
Fokusiranjem na praktične vještine i primjere iz stvarnog svijeta, ova radionica će vam pomoći da napravite prvi korak u usmjeravanju svog poslovanja prema user-centric pristupu.
Na ovom linku istražite sve detalje o online radionici: “Izrada profila idealnog kupca i mape njegovog korisničkog putovanja.”.
Ako niste u mogućnosti prisustvovati radionici, a tema vas zanima - ne brinite, biti će još termina u 2024., a dok ih ne objavimo predlažemo da pogledate naš webinar: “U korak s poslovnim rastom - Znate li kako vaš kupac kupuje?”.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Imate ideju, ali nedostaje vam milijun-dva (ili dvadeset)? Očito je vrijeme je za nove investicije. Ivica Žuro nam donosi najbitnije informacije o aktualnim financijskim programima i kreditima za poduzetnike u turizmu i ugostiteljstvu. Od otpisa glavnice do zelenih inicijativa - saznajte kako postaviti temelje za uspjeh u idućoj godini.
Možete li zamisliti svoj život ili posao bez pomoći digitalnih alata? Naravno da ne možete, jer su digitalni alati postali neizostavni, ali i jer poboljšavaju i olakšavaju našu svakodnevicu. Predstavljamo vam IQNautics, digitalni alat koji će promijeniti vaš život i potpuno transformirati poslovanje vaše čarter tvrtke.
Jedna stvar koju vaše brendiranje zahtijeva je da "vaša priča" odiše jedinstvom. To znači kako identitet vašeg brenda mora biti unificiran i kohezivan. To nije teško postići, ako znate koje su prednosti dobrog brendiranja i ako vam je stalo do toga kako vas vaši gosti doživljavaju.
Kako učiniti da se svaki gost osjeća kao da je vaš čarter iskustvo života? Mapiranje korisničkog putovanja može vam pomoći da sagledate svaku fazu kroz njihove oči – od prve pretrage na internetu do trenutka kada se vrate na kopno. No, to zahtijeva puno više od dobre organizacije i izvrsnih plovila. Morate stvoriti nezaboravne točke dodira koje će izdvojiti vaš čarter. Svatko može koristiti mapiranje putovanja kako bi unaprijedio usluge, riješio uobičajene frustracije i izgradio lojalnost koja vraća goste.