LinkedIn - prilika za čarter poslovanja


Saznajte kako vam najveća svjetska poslovna društvena mreža može pomoći u čarter poslovanju.

Što se digitalizacija u turizmu više razvija, vlasnici čarter tvrtki shvaćaju koliko je važno smisleno i ciljano koristiti prednosti digitalnog marketinga kao načina komunikacije s potencijalnim klijentima. To znači pronalaziti nova mjesta gdje oni provode svoje vrijeme online, s pažnjom posebno usmjerenom na mjesta koja još nisu zasićena sadržajem konkurentskih tvrtki.

Ako se pronalazite u gornjem opisu i trudite se svakim danom sve više digitalizirati svoje poslovanje, donosimo vam vrijedne informacije kako za to besplatno iskoristiti LinkedIn – najveću svjetsku poslovnu društvenu mrežu.

Što je LinkedIn?

Mnogi od vas već su sigurno čuli za LinkedIn, no da biste ga mogli pametno iskoristiti za poboljšanje svog čarter poslovanja, nužno je znati što on zapravo predstavlja u moru društvenih mreža te kakvu publiku privlači. LinkedIn je društvena mreža koja okuplja zajednicu profesionalaca odnosno na njemu se možete predstaviti potencijalnim partnerima i klijentima, izgraditi brend, potražiti zaposlenike i B2B partnere te pratiti aktualnosti u branši i kod konkurencije. 

Pažljivo kreiran profil na LinkedInu može vam poslužiti kao alat za kreiranje online brenda te otvoriti mnoge profesionalne prilike i poslovne suradnje za koje biste ostali uskraćeni bez postojanja ove društvene mreže.

Iako postoji već gotovo dva desetljeća, LinkedIn je doživio značajno povećanje postotka korištenja od početka globalne pandemije; ljudi su češće doživljavali promjenu karijere ili mimo svoje volje bili primorani tražiti nove poslove. Ova utjecajna društvena mreža trenutno ima preko 900 milijuna korisnika, a budući kako profile mogu napraviti samo osobe starije od 16 godina, u tim milijunima krije se značajna brojka kvalitetnih potencijalnih klijenata i partnera za vaše čarter poslovanje.

5 razloga zašto koristiti LinkedIn

LinkedIn je postao mjesto gdje mnogi odlaze kako bi istražili svoje buduće poslodavce ili potencijalne zaposlenike, ali i kredibilitet tvrtki s kojima žele ostvariti dugoročnu suradnju. Ako još uvijek ne shvaćate LinkedIn ozbiljno i niste sigurni zašto bi ga vi kao vlasnik čarter tvrtke trebali koristiti, donosimo u nastavku 5 razloga koji će vam sigurno promijeniti mišljenje:

    1.     Širenje poslovne mreže

Jeste li znali kako čak 80% svih B2B poslovnih kontakata koji tvrtkama dolaze preko društvenih mreža stižu upravo putem LinkedIna? Ako imate B2B blog ili web-stranicu, 90% kontakata doći će preko društvenih mreža, a većina od njih naći će vas upravo na LinkedInu! Zato je to idealno mjesto za skupljanje poslovnih kontakata u razdobljima između odlazaka na konferencije, sajmove i razne druge događaje kreirane za networking. 

    2.     Promoviranje turizma poželjnoj ciljanoj skupini

Pomoću svog profila možete pokazati jedinstvene i skrivene bisere Jadranskog mora i ljude koji ove prostore čine posebnima kako biste svojim potencijalnim budućim klijentima dali dodatne razloge za odabrati Hrvatsku kao lokaciju za odmor.

    3.     Ostajanje u tijeku s promjenama u industriji

LinkedIn je i kreiran kao poslovna mreža pomoću koje možete saznati sve aktualne promjene u vašoj industriji samo otvaranjem svoje početne stranice. Osim toga, vlastitim angažmanom možete postati autoritet i predvodnik promjena u čarter industriji.

    4.     Klijenti vas lakše mogu pronaći

Web pretraživači, naročito Google, vjeruju LinkedInu. Tako si kreiranjem profila na ovoj društvenoj mreži značajno povećavate šanse za pozicioniranjem na vrhu rezultata pretraživanja. To će i vašim potencijalnim budućim klijentima olakšati put do aktualnih i točnih informacija kad ih vaša tvrtka bude zanimala.

    5.     LinkedIn grupe

Grupe na LinkedInu su sjajan način za upoznavanje ljudi sličnih interesa i proširenje svojih kontakata u industriji. U grupama možete sudjelovati u diskusijama te pokazati svoje znanje i ekspertizu u području čartera. Upravo to može biti nečiji razlog zašto će steći povjerenje u vas i za sljedeći odmor odabrati baš vašu tvrtku kao iznajmljivača brodova. Osim toga, u grupama možete postavljati pitanja i započeti razgovor s ključnim ljudima u industriji koji vam mogu pomoći poboljšati vaše poslovanje.

LinkedIn i čarter – profitabilna kombinacija?

Iako možda već imate kreiran profil na LinkedInu, iskorištavate li puni potencijal koji ta mreža nudi za rast vaše tvrtke za najam plovila? Ako ste dosad pretpostavljali kako je to samo još jedna u nizu društvenih mreža ili ne održavate profil kontinuirano, nikada nije kasno uložiti malo truda i vremena u svoju online prisutnost na LinkedInu.

Za uspjeh na najpopularnijoj profesionalnoj društvenoj mreži potrebno je odvojiti oko sat vremena za kreiranje profila i po pola sata nekoliko puta tjedno za izradu objava te održavanje kontakta i komunikaciju s drugim korisnicima.

Odlične su vijesti što za ostvarenje mnogih benefita korištenja LinkedIna, poput komunikacije sa svojim potencijalnim klijentima te povećanje broja rezervacija i u konačnici proširenja čarter tvrtke, nećete morati uložiti ni kune u reklame. 

Istraživanja su pokazala kako je publika koja svoje vrijeme provodi na LinkedInu itekako poželjan gost u turističkoj i čarter industriji – aktivni su i često putuju, većinom putuju obiteljski te vrlo rijetko sami. Ujedno brže iskorištavaju dobre pogodbe i ponude popusta. Utjecajni su i često iznose svoje mišljenje o putovanjima i uslugama koje su isprobali što znači veće šanse kako ćete od takvih putnika dobiti online recenzije i usmene preporuke obitelji i prijateljima.

U usporedbi s prosječnim korisnikom društvenih mreža, korisnici LinkedIna skloniji su avanturi, isprobavanju novih aktivnosti te istraživanju nepoznatih mjesta. Ima li idealnijih klijenata od njih za plovidbu Jadranskim morem i istraživanje njegovih skrivenih uvala?

Uz to, LinkedIn je platforma kojoj njezini korisnici najviše vjeruju stoga ne postoji bolje mjesto za stjecanje online kredibiliteta te unikatnu promociju čarter turizma!

Na LinkedInu je svaki kontakt potencijalna prilika, pa zašto onda ne bi bila i iskorištena?

Trebaju li zaposlenici biti aktivni na LinkedInu?

Vjerujemo kako ste čitanjem ovog članka došli do definitivnog zaključka kako se isplati poigrati s LinkedInom i osjetiti na svojoj koži mnogobrojne benefite koje ova društvena mreža može imati za vaše poslovanje. No sada se postavlja pitanja - treba li i vašim zaposlenicima dopustiti biti prisutnima u toj priči?

Da, vaši zaposlenici zasigurno trebaju biti aktivni online ako imate LinkedIn stranicu ili profil za svoju tvrtku. Oni mogu biti vaša najbolja reklama, aktivni ambasadori brenda i donijeti vam mnogo više uspjeha nego ako svu online komunikaciju vaše tvrtke obavlja službena osoba. 

Na LinkedInu korisnici se u vrlo visokom postotku angažiraju oko objava svojih kolega što znači - prisutnost vaših zaposlenika će povećati i vašu vidljivost na mreži! Ljudi vole ljude i neka vaša tvrtka bude viđena kroz prizmu ljudi koji ju čine, jer takve objave dobivaju najviše interesa, komentara i dijeljenja.

Dakle, dopustite svojim zaposlenicima aktivnost i educirajte ih kako koristiti LinkedIn u poslovne svrhe, uz postavljanje jasno definiranih pravila ponašanja kako bi znali što se od njih očekuje.

Kad se sve zbroji i oduzme, LinkedIn može donijeti mnogobrojna poboljšanja u vašu tvrtku i povećati uspjeh sljedeće sezone poslovanja, bez imalo rizika za negativne posljedice zbog korištenja ili novčanog ulaganja.

Ondje možete pronaći nove klijente, produbiti odnos s postojećima, otvoriti komunikaciju s poslovnim partnerima, iskoristiti prilike za B2B poslovanjem ili čak pronaći vjerne zaposlenike koji će pomoći vašoj tvrtki izdignuti se od konkurencije. Na vama je na koji ćete način iskoristiti prilike koje LinkedIn pruža, samo ih prestanite propuštati!

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!
Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!

Imate društvene mreže za svoj čarter, i mislite kako je to dovoljno. No, za to vrijeme vaša konkurencija uspijeva u stvarima u kojima vi ne uspijevate, jer mislite kako vam nisu potrebne ili za njih nemate vremena. Saznajte što točno trebate raditi kako bi osvojili svoje ciljano tržište.

Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru
Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru

Može li se reći kako se uspješnost čarter tvrtke mjeri brojem iznajmljenih brodova, odnosno prodanih rezervacija? Možemo. A ako je booking plovila najodgovornija pozicija u čarter kompaniji, onda je i booking agent jedna je od najodgovornijih radnih pozicija. Ali što je zapravo zadatak booking agenata. I kako postati jedan od (uspješnih) booking agenata?

11 stvari koje zaboravljate napraviti (a bitne su)!
11 stvari koje zaboravljate napraviti (a bitne su)!

Bez obzira na to koliko ste dugo na tržištu, koliko iskustva imate ili koliko su luksuzna vaša plovila, nikada ne smijete izgubiti iz vida ono najvažnije - goste. Želite li da vas gosti lakše nađu? Sigurno da. Ako je to slučaj, onda provjerite kojih 11 stvari nikako ne smijete propustiti.

Optimizirate budžet za marketing čarter tvrtke? 7 (pametnih) načina kako potrošiti novac
Optimizirate budžet za marketing čarter tvrtke? 7 (pametnih) načina kako potrošiti novac

Ako pitate čarter tvrtku, proračun je često osjetljiva stvar. No, većina pogrešaka uzrokovana je raspodjelom sredstava iz budžeta na pogrešna mjesta ili u pogrešno vrijeme. Koji trenuci i mogućnosti pametne raspodjele budžeta će donijeti najviše koristi?