Društvene mreže – moćan alat u izgradnji korisničkog iskustva


Unazad nekoliko godina društvene mreže postale su glavni izvor informacija klijenata. Čak niti web stranice neće prikazati sve što nudite, niti će ostaviti dovoljno personaliziranu poruku koju želite. Prisutnost na društvenim mrežama je postalo “must be” i u svijetu nautike.

Kroz web stranicu gosti će dobiti osnovne informacije o usluzi koju nudite, ali će vas zasigurno potražiti i na društvenim mrežama. Tamo istražuju nešto više od informacija koje mogu pronaći na vašim internet stranicama.

O društvenim mrežama kao odličnom alatu za prikupljanjem recenzija i feedback već smo pisali, no one su moćan prodajni alat. Kroz objave na društvenim mrežama gosti dobivaju potpuni dojam broda, lokacija, ponude koju nudite za vrijeme boravka na brodu i izvan njega. 

Trud koji ulažete u kreiranje sadržaja višestruko će vam se vratiti.

Nitko od vas ne očekuje da sve radite sami, svakako možete delegirati ovaj dio posla nekom vanjskom suradniku. Ono što se očekuje je autentičnost, vaš ton komunikacije i vaša priča ispričana na vaš način.

Žena influencer fotografira otoke i jadransku obalu

Kakav sadržaj dijeliti na društvenim mrežama?

Kreiranje sadržaja nije jednostavan i inspirativan kako se čini. Kako biste lakše napravili strategiju, u nekoliko sljedećih točaka pronađite primjere koji vam u tome mogu pomoći.

1. Posadu

Upoznajte ih s posadom koja će ih dočekati, provesti s njima nekoliko dana, pripremati za njih hranu, i brinuti se da im plovidba bude jedna od najljepših uspomena koju su doživjeli. 

Gosti vole stvarne ljude, i osjećaj dolaska na brod činit će im se kao dolazak kod poznanika kojeg dugo nisu vidjeli.

2. Ponudu aktivnosti

Sidrenje u uvali nije samo skok u more s broda, već uključuje i dodatne pogodnosti. Pratite trendove, i osigurajte aktivniji odmor - SUP je danas jako popularan, kao primjer onog što gosti traže. Probajte biti jedinstveni i pronađite nešto što će ih oduševiti. 

3. Skrivene uvale 

Postoje mjesta gdje zalazak sunca spektakularan, gdje je odlazak na kopno posebna priča. Podijelite te priče na svojim društvenim mrežama i pozovite goste da vam se pridruže u otkrivanju skrivenih dragulja naše obale. 

4. Brod

Tjedan dana odmora na brodu poseban je doživljaj. Pokažite gostima što im brod nudi i gdje će moći uživati na svom odmoru. Tih tjedan dana svoj dom mijenjaju za komfor broda - dokažite im zašto se ta promjena isplati. 

Gosti na jedrilici se fotografiraju za instagram i facebook

Komunikacija je ono sto će iskustvo učiniti potpunim. Pozovite pratitelja vaših mreža da podijele svoja iskustva sa sadržajem kojeg dijelite. Njihove su riječi neprocjenjive i daju na autentičnosti onog što na društvenim mrežama gradite. 

Vaš je sljedeći korak odabrati društvene mreže na kojima ćete biti prisutni, kreirati strategiju i uživati pričajući svoju jedinstvenu priču. Ako goste uključujete u pričanje priče, ne zaboravite ih zamoliti za pristanak da sudjeluju u istoj.

Autentičnost je važna, no nemojte zaboraviti na Zakone koji vas u tome slijede.

 

  • Podijeli:

Klara Frančišković

Klara Frančišković

Klara je vlasnica “Expertise”, obrta za poslovne usluge i savjetovanje. Konzultantica je za Customer experience koja pomaže mikro, malim i srednjim poduzetnicima izgraditi korisničko iskustvo, o kojem će se pričati samo najbolje. Nakon više od 5 godina rada u Customer support kao Supervisor, danas živi Customer experience i želi pozitivnu energiju prenijeti i na ostale poduzetnike. Ulaganje u Customer experience nikada nije bilo od veće važnosti. Također je i virtualna asistentica koja ima za cilj pomoći poduzetnicima da se fokusiraju izgradnju poslovanja, a njoj prepuste sve zadatke koji im oduzimaju energiju da to učine.

https://www.expertise.hr/



Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Kako razvijati mali čarter i ostati svoj (a ne biti kopija drugih)
Kako razvijati mali čarter i ostati svoj (a ne biti kopija drugih)

Mnoge male čarter tvrtke krenu s nekoliko brodova i puno volje, ali bez jasnog plana što dalje. Neki se oslanjaju samo na agencije, drugi kopiraju što rade veći. I onda sve postane isto. Želite biti drugačiji? Želite raditi pametnije? Razumjeti kome se zapravo obraćate? Onda je ovaj tekst za vas.

U osiguranju nema prostora za prečace - transparentnost je temelj svega
U osiguranju nema prostora za prečace - transparentnost je temelj svega

Marijan Dželalija iz GrECo Marine Insurancea, godinama radi s čarter tvrtkama i jako dobro poznaje svakodnevne izazove s kojima se nautička industrija susreće. U razgovoru s čarter.hr podijelio je svoje iskustvo, način na koji gleda na osiguranje u nautici i kako gleda na izazove s kojima se čarter tvrtke susreću kada krene sezona.

Ne trgnemo li se već u 2026. i ne potičemo poduzetništvo - slijedi daljnja depopulacija
Ne trgnemo li se već u 2026. i ne potičemo poduzetništvo - slijedi daljnja depopulacija

Dok se bliži kraj godine, opet se vraćamo istom pitanju: na čemu zapravo stojimo? Neke brojke nas zateknu, druge su već dio standardnog repertoara, ali sve zajedno otkrivaju kamo ide naša mala ekonomija. Ivica Žuro nam u svom novom članku donosi podsjetnik na ono što izbjegavamo priznati, ali će mnogima zvučati poznato.

Fleksibilnost - ključ uspjeha u poslovanju
Fleksibilnost - ključ uspjeha u poslovanju

Fleksibilnost u poslovanju nije samo ideja, nego stvarna razlika između naporne i uspješne sezone. U čarter industriji, ona određuje koliko brzo reagirate, kako tim surađuje i kakav dojam ostavljate gostima. Ako želite stabilnije poslovanje i manje kaosa u sezoni, fleksibilnost postaje jedna od vaših najjačih vrijednosti. Želite saznati kako je razviti i pretvoriti u prednost?