Osvježite svoje plovilo uz pomoć bespovratnih sredstava


Imate li plovni objekt za krstarenje ili za izlete te planirate li ga unaprijediti ili biti ekološki osviješteni? Upravo sada dostupna je posebna prilika za vlasnike ovakvih plovila koji žele smanjiti troškove ulaganja u održivu tehnologiju čak do 70%. Silvija Domitrović Došen donosi informacije o bespovratnim sredstvima Ministarstva turizma, namijenjenima zelenoj tranziciji nautičkog sektora. Otkrijte jeste li među onima koji mogu ostvariti ovu potporu.

Već neko vrijeme planirate ulaganje u novu opremu ili uređaj za biokemijsko pročišćavanje otpadnih voda na svom plovilu za izlete ili krstarenja?  
 
Sada je savršeno vrijeme da smanjite troškove ovog ulaganja čak do 70%! Ministarstvo turizma objavilo je Program potpora male vrijednosti: Konkurentnost turističkog gospodarstva - Zelena i digitalna tranzicija poduzetnika u turizmu
 
Ovaj program cilja na zelenu i digitalnu tranziciju poduzetnika u cijelom lancu vrijednosti turizma i ugostiteljstva.  
 
Cilj je razvoj inovativnih i održivih turističkih proizvoda i usluga, poboljšanje ekološki prihvatljivih procesa, poticanje kružnog gospodarstva, povećanje energetske učinkovitosti i unapređenje usluga kroz digitalizaciju poslovnih procesa. 

 

Tko su korisnici? 

Korisnici ove bespovratne potpore su subjekti malog gospodarstva (trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge) registrirani za ugostiteljske i/ili turističke djelatnosti te obiteljska poljoprivredna gospodarstva. 

Mjere potpore: 

  • Mjera A: Hoteli 
  • Mjera B: Kampovi 
  • Mjera C: OPG-ovi 
  • Mjera D: Plovni objekti nautičkog turizma 
     

Detalji Mjere D: 

Ovoj mjeri pripadaju plovni objekti nautičkog turizma, a obuhvaća postojeće plovne objekte za krstarenje ili izlete s upisnim listom broda prema Pravilniku o vrstama plovnih objekata nautičkog turizma, plovni objekti za krstarenje ili plovni objekti za izlete kako je navedeno u NN 68/19.  
 
Za ovu mjeru osigurano je ukupno 800.000 EUR, a prijavitelji mogu ostvariti potporu od 20.000 EUR do 30.000 EUR uz intenzitet potpore do 70% ukupno prihvatljivih troškova. 
Prihvatljivi troškovi uključuju nabavu i ugradnju nove opreme vezane za zaštitu okoliša i kružno gospodarstvo, poput uređaja za biokemijsko pročišćavanje otpadnih (crnih i sivih) voda na plovilu. 
 
Prihvatljivi korisnici su subjekti malog gospodarstva s registriranom djelatnošću za plovne objekte nautičkog turizma prema NKD-u 50.10 (Pomorski obalni prijevoz putnika) ili 50.30 (Prijevoz putnika unutrašnjim vodenim putovima), a jedan od kriterija da su imali minimalno dva zaposlena djelatnika u prethodnoj godini u punom radnom vremenu na godišnjoj razini.  

Natječaj je otvoren do 10. travnja.

  • Podijeli:

Silvija Domitrović Došen

Silvija Domitrović Došen

Silvija Domitrović Došen je konzultantica specijalizirana za pripremu i provedbu projekata financiranih iz EU i drugih izvora, s više od 15 godina iskustva u strateškom planiranju i upravljanju projektima. Fokusira se na pripremu projektne dokumentacije i koordinaciju svih faza projekata, od planiranja do evaluacije te aktivno prati natječaje za bespovratna sredstva, osiguravajući pristup financijskim mogućnostima. Kroz suradnju s privatnim sektorom, civilnim društvom i javnim institucijama, stekla je širok spektar iskustava koja joj omogućuju da razvija inovativna rješenja prilagođena potrebama tržišta. Njezino duboko razumijevanje specifičnih zahtjeva svih sektora doprinosi kvalitetnoj i učinkovitoj provedbi projekata, čime ostavlja značajan trag u razvoju različitih inicijativa.

https://www.linkedin.com/in/silvija-domitrovic-dosen/



Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Rent-a-boat vs. nautički čarter - što trebate znati
Rent-a-boat vs. nautički čarter - što trebate znati

Jedna riječ, a dva potpuno različita posla? Primjer su rent-a-boat i nautički čarter, koji nisu isto. Zato je važno znati što nudite i kome. Granica između rent-a-boata i čartera nije uvijek jasna. A trebala bi biti.

CROYA 2025 - Split ponovno postaje centar globalne čarter industrije
CROYA 2025 - Split ponovno postaje centar globalne čarter industrije

Od 29. rujna do 1. listopada 2025. grad Split će po drugi put ugostiti CROYA Yacht Charter Show - jedinstven hrvatski B2B sajam koji promovira luksuzni nautički turizam. Ovaj prestižni trodnevni događaj okupit će u srcu Dalmacije vodeće predstavnike čarter industrije.

Od analize do akcije: kako pametno planirati digitalne kampanje za iduću sezonu
Od analize do akcije: kako pametno planirati digitalne kampanje za iduću sezonu

Sezona je pri kraju, ali sada počinje pravi posao. U svom novom članku za čarter.hr Selma Ćubara donosi temu zašto je prijelazno razdoblje ključno za analizu i planiranje, kako pametno iskoristiti sajmove, koje lekcije možemo naučiti od velikih platformi i što svaka čarter tvrtka može odmah primijeniti u digitalnom marketingu kako bi iduća sezona bila uspješnija.

Treba li čarterima stručnjak za marketing ili se sve može odraditi "usput"?
Treba li čarterima stručnjak za marketing ili se sve može odraditi "usput"?

Koliko puta ste u firmi čuli rečenicu: “Objavi nešto na Facebook, da nas ljudi vide”? Na prvu zvuči bezazleno, ali iza toga se krije ozbiljno pitanje - je li to stvarno vaš marketing? U čarter industriji sve više tvrtki ostaje na toj razini. Nekoliko fotografija, pokoji post i osjećaj da se “nešto radi”. No kada sezona završi i podvuče se crta, rezultat je isti - premalo je...