Imate li plovni objekt za krstarenje ili za izlete te planirate li ga unaprijediti ili biti ekološki osviješteni? Upravo sada dostupna je posebna prilika za vlasnike ovakvih plovila koji žele smanjiti troškove ulaganja u održivu tehnologiju čak do 70%. Silvija Domitrović Došen donosi informacije o bespovratnim sredstvima Ministarstva turizma, namijenjenima zelenoj tranziciji nautičkog sektora. Otkrijte jeste li među onima koji mogu ostvariti ovu potporu.
Već neko vrijeme planirate ulaganje u novu opremu ili uređaj za biokemijsko pročišćavanje otpadnih voda na svom plovilu za izlete ili krstarenja?
Sada je savršeno vrijeme da smanjite troškove ovog ulaganja čak do 70%! Ministarstvo turizma objavilo je Program potpora male vrijednosti: Konkurentnost turističkog gospodarstva - Zelena i digitalna tranzicija poduzetnika u turizmu.
Ovaj program cilja na zelenu i digitalnu tranziciju poduzetnika u cijelom lancu vrijednosti turizma i ugostiteljstva.
Cilj je razvoj inovativnih i održivih turističkih proizvoda i usluga, poboljšanje ekološki prihvatljivih procesa, poticanje kružnog gospodarstva, povećanje energetske učinkovitosti i unapređenje usluga kroz digitalizaciju poslovnih procesa.
Korisnici ove bespovratne potpore su subjekti malog gospodarstva (trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge) registrirani za ugostiteljske i/ili turističke djelatnosti te obiteljska poljoprivredna gospodarstva.
Mjere potpore:
Ovoj mjeri pripadaju plovni objekti nautičkog turizma, a obuhvaća postojeće plovne objekte za krstarenje ili izlete s upisnim listom broda prema Pravilniku o vrstama plovnih objekata nautičkog turizma, plovni objekti za krstarenje ili plovni objekti za izlete kako je navedeno u NN 68/19.
Za ovu mjeru osigurano je ukupno 800.000 EUR, a prijavitelji mogu ostvariti potporu od 20.000 EUR do 30.000 EUR uz intenzitet potpore do 70% ukupno prihvatljivih troškova.
Prihvatljivi troškovi uključuju nabavu i ugradnju nove opreme vezane za zaštitu okoliša i kružno gospodarstvo, poput uređaja za biokemijsko pročišćavanje otpadnih (crnih i sivih) voda na plovilu.
Prihvatljivi korisnici su subjekti malog gospodarstva s registriranom djelatnošću za plovne objekte nautičkog turizma prema NKD-u 50.10 (Pomorski obalni prijevoz putnika) ili 50.30 (Prijevoz putnika unutrašnjim vodenim putovima), a jedan od kriterija da su imali minimalno dva zaposlena djelatnika u prethodnoj godini u punom radnom vremenu na godišnjoj razini.
Natječaj je otvoren do 10. travnja.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Čarter web stranice često se svedu na isto: slični brodovi, isti opisi, ništa novo za gosta ni za tražilicu. Ali vi imate dobru ponudu, a Google vas i dalje preskače… Znate li koje su to greške koje radite a koje vas koče? Evo konkretnih savjeta kako ih riješiti.
Nedavna presuda švicarskog nadzornog tijela protiv Booking.com-a otvara važnu temu i za čarter industriju: dominacija posrednika, visoke provizije i praksa davanja popusta iz tuđeg poslovnog modela ozbiljno narušavaju tržišnu ravnotežu. Iako čarter nema jednog OTA diva, mehanizmi su itekako slični, a posljedice sve vidljivije. Vrijeme je da se otvoreno postavi pitanje: tko zaista upravlja prodajom, a tko snosi sve operativne rizike?
Kad svi bježe u sigurnost, on je krenuo “kontra” - ravno prema krizi. Usred pandemijskog kolapsa turizma, Ivica Žuro odlučuje osnovati savjetničku firmu. Ne iz ludosti, već iz uvjerenja kako se najvažniji potezi povlače kad je najteže. U tekstu za čarter.hr vodi nas kroz stvarne pregovore s bankama, konkretne poslovne poteze i planove sa konkretnim ciljem a to je: preživjeti je prvi korak, nakon toga mora ići dovođenje u red.
Ako ste kao većina čarter tvrtki, društvene mreže su vam negdje pri dnu popisa. Objavite kad stignete, kad se nešto dogodi. Ili jednostavno ne stignete nikad. A onda dođe sezona i pomislite: “Trebali bismo nešto objaviti…” Ovaj vodič je tu da vam pokaže kako s minimalnim trudom napraviti jednostavan plan objava koji ima glavu i rep.