Kao vlasnik svake tvrtke, znate da je zatvaranje prodaje ključno za vaš rast i uspjeh, no uvijek postoji pitanje možete li učiniti nešto specifično kako bi podigli svoju stopu rasta u sljedećoj godini?
Relevantna pitanja i vrste pitanja su važni.
Možda ste to već čuli, ali kada razgovarate sa svojim potencijalnim gostom, pokušajte pristupiti postavljanju pitanja kao da su već bukirali brod.
Pitajte što ih je ponukalo da posjete destinaciju gdje žele jedriti, hoće li po povratku u marinu produžiti boravak na kopnu ili se vraćaju doma.
Razgovor koji se može voditi i pitanja koja postavljate stvaraju povezanost s gostom na prvi utisak.
Kako najbolje privući nove goste nego svjedočenjem starih gostiju.
Posebice ako ciljate određeni tip gosta. Kratke video recenzije ili tekstualni oblici su naslijeđe preporuka od gosta do gosta.
Svakako iskoristite taj adut i budite kreativni!
Pronalaženje usluge ili proizvoda lakše je nego ikad u današnjem internetskom svijetu. Možete jednostavno pretraživati, pitati nekoliko prijatelja ili potražiti na platformama društvenih medija kojima vjerujete za komentare o tvrtki ili proizvodu. Zbog toga je važno da se vaša poruka izdvaja od ostalih.
Navođenje potencijalnih kupaca da vas odaberu započinje jedinstvenim prvim dojmom.
Dostava vaše poruke potencijalnom gostu mora biti uvjerljiva: provjerite jesu li poruke koje šaljete djelotvorne.
Vizuali mogu pomoći da vaša poruka postane djelotvorna. Stvari poput videozapisa, slika pokazat će gostu kako će se osjećati i što će dobiti ako izabere vas.
Iskusnom prodajnom profesionalcu prigovor je prilika za zlatni rudnik. Prigovor znači da je gost angažiran. Potencijalni gost zapravo razmatra vaš prijedlog.
Prevladavanje prodajnih prigovora ključ je prodaje. Evo nekoliko savjeta i trikova koji će vam pomoći da se zatvorite.
Prigovor: "Preskupi ste."
Rješenje: Nastavite razgovor.
Konkurencija je dio poslovanja. Možda je vaš proizvod ili usluga zaista viša cijena od cijene vašeg konkurenta. Ali treba li vas to zaustaviti? Ne. Zato ne dopustite da to bude kraj razgovora.
Prigovor: "Dajte mi više."
Rješenje: Predstavite činjenice.
Mnogi gosti žele savršenu kombinaciju broda iznimne kvalitete, prekrasne usluge i niskih cijena koje im se daju na srebrnom pladnju.
Svi znamo da je izuzetno teško pružiti najnižu moguću cijenu uz istovremeno postizanje najveće kvalitete i najveće usluge.
Istaknite svoje prednosti. Imajte artikuliran razlog koji jasno objašnjava što vas čini boljim od konkurencije.
Prodajte vrijednost koju će im donijeti odabir vaše tvrtke.
Prigovor: "Vaš proizvod ne zadovoljava naše potrebe."
Rješenje: Pogledajte stvari iz perspektive klijenta.
Empatija je moćan alat pri prevladavanju prodajnog prigovora.
Možda ste izvrstan prodavač i možda ćete moći razgovarati s potencijalnim gostima o čarteru jednom ili čak dvaput, ali na kraju, ako vaša usluga ne zadovoljava potrebe ljudi, otići će negdje drugdje.
Pauzirajte da biste procijenili način razmišljanja potencijalnih gostiju.
Glavna stvar ovdje je da kada istinski vidite očima svojih gostiju, možete prilagoditi svoj pristup. Počet ćete izrađivati točke koje govore i o njihovim emocijama i o logičnom dijelu njihovog mozga.
Prevladavanje prigovora na prodaju može potrajati, ali vaše će se vještine s vremenom poboljšati. Nikada ne paničarite, jer sigurno nije potrebno sniziti cijenu da biste dobili prodaju. Jednostavan čin prilagodbe vašeg pristupa stavit će vas na put prema negiranju budućih prigovora prije nego što se uopće dogode.
Naravno, morate biti kompenzirani za svoje vrijeme i znanje. No previše tvrtki, posebno onih u profesionalnim uslužnim djelatnostima, ne daje dovoljno obrazovanja i informacija unaprijed.
Kada dajete više informacija osnažujete svoje kupce i zapravo ih približavate svom poslovanju.
Uložite vrijeme kako biste saznali što motivira vaše goste. Odvojite vrijeme da upoznate njihove potrebe, izazove, brige i strahove.
Dok učite o svojim gostima, shvatite potrebe svog gosta, riješite tu potrebu i imat ćete puno veće šanse za prodaju.
"Možda" je užasno mjesto za biti. To nije dobro za vas i nije dobro za gosta.
Kada znate da gosti imaju dovoljno informacija da donesu odluku, natjerajte ih da je donesu.
Sljedeći put kada pričate s potencijalnim gostom, ne tražite od njih da kupuju od vas - samo zatražite odluku. Postoji razlika. I bez obzira na to kakva je to odluka, imate ju na raspolaganju.
Ako želite osigurati da vam se gosti vraćaju iznova i iznova i da govore drugima o vama, prekomjerna isporuka je kritična. To ne znači da morate učiniti nešto "veliko" zbog čega gubite novac. To može biti nešto malo za vas, ali možda veliko za gosta.
Prekomjerna isporuka može se postići na različite načine.
Kada pružate izvrsnu uslugu gostima, nemojte to smatrati kratkoročnom transakcijom. Umjesto toga, dugoročno uložite u svoje goste i izgradite priliku za ponavljanje poslovanja.
Gosti novi i stari trebali bi steći isto iskustvo, bez obzira na to koliko je vaša tvrtka velika ili mala. Dosljednost može biti jedan od najvažnijih elemenata usluge. Ako se potrudite oko svojih gostiju ne samo da ćete shvatiti kako povećati prodaju, dobiti ponovljeno poslovanje i sretnije kupce; također ćete postići manje nepravilne prodajne procese.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Čarter web stranice često se svedu na isto: slični brodovi, isti opisi, ništa novo za gosta ni za tražilicu. Ali vi imate dobru ponudu, a Google vas i dalje preskače… Znate li koje su to greške koje radite a koje vas koče? Evo konkretnih savjeta kako ih riješiti.
Nedavna presuda švicarskog nadzornog tijela protiv Booking.com-a otvara važnu temu i za čarter industriju: dominacija posrednika, visoke provizije i praksa davanja popusta iz tuđeg poslovnog modela ozbiljno narušavaju tržišnu ravnotežu. Iako čarter nema jednog OTA diva, mehanizmi su itekako slični, a posljedice sve vidljivije. Vrijeme je da se otvoreno postavi pitanje: tko zaista upravlja prodajom, a tko snosi sve operativne rizike?
Kad svi bježe u sigurnost, on je krenuo “kontra” - ravno prema krizi. Usred pandemijskog kolapsa turizma, Ivica Žuro odlučuje osnovati savjetničku firmu. Ne iz ludosti, već iz uvjerenja kako se najvažniji potezi povlače kad je najteže. U tekstu za čarter.hr vodi nas kroz stvarne pregovore s bankama, konkretne poslovne poteze i planove sa konkretnim ciljem a to je: preživjeti je prvi korak, nakon toga mora ići dovođenje u red.
Ako ste kao većina čarter tvrtki, društvene mreže su vam negdje pri dnu popisa. Objavite kad stignete, kad se nešto dogodi. Ili jednostavno ne stignete nikad. A onda dođe sezona i pomislite: “Trebali bismo nešto objaviti…” Ovaj vodič je tu da vam pokaže kako s minimalnim trudom napraviti jednostavan plan objava koji ima glavu i rep.