Sezona je nadmašila sva očekivanja. Vraćamo se na brojke odlične 2019. godine. Vrijeme je za odmor! Koliko ćete si dug odmor priuštiti, jer upiti za sljedeću sezonu već mjesecima pristižu?
No, postoji li još nešto čemu se možete posvetiti i u što ćete ulagati do proljeća? Jeste li razmišljali kako ćete svoju uslugu staviti na viši nivo? Što sve možete priuštiti svojim budućim gostima, kako bi se osjećali izvrsno?
Korisničko iskustvo ne prestaje završetkom sezone. Ono je uvijek otvorena priča za nova ulaganja. Gosti i prije odabira i potvrde rezervacije istražuju tržište – čitaju recenzije, pregledavaju društvene mreže.
Vrijeme je za pregled sezone iza nas – što je sve bilo izvrsno, a što manje izvrsno? Gdje vidite mogućnost za poboljšanje?
Jeste li spremni za nova ulaganja kako bi sljedeća sezona, ne samo nadmašila brojke, već i podigla ocjenu ukupnog zadovoljstva gostiju?
Primijetili ste da je vašim zaposlenicima potrebna dodatna edukacija ili tečaj koji će im pomoći u radu? Osim engleskog i njemačkog jezika, pokazuju interes za učenje španjolskog ili talijanskog, ili pak švedskog jezika? Ulažite u svoje zaposlenike, pokažite im da cijenite njihovu želju za napredovanjem i volju za učenjem. Omogućite svim zaposlenicima edukaciju iz korisničkog iskustva, ili naprednog poznavanja engleskog jezika. Omogućite im edukacije koje će biti primjenjive već iduću sezonu. Ulaganje u zaposlenike pokazat će se kao najbolja investicija, koja dugoročno daje izvrsne rezultate. Ne propustite priliku svojim zaposlenicima priuštiti nova znanja i vještine.
Pratite promjene na tržištu i proširite dodatnu ponudu na brodu. Prije dvije godine to je bio flamingo na napuhavanje, danas je to seabob. Budite u trendu i ne zaostajite za konkurencijom. Omogućite gostima isprobati nešto novo, drugačije. Zabavnih sadržaja nikad dovoljno. Ne zaboravite da on mora biti prilagođen svim uzrastima – razmišljajte poput vaših gostiju. Što bi vas oduševilo da sutra krenete na charter?
Jeste li pregledali sve slike koje ste snimili tokom sezone? Što ćete s videima kojih je preko 50 u vašem mobitelu? Iskoristite sadržaj koji posjedujete. Uredite slike, videa, i kreirajte sadržaj za društvene mreže. Podijelite priče svojih gostiju na web stranicama. Sav sadržaj nije namijenjen vama da se za dvije, tri ili pet godina sa sjetom prisjećate 2022. godine. On je namijenjen svima, da vide kako uživate u onom što radite i kako svojim gostima pružate nezaboravno iskustvo – svaki dan njihovog boravka na brodu.
Iako vam se sada čini da ima vremena za nova ulaganja, kreiranje sadržaja, nemojte zaboraviti da tržište nikada ne spava. Vrijeme brzo prolazi, i već sutra se možete naći u situaciji da sezona kuca na vrata, a vi niste odradili sve što ste zamislili.
I uz odmor možete napraviti strategiju ulaganja. Možda će vam kreiranje sadržaja ili istraživanje tržišta uzeti tjedan dana vremena. Jeste li spremni propustiti prilike koje će vam to ulaganje donijeti za 6 mjeseci?
Uložite danas, odmorite sutra, a prekosutra ubirite plodove ulaganja.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Imate društvene mreže za svoj čarter, i mislite kako je to dovoljno. No, za to vrijeme vaša konkurencija uspijeva u stvarima u kojima vi ne uspijevate, jer mislite kako vam nisu potrebne ili za njih nemate vremena. Saznajte što točno trebate raditi kako bi osvojili svoje ciljano tržište.
Može li se reći kako se uspješnost čarter tvrtke mjeri brojem iznajmljenih brodova, odnosno prodanih rezervacija? Možemo. A ako je booking plovila najodgovornija pozicija u čarter kompaniji, onda je i booking agent jedna je od najodgovornijih radnih pozicija. Ali što je zapravo zadatak booking agenata. I kako postati jedan od (uspješnih) booking agenata?
Bez obzira na to koliko ste dugo na tržištu, koliko iskustva imate ili koliko su luksuzna vaša plovila, nikada ne smijete izgubiti iz vida ono najvažnije - goste. Želite li da vas gosti lakše nađu? Sigurno da. Ako je to slučaj, onda provjerite kojih 11 stvari nikako ne smijete propustiti.
Ako pitate čarter tvrtku, proračun je često osjetljiva stvar. No, većina pogrešaka uzrokovana je raspodjelom sredstava iz budžeta na pogrešna mjesta ili u pogrešno vrijeme. Koji trenuci i mogućnosti pametne raspodjele budžeta će donijeti najviše koristi?