Godinu dana naše priče na kojoj smo skupa sa našim suradnicima vrijedno radili, a sve s ciljem kako bismo profesionalcima u nautičkom turizmu pružili baš ono što im treba. Ili što nisu ni znali kako im nedostaje.
Danas čarter.hr slavi svoj prvi rođendan! Naša digitalna platforma koja je osmišljena kao priča koja će objediniti iskustvo u čarteru sa ljubavi prema marketingu, 20. rujna obilježava godinu dana od svog pokretanja.
Činjenica koja daje vjetar u leđa našoj platformi je također jedinstvena, a to je želja za pomoći svima uključenima u industriji nautičkog čartera, kako bi svoje poslovanje doveli na najvišu moguću razinu. Sve to kako bi čarter gosti uživali u svemu što im čarter tvrtke imaju za ponuditi, a partneri dobili najbolju moguću suradnju.
Nismo ovdje kako bi se samo hvalili našim uspjesima, ali da - malo ćemo se pohvaliti našim brojkama. U manje od godinu dana naša je platforma imala više od 9000 novih korisnika, a do danas imamo preko 30450+ pregleda stranice, s publikom koja se sastoji od 45% žena i 55% muškarca i to najviše u dobi od 35-45 godina.
Naše najposjećenije stranice su još uvijek naši trendovi i servisi, a oglašavamo preko 20 tvrtki, koje svoje uspješne priče šire i dalje, uz pomoć naše platforme.
Čarter.hr je prva i kako brojke pokazuju sve brže rastuća platforma za nautička i srodna poslovanja te možemo zaključiti kako se naš trud itekako isplatio. Iako nam je rođendan, kojeg ćemo definitivno prigodno proslaviti, ne stajemo s našim planom i nastavljamo s pripremama za izlaganja na Croatia Charter Expo i Biograd Boat Show.
U čarter.hr-u nismo svoj fokus stavili samo na čartere nego i na sve srodne djelatnosti u nautici i turizmu, a zamišljen je kao web mjesto koje će imati sve važne informacije za svakodnevno čarter poslovanje. Skupa sa idejama, alatima i resursima, u obliku statističkih izvještaja te praćenja industrije, koje redovno objavljujemo u našim člancima pozicionirali smo se na domaćem prostoru kao relevantan izvor informacija iz ove specifične i uske niše.
Postali smo prepoznatljivo online mjesto za ovu branšu, što održavamo sa konstantnom objavom sadržaja. Naših članaka koje smo redovno objavljivali, danas je na našoj platformi preko 120. Objavili smo velik broj informativnih članaka raznih tema, od efikasnih CRM rješenja, do prodaje pa se i dotakli nove zakonske regulative o crnim tankovima.
Od našeg samog početka trudili smo se našoj publici pružiti kvalitetne sadržaje, koji će im biti korisni i koje će rado čitati. Ovdje moramo posebno istaknuti naše suradnike, autore naših članaka i zahvaliti im na angažmanu i prepoznavanju čarter.hr kao priče koja ima potencijal postati broj 1 mjesto za čarter industriju. Svaki od njih pridonosi našoj priči na vlastiti način, iz svoje vlastite struke kao što su pravo, financije, osiguranje, prodaja te user experience i sl.
Stoga koristimo priliku i zahvaljujemo našim suradnicima koji su od samog početka gradili s nama našu priču uspjeha:
Čarter.hr je platforma zamišljena kao svojevrstan marketplace koji bi svima u čarteru i oko njega omogućio sve na jednom mjestu, od prijeko potrebnih alata sve do edukacija. Edukacijom i usvajanjem novih znanja o novim tehnikama i alatima koji se mogu primijeniti u vašem specifičnom poslovanju, vi i vaši zaposlenici ste osposobljeni za savladati sve izazove koji su postavljeni pred vas.
Kako je osnovni cilj pokretanja platforme čarter.hr digitalizacija poslovnih procesa i prihvaćanje novih načina rada unutar čarter branše, pokazalo se kako je naša platforma pravo rješenje ako vam treba pomoć u pojačavanju svoje digitalne prisutnosti. Sigurni smo kako su čarter tvrtke osvijestile kako je danas je presudno biti online te kako biti online ne znači imati samo web stranicu i koristiti se nekim od booking sustava.
Mnogim je tvrtkama baš to problem - prebacivanje na potpuno digitalno poslovanje. Stoga naša platforma surađuje s različitim IT tvrtkama koje su razvile praktična i iskušana rješenja u obliku profesionalnih alata i softvera kao što su CharterHub, HubSpot, Pure Clarity, Total Processing i Tap2Review.
Čarter.hr je platforma inicijalno osmišljena kao platforma na kojoj će sve čarter tvrtke pronaći ideje, načine i partnere za bolje poslovanje. Također i gdje će sve usko povezane djelatnosti koje se prirodno ‘naslanjaju’ na ovu djelatnost moći prezentirati svoje usluge i proizvode te tako ostvariti komunikaciju sa potencijalnim korisnicima i kupcima.
No, vrlo brzo smo uvidjeli kako na taj način nećemo moći udovoljiti svim potrebama naših korisnika. Naši su klijenti mahom tražili pomoć, savjete i rješavanje nedoumica s kojima se susreću sa primjerima u praksi. Neki od njih nisu ni bili svjesni koje poteškoće imaju u svom poslovanju dok nisu ispunili naš upitnik. Stoga nam je izuzetno drago što smo mogli pomoći povezati tvrtke koje imaju konkretne zahtjeve i pitanja s drugim tvrtkama i osobama koji imaju rješenje za ta pitanja.
Ispunili smo misiju posrednika ili bolje rečeno linka između ponude i potražnje. Kroz ovakve primjere rodile su se i neke nove ideje na kojima vrijedno radimo i koje ćemo nadamo se, predstaviti vam što prije.
Čarter.hr platforma će i dalje nastojati slijediti svoj cilj, ali i unaprjeđivati samu sebe jer ono čemu svi težimo je rast i uspjeh. Želite li i vi biti dio naše uspješne priče slobodno nas kontaktirajte te zatražite sastanak ili savjetovanje. Želite li svoje znanje i iskustvo podijeliti s onima kojima je to najpotrebnije, uvijek se možete pridružiti našem timu autora.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Čarter web stranice često se svedu na isto: slični brodovi, isti opisi, ništa novo za gosta ni za tražilicu. Ali vi imate dobru ponudu, a Google vas i dalje preskače… Znate li koje su to greške koje radite a koje vas koče? Evo konkretnih savjeta kako ih riješiti.
Nedavna presuda švicarskog nadzornog tijela protiv Booking.com-a otvara važnu temu i za čarter industriju: dominacija posrednika, visoke provizije i praksa davanja popusta iz tuđeg poslovnog modela ozbiljno narušavaju tržišnu ravnotežu. Iako čarter nema jednog OTA diva, mehanizmi su itekako slični, a posljedice sve vidljivije. Vrijeme je da se otvoreno postavi pitanje: tko zaista upravlja prodajom, a tko snosi sve operativne rizike?
Kad svi bježe u sigurnost, on je krenuo “kontra” - ravno prema krizi. Usred pandemijskog kolapsa turizma, Ivica Žuro odlučuje osnovati savjetničku firmu. Ne iz ludosti, već iz uvjerenja kako se najvažniji potezi povlače kad je najteže. U tekstu za čarter.hr vodi nas kroz stvarne pregovore s bankama, konkretne poslovne poteze i planove sa konkretnim ciljem a to je: preživjeti je prvi korak, nakon toga mora ići dovođenje u red.
Ako ste kao većina čarter tvrtki, društvene mreže su vam negdje pri dnu popisa. Objavite kad stignete, kad se nešto dogodi. Ili jednostavno ne stignete nikad. A onda dođe sezona i pomislite: “Trebali bismo nešto objaviti…” Ovaj vodič je tu da vam pokaže kako s minimalnim trudom napraviti jednostavan plan objava koji ima glavu i rep.