7 digitalnih alata bez kojih čarter tvrtke ne mogu


U današnje vrijeme vrlo je teško, usudimo se reći gotovo i nemoguće, uspješno poslovati u bilo kojoj grani turizma bez digitalnih alata.

U nautičkom turizmu i nautičkom čarteru pomoću digitalnih alata možete s malo ulaganja svojim klijentima ponuditi jedinstvenu vrijednost i time se izdvojiti od konkurencije.

U nastavku vam donosimo 7 digitalnih alata koji vas mogu dovesti do potpune transformacije poslovanja i osjećaja zadovoljstva na kraju sezone:

 

1.     Službena web-stranica

Budući da danas većina kupaca prvo otvara Google kad žele pronaći informacije o proizvodima ili uslugama koje im trebaju, posjedovanje kvalitetne i službene web-stranice više nije luksuz nego apsolutna nužnost za svaku vrstu poslovanja. 

Službena web-stranica omogućuje vašoj čarter tvrtki digitalnu prisutnost kako biste imali priliku ponuditi svoje usluge klijentima koji ih traže umjesto da vi tražite njih trošeći vrijeme i novac na turiste kojima ona uopće nije potrebna.

Osim toga, pomoću službene web-stranice možete uštedjeti sredstva tako što ćete ponuditi odgovore na jednostavna pitanja koja se ponavljaju poput radnog vremena ili vrste plovila koje nudite. Tako osobe koje bi inače odgovarale na takve upite mogu produktivnije iskoristiti svoje vrijeme na neke druge zadatke koji će poboljšati vaše poslovanje.

Ne brinite se ako nemate potrebno informatičko znanje za izgradnju ili održavanje web-stranice – u današnje vrijeme mnogo tvrtki i kreativnih pojedinaca može to brzo i kvalitetno obaviti za vas.

2.     Rezervacijski sustavi

Kad smo kod automatizacije pitanja klijenata koja se često ponavljaju, rezervacijski sustavi su digitalni alat koji bi svaka čarter tvrtka trebala koristiti ako želi ubrzati procese i poboljšati korisničko iskustvo te posljedično prodati više usluga.

Rezervacijski sustavi omogućuju da se u bilo koje doba dana provjeri dostupnost plovila i rezervira ih se online. Također, rezervacijski sustavi mogu automatski računati cijene i popuste ovisno o različitim uvjetima koje klijent postavlja te izdavati potvrde i račune kako za goste, tako i za agencije.

Najpoznatiji rezervacijski sustavi za nautički čarter su:

Booking manager

Booking manager je najveći globalni distribucijski sustav na najam jahti koji vam omogućuje da pronađete savršeno plovilo na bilo kojoj lokaciji na svijetu. Putem njega može se odabrati i rezervirati više od 9800 jahti u stvarnom vremenu i za samo nekoliko trenutaka omogućiti klijentima odmor iz snova i pri tome sebi uštedjeti puno vremena jer cjelokupnu korespondenciju s klijentom možete obaviti upravo iz ovog sustava, pratiti uplate kao i izdavati račune.

NauSYS

NauSYS trenutno broji više od 7000 jahti u 59 zemalja koje su na raspolaganju agentima diljem svijeta. NauSYS je nedavno predstavio novo radno sučelje te time omogućio svojim korisnicima, kako djelatnicima u čarter tvrtkama tako i agentima jednostavnije snalaženje te bržu i jednostavniju navigaciju kroz sučelje.

Rezervacijski sustavi, uz službenu web-stranicu, još su jedan digitalni alat koji može pojačati vidljivost vaše tvrtke i tako značajno povećati šanse da vaše usluge pronađu put do klijenata kojima su one potrebne i koji su spremni za njih platiti.

3.     Upravljanje odnosima s klijentima (CRM)

CRM je skup digitalnih alata za upravljanje odnosima s postojećim i budućim klijentima čiji je cilj organizacija svih informacija povezanih s klijentima na jednom mjestu te automatizacija marketinga, prodaje i službe za korisnike.

Pomoću CRM softvera tijekom vremena možete skupiti i analizirati vrijedne podatke o svojim klijentima koji će vam reći koje su njihove potrebe, navike, s kojim izazovima se susreću i kako im vi u tome možete pomoći. Sve će to služiti kako biste poboljšali buduću komunikaciju s njima, čak možda i predvidjeli neke korake, pripremili im personalizirane ponude te ubrzali procese u tvrtki.

Prije odabira svog CRM softvera razmislite koje su vam mogućnosti potrebne u radu klijentima i trenutno i u budućnosti, a neki od trenutno najpopularnijih su Odoo, HubSpot, Zoho, Apptivo, Insightly itd.

4.     Alati za analitiku

Digitalna prisutnost sama po sebi ne jamči uspjeh ako ona znači da ćete samo napraviti web-stranicu i nikada ju više ne prilagođavati svojim posjetiteljima.

U digitalnom marketingu najvažnije je upoznati svoju publiku, uspostaviti odnos s njom i prilagođavati sadržaj koji kreirate njihovim željama i potrebama. Jedna je od svrha nautičkog turizma upravo ispunjavanje potrebe gostiju da se odmore, dožive avanturu i nova iskustva, a na vama je da uspješno prenesete tu mogućnost do njih. 

Alati za analitiku pomoći će vam uvidjeti tko su uopće vaši najbolji potencijalni klijenti, kako dolaze do vas, koji pristupi i načini komunikacije s njima funkcioniraju te kako im se još bolje možete prilagoditi da bi oni odabrali upravo vas kao rješenje svojih izazove.

Jedan je od najboljih i najpopularnijih alata za analitiku Google Analytics pomoću kojega možete analizirati pregršt podataka i to potpuno besplatno.

5.     Alati za društvene mreže

Želite li povećati vidljivost svoje čarter tvrtke, privući više potencijalnih klijenata i u konačnici povećati broj iznajmljenih plovila u sezoni? Ako je odgovor na ova pitanja da, onda je vaša prisutnost na društvenim mrežama nužna. Trenutno više od pola svjetske populacije ima profile na društvenim mrežama što znači da putem njih možete doći do maksimalnog broja potencijalnih klijenata. 

Dodatna je prednost društvenih mreža što možete graditi odnos i povjerenje sa svojom publikom i izvan sezone kako bi se oni baš vas sjetili kad stigne sezone i zatrebaju im plovila.

Za potpuno iskorištavanje prednosti društvenih mreža na raspolaganju su vam brojni digitalni alati koji mogu uštedjeti vaše vrijeme i novac poput alata za zakazivanje objava unaprijed, alata za analitiku na društvenim mrežama, programa za dizajn, obradu fotografija i videa ili programa za pisanje i lekturu sadržaja.

Ipak, društvene mreže znaju oduzimati puno vremena i zato ih je najbolje prepustiti u ruke stručnjacima koji već znaju baratati digitalnim alatima za društvene mreže te dobiti vidljive rezultate uz najmanje ulaganja.

6.     Alati za e-mail marketing

E-mail marketing, odnosno newsletteri najbolji su digitalni alat današnjice za uspostavljanje prisnog i jedinstvenog odnosa sa svojom publikom.

Prednost e-mail marketinga leži u tome što ne ovisite o drugim platformama koje mogu u svakom trenutku nestati ili promijeniti svoje uvjete. Uz to, možete svojim trenutnim ili čak potencijalnim budućim klijentima ponuditi jedinstven sadržaj i ponude koje ne mogu ostvariti nigdje drugdje što vam daje notu ekskluzivnosti.

Mnoge digitalne alate za e-mail marketing možete koristiti potpuno besplatno kao što su MailChimp, Sendinblue, HubSpot, Sender, Mailjet itd.

7.     Alati za ankete

Unatoč svim gore navedenim digitalnim alatima za komunikaciju i analizu publike, ponekad je najjednostavnije direktno pitati svoje klijente što žele, zar ne? Za to možete koristiti mnogobrojne alate za ankete koji će vam pomoći istražiti tržište te dobiti povratnu informaciju od klijenata o svojim uslugama, plovilima, posadi, službi za korisnike i svemu ostalom što možete poboljšati kako bi njihov užitak nakon suradnje s vama bio maksimalan.

Zadovoljan klijent postaje najbolji besplatni marketing jer će vašu tvrtku preporučiti svojim prijateljima i poznanicima koji žele doživjeti isto iskustvo. Ne bojte se pitati korisnike svojih usluga što žele jer vam to dugoročno može samo ići u korist, a digitalni alati za ankete koji vam u tome mogu pomoći su npr. Google Forms, Survey Monkey, Typeform ili SoGoSurvey.

Da zaključimo, svrha je digitalnih alata da vam ubrzaju poslovanje, dovedu više klijenata kakve želite i olakšaju svakodnevne obveze vaših zaposlenika. Tehnologija može biti vaš najbolji saveznik u rastu i razvoju tvrtke te isticanju od konkurencije zato budite hrabri pokloniti joj povjerenje jer će vam se višestruko vratiti.

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

5 koraka kojima ćete povećati broj recenzija s pet zvjezdica
5 koraka kojima ćete povećati broj recenzija s pet zvjezdica

Vaši potencijalni gosti uvelike ocjenjuju vašu uslugu prema online recenzijama koje pronađu. One su postale vrlo važne za svako poslovanje. No, znate li kao postići čim više (pozitivnih) recenzija?

Kako pripremiti temelje za online rast čarter poslovanja
Kako pripremiti temelje za online rast čarter poslovanja

Razmišljajte kako postati što dostupniji potencijalnim klijentima, gostima i poslovnim partnerima? Željeli biste ponudili svoje usluge, a pri tome to učiniti uz minimalni trošak? Inbound marketing omogućava privući veću publiku nego što ste to mogli do sada.

Najveći izazov čarter društvima prilikom uvođenja EUR-a u RH
Najveći izazov čarter društvima prilikom uvođenja EUR-a u RH

RH s početkom 2023.g. uvodi euro kao zakonsko sredstvo plaćanja. Znate li kako primijeniti izmjenu na primljene predujmove za 2023.g. i u čemu je zapravo razlika pri preračunavanju iznosa?

Jesu li čarteri izuzetak kod optimizacije web stranice
Jesu li čarteri izuzetak kod optimizacije web stranice

SEO je često izuzet iz čarter poslovanja. No, dok jedni smatraju kako im optimizacija za tražilice ne treba, drugi je rade. I vrlo su uspješni u tome. Ako ste u nedoumici, saznajte što je SEO i što točno podrazumijeva.