Izaberite pravi CRM za svoje čarter poslovanje


Sezona uvijek donosi jedinstvene izazove. Između ostalog, zahtijeva određenu vrstu preciznosti u upravljanju, kako bi čarter tvrtka učinkovito napredovala. Za sve zadatke vezano oko rezervacija, managementa, gostiju i logističke koordinacije, CRM sustavi su se pokazali kao neophodni alati. Ovi sustavi su osnova za poboljšanje operativne učinkovitosti u jednoj čarter tvrtki.

Kako se približavamo vrhuncu nautičke sezone, čarter sektor je pun aktivnosti. 
Svaka osoba zaposlena u čarteru, od uredskog osoblja do base managera, igra bitnu ulogu u uspjehu svakodnevnog poslovanja
 
Čak i najmanji propust u organizaciji može se dalje proširiti kroz tvrtku, dovodeći do problema s rezervacijama, nezadovoljavajuće usluge za goste, pa i čak financijskih gubitaka. 
 
Učinkovita organizacija nije samo nešto što je "dobro imati"; ona je postala temeljni dio svakog uspješnog čarter poslovanja
 

Izazovi u tradicionalnom upravljanju čarterom 

Kada se radi o implementaciji novih alata koji bi im pomogli u radu, čarter timovi su često opterećeni sljedećim stavovima: 

  • Nemamo vremena 
  • Preskupo je za promjenu 
  • Navikli smo raditi na ovaj način 

Ove izjave, iako uobičajene, predstavljaju velike prepreke napretku. 
One potiču kulturu "dobro nam je kako je” i često se koriste za opravdavanje neučinkovitosti s kojima se zaposlenici suočavaju pri svakodnevnim operacijama, od dupliciranja zadatka do lošeg upravljanja interakcijama s klijentima. 
 
Stvarni trošak ovakvog načina razmišljanja nije samo u lošoj operativni ili kašnjenjima, već i u propuštenim prilikama i rasipanju resursa. 
 
Sve ovo bi se moglo lako izbjeći korištenjem sustava za upravljanje odnosima s klijentima (Customer Relationship Management - CRM)

 

Prava snaga CRM sustava  

U svojoj srži, Customer Relationship Management sustav služi kao centralno mjesto za sve operacije unutar čarter tvrtke. 
 
Implementacija CRM-a može transformirati poslovanje na sljedeće načine: 

Centraliziranje informacija o klijentima 

Svi podaci o klijentima pohranjeni su na jednom mjestu, od prethodnih rezervacija do povijesti plaćanja i osobnih preferencija, i ove informacije pomažu u stvaranju personaliziranih interakcija i usluga. 

Poboljšanje komunikacije 

CRM osigurava da su svi članovi tima usklađeni, smanjujući greške u komunikaciji i ubrzavajući radne procese. 

Učinkovito zakazivanje i upravljanje zadacima 

CRM automatizira i organizira rasporede rezervacija, zadatke osoblja i redovnih održavanja plovila, kako ništa ne bi bilo izgubljeno ili zaboravljeno. 

Poboljšana analiza podataka i izvještavanje 

Vaša čarter tvrtka dobiva uvid u poslovne performanse, trendove među klijentima i upravljanje prihodima, omogućujući donošenje informiranih odluka. 
 
CRM sustavi trenutno su najbrže rastući softver u digitalnom marketingu. Statistike pokazuju kako korištenje CRM-a povećava konverzije do 300%, a neki čak tvrde kako su im prihodi narasli i do 250%. Zar ovi podaci ne zvuče zanimljivo? 
 

Pravi CRM za vaše čarter poslovanje  

Naravno, usvajanje nove tehnologije može biti zbunjujuće, a neke od uobičajenih briga uključuju ulaganje vremena i novca te proces učenja za zaposlenike. 
 
Iako početno postavljanje CRM-a zahtijeva ulaganje, dugoročna učinkovitost i ušteda troškova daleko nadmašuju početni ulog.  
 
Pravilna obuka i implementacija kroz više faza, mogu olakšati ovu tranziciju za vaš čarter tim, čineći tako CRM sustav neodvojivim dijelom svih radnih procesa. 
 
Također, naš savjet je pregledati CRM-ove poput HubSpot-a koji nude izvrsnu kontinuiranu podršku i resurse za obuku. 
 

Što HubSpot može učiniti za čarter tvrtke? 

HubSpot je sveobuhvatna i user friendly platforma dizajnirana za centralizaciju administrativnih i poslovnih procesa
Ova platforma zadovoljava specifične potrebe nautičkog sektora, ali se također prilagođava općenitim poslovnim zahtjevima, što je čini svestranim izborom za poboljšanje operativne učinkovitosti. 
 
Prednosti HubSpot-a za vaše čarter poslovanje su: 

  • Pojednostavljuje kreiranje ponuda, radnih naloga i računa 
  • Učinkovito upravlja poslovnim jedinicama, evidencijama osoblja i radnom opremom 
  • Šalje automatske obavijesti o isteku dokumenata 
  • Centralizira svu dokumentaciju za lak i organiziran pristup 
  • Podržava komunikaciju putem emaila, SMS-a i drugih kanala 
  • Pojednostavljuje kreiranje obrazaca i izvještaja s intuitivnim sučeljem 
  • Pruža napredne analize za temeljito praćenje podataka 

HubSpot značajno unapređuje digitalizaciju i automatizaciju vaših poslovnih procesa, što ga zapravo čini izvrsnim alatom za vašu čarter tvrtku. 
 
Uz njegovu pomoć, moći ćete učinkovitije upravljati resursima, smanjiti teret koji donosi administracija i ojačati cjelokupno poslovanje. 
 

"Ne koristite CRM jer nemate vremena; nemate vremena jer ne koristite CRM" 

Ako vaša čarter tvrtka još uvijek izbjegava CRM jer mislite kako ste ograničeni vremenom, vrijeme je da vidite i drugu stranu medalje. 
 
Počnite koristiti CRM i promatrajte kako se vaše poslovanje transformira i postupno pretvara u organiziraniji i profitabilniji poslovni model
 
Integracija CRM sustava u vaše čarter poslovanje omogućit će vam praćenje najnovije tehnologije, što bi i inače trebali, i izdvajanje na konkurentnom tržištu
 
Omogućite vašim zaposlenicima korištenje alata koji su im potrebni za uspjeh i gledajte kako vaše procedure postaju učinkovitije, a vaši gosti zadovoljniji vašom uslugom. 
 
 
Želite znati više o HubSpot-u ili CRM-ovima općenito? Kontaktirajte nas i rado ćemo vam pomoći. 
Za više informacija poput ove te o najnovijim trendovima u nautičkoj industriji, prijavite se na naš newsletter

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Rent-a-boat vs. nautički čarter - što trebate znati
Rent-a-boat vs. nautički čarter - što trebate znati

Jedna riječ, a dva potpuno različita posla? Primjer su rent-a-boat i nautički čarter, koji nisu isto. Zato je važno znati što nudite i kome. Granica između rent-a-boata i čartera nije uvijek jasna. A trebala bi biti.

CROYA 2025 - Split ponovno postaje centar globalne čarter industrije
CROYA 2025 - Split ponovno postaje centar globalne čarter industrije

Od 29. rujna do 1. listopada 2025. grad Split će po drugi put ugostiti CROYA Yacht Charter Show - jedinstven hrvatski B2B sajam koji promovira luksuzni nautički turizam. Ovaj prestižni trodnevni događaj okupit će u srcu Dalmacije vodeće predstavnike čarter industrije.

Od analize do akcije: kako pametno planirati digitalne kampanje za iduću sezonu
Od analize do akcije: kako pametno planirati digitalne kampanje za iduću sezonu

Sezona je pri kraju, ali sada počinje pravi posao. U svom novom članku za čarter.hr Selma Ćubara donosi temu zašto je prijelazno razdoblje ključno za analizu i planiranje, kako pametno iskoristiti sajmove, koje lekcije možemo naučiti od velikih platformi i što svaka čarter tvrtka može odmah primijeniti u digitalnom marketingu kako bi iduća sezona bila uspješnija.

Treba li čarterima stručnjak za marketing ili se sve može odraditi "usput"?
Treba li čarterima stručnjak za marketing ili se sve može odraditi "usput"?

Koliko puta ste u firmi čuli rečenicu: “Objavi nešto na Facebook, da nas ljudi vide”? Na prvu zvuči bezazleno, ali iza toga se krije ozbiljno pitanje - je li to stvarno vaš marketing? U čarter industriji sve više tvrtki ostaje na toj razini. Nekoliko fotografija, pokoji post i osjećaj da se “nešto radi”. No kada sezona završi i podvuče se crta, rezultat je isti - premalo je...