Iskoristite moć multimedije za poboljšanje dizajna vaše web stranice


Želite web stranicu koja ima sve, a ne da je samo "lijepa"? Multimedija je može transformirati. Vizuali, poput videozapisa i slika, ne samo što poboljšavaju korisničko iskustvo, već također mogu poboljšati i vidljivost vašeg weba. Promišljenom implementacijom multimedije i izbjegavanjem uobičajenih pogrešaka, možete čitav svoj brend dovesti na novu razinu. Ali i duže zadržati posjetitelje na svojoj web stranici.

Prosječna osoba će radije pogledati video nego pročitati tekst o istoj temi, ako su dostupne obje opcije. Jeste li znali taj podatak? 
  
Jeste li znali i kako nam se raspon pažnje s vremenom smanjio? Istraživanja kažu kako je pažnja prosječne osobe oko 8 sekundi.  
 
Točnije: 8,25 sekundi. 
 
Usporedbe radi - zlatna ribica ima raspon pažnje od 9 sekundi. 
  
To znači kako smo, kao vrsta, u prosjeku gori od obične male ribe koja dane provodi plivajući u staklenoj zdjeli...  
 
Zar vam ovo ne daje misliti? 
  
Svi ovi podatci znače kako, kao prosječna osoba, imate 8 sekundi za učiniti sebe zanimljivima. Inače... 
 
Što to znači za vašu čarter tvrtku?  
Znači kako bi upotreba multimedije bila poželjnija, ako želite privući pozornost. 
  
Npr., video sa izvrsnih prvih 8 sekundi natjerat će ljude pogledati ostatak videa. 
  
A ti su ljudi vaša publika, online korisnici, vaši potencijalni gosti... Njihov angažman (kao i vizualna privlačnost vaše web stranice) - su ključni za vaš uspjeh. 
  

Multimedija je bitna komponenta učinkovitog dizajna web stranice, jer komunicira sa vašim korisnicima.

Važnost multimedije u dizajnu web stranice 

Povećan angažman publike kroz bolju vizualnu estetiku 

Ako je vjerovati Wikipediji, multimedija je po definiciji oblik sadržaja koji koristi slike, audio zapise, animacije, videa i infografike za prezentaciju. A sve kako bi se ostvarila komunikacija sa korisnicima.  
 
Dakle, možemo reći kako je multimedija bitna komponenta učinkovitog dizajna web stranice. 
  
A web stranica će biti učinkovita, ako korisnici na njoj ostaju, istražuju, čitaju, gledaju i na kraju – naprave booking.  
 
Kako povećati uključenost tih korisnika? Uz pomoć bolje vizualne estetike. Tj. boljih vizualnih sadržaja, tj. multimedije.  
 
A to uključuje i stratešku provedbu. 
  
Kako uvjerljiva vizualna estetika može stvoriti bolje korisničko iskustvo? Morate uspostaviti dublju povezanost između svog brenda i publike, i to na sljedeći način: 
  
Vrhunski vizualni elementi za landing pages - upotrijebite upečatljive vizuale na odredišnim stranicama (landing pages), kako biste privukli i zadržali posjetitelje. Za čarter tvrtku, slike visoke rezolucije koje prikazuju predivne destinacije izazivaju emocije, potičući korisnike na daljnje istraživanje. 
  
Dinamične prezentacije - predstavite svoja plovila i svoj čitav čarter kroz dinamične vizualne elemente, kao što su slike od ili videozapisi 360°. Uključite i interaktivne preglede unutrašnjosti vaših jahti. Na taj način vaši budući gosti mogu istraživati vaša plovila iz udobnosti vlastitog doma. 
  
Hijerarhija za informacije – ono što se inače naziva i vizualna hijerarhiju, zapravo vodi korisnika kroz sadržaj. Npr., dobro osmišljena infografika može ilustrirati korake procesa iznajmljivanja plovila ili check-in/check-out procesa. Jasni naslovi i vizualno izraženi odjeljci čine informacije upečatljivijima. I naravno, prvo ide ono što je korisnicima bitno, pa onda dalje redom.  
  
Interaktivne karte i grafike - uključite interaktivne karte i grafike kako biste pružili dodatno iskustvo. Uz pomoć interaktivne karte lokacije vaše baze ljudi će vas lakše pronaći. Uključite i karte popularnijih ili nekih osamljenih, manje poznatih destinacija kako bi vaši gosti mogli lakše složiti svoj plan puta.   

Call to action (CTA) - poboljšajte CTA vizualno privlačnim dizajnom. Dobro dizajniran gumb koji poziva na akciju, a postavljen strateški unutar web-stranice, privući će pozornost korisnika, potičući ih na… Pa - akciju; bilo da se radi o prijavi na vaš newsletter, opciji “vidi više” ili bookingu. 
  
Storytelling kroz slike - osmislite vizualni narativ koji prenosi vašu priču ili priču o vrijednostima vašeg čartera. Niz slika može prikazati, na primjer, vaše akcije čišćenja okoliša, vašeg utjecaja ekologiju i održivu plovidbu, korištenje organskih proizvoda za čišćenje itd. 

 

Web stranica koje u dizajnu koriste multimediju, obično imaju veći angažman, dulje trajanje posjećenosti i niži bounce rate (stopa napuštanja stranice).

  
Bolje konverzije i uspjeh u prodaji 

Integriranje multimedije u dizajn web stranice, nadilazi puku estetiku. Multimedija ima stvarni utjecaj na vašu prodaju
  
Web stranica koje u dizajnu koriste multimediju, obično imaju veći angažman, dulje trajanje posjećenosti i niži bounce rate (stopa napuštanja stranice). 
A kumulativni učinak svih njih se proteže i na korisničko iskustvo; jača povjerenje kod korisnika i gradi kredibilitet vašeg brenda.  

Oni se dalje pretvaraju u konverzije i prodaju. 
  
Uz multimediju, vaš web postaje mjesto koje prenosi relevantne informacije, ali i ulijeva povjerenje. To pak dovodi do one akcije – bila pretplata na vaš newsletter, booking ili neka druga interakcija. 
  
Multimedija je u biti poveznica između online svijeta i opipljivih rezultata, jer navodi vašu publiku na donošenje odluka.  
 
A te se odluke pretvaraju u nešto što možete mjeriti. U booking.  

 

Video zapis vrhunskog sadržaja  (ali i kvalitete) na vašoj početnoj stranici može uvesti posjetitelje u priču o vašem čarteru. Multimedija na stranicama vaših plovila, može pomoći vašim budućim gostima pri odabiru, ali i realizaciji samog bookinga.
  

Učinkoviti načini korištenja multimedije za dizajn web stranice 

No, morate znati kako iskoristiti potencijal multimedije.  
 
Trebate uskladiti sve elemente koje ćete koristiti sa korisničkim iskustvom. 
  
Na primjer, video zapis vrhunskog sadržaja  (ali i kvalitete) na vašoj početnoj stranici može uvesti posjetitelje u priču o vašem čarteru. Multimedija na stranicama vaših plovila, može pomoći vašim budućim gostima pri odabiru, ali i realizaciji samog bookinga. 
  
Važno je postići i svojevrsnu ravnotežu u svemu tome.  
 
Prava količina multimedijskog i tekstualnog sadržaja mora prenijeti sve bitne informacije, a uz to trebate pružiti i izvrsno korisničko iskustvo. 
  
Multimedija također može poboljšati SEO vaše web stranice.  
 
Slike mogu imati tzv. alternativne opise. Zamislite te opise kao male etikete koje stavljate na svoje fotografije. Tražilice, poput Googlea, čitaju ove oznake, a to pomaže vašoj stranici pojaviti se u više pretraživanja. 
  
Kada ljudi ostanu dulje na vašoj web stranici jer gledaju video ili listaju fotografije, Google to primijeti i može vam web bolje rangirati. Osim toga, ako postavite videa s YouTubea na svoj web, još više bi ljudi moglo naići na vaš sadržaj. 
  
Tako da... Svoju web stranicu možete transformirati. U mjesto koje ima uvjerljiv narativ. I koje privlači posjetitelje na daljnje istraživanje.  
 
A taj proces mora teći neometano i biti besprijekoran. 

 

Uključivanje multimedije u dizajn vaše web stranice, zahtijeva pristup koji maksimizira njezin učinak.       Multimedija je ono što poboljšava angažman korisnika i daje im tražene informacije. Naravno, ujedno im mora pružiti i impresivno korisničko iskustvo.
  

Strateški raspored multimedijskih elemenata 

Uključivanje multimedije u dizajn vaše web stranice, zahtijeva pristup koji maksimizira njezin učinak.  
 
Multimedija je ono što poboljšava angažman korisnika i daje im tražene informacije. Naravno, ujedno im mora pružiti i impresivno korisničko iskustvo. Evo i učinkovitih metoda za učiniti upravo to:

  • Strateški postavite multimediju - postavljanje interaktivnog video vodiča o vašim jahtama, koji će voditi potencijalne goste kroz njihove značajke i prednosti, poći će im pri donošenju odluka. Ta odluka je finalni booking, naravno.
  • Iskoristite hero section svoje početne stranice (odjeljak koji se prikazuje na zaslonu ispod vašeg loga i glavnog izbornika) - video koji se vrti u pozadini i prikazuje vaše jahte te iskustva na njima, može biti izvrstan uvod u iskustvo na vašem webu, pritom ostavljajući i odličan prvi dojam. 
  • Storytelling kroz slideshow - slideshow slika može učinkovito ispričati priču. Vašu priču. Bilo koju priču. Za čarter web stranicu, niz slika koje prikazuju određenu destinaciju, a sve popraćeno dobrim opisom slika, može imati veliki utjecaj na korisnike - vaše buduće goste.
  • Galerije sadržaja vaših gostiju - galerija koja sadrži recenzije vaših gostiju, njihove izjave ili fotografije, potiče osjećaj povjerenja. Možete na web postaviti fotografije gostiju na vašim jahtama, na taj način nudeći ono što se zove social proof, pravi društveni dokaz. 
  • Behind the scenes video zapisi - video koji, na primjer, prikazuje dnevne aktivnosti vašeg tima ili postupak pripreme plovila za check-in, može humanizirati vaš brend. Također stvara i dublju povezanost s vašom publikom. 
     

Uobičajene zamke koje treba izbjegavati pri korištenju multimedije u web dizajnu 

Web stranica vaše čarter tvrtke trebala bi biti efikasna i user-friendly
 
A na kraju krajeva, i privlačna krajnjem korisniku.  
 
No, iduće morate izbjegavati ako želite uspješno integrirati multimediju: 

  1. Sporo vrijeme učitavanja  
  2. Dizajn koji je “previše” 
  3. Nedosljedno brendiranje 
  4. Autoplay 
  5. Mobilna nekompatibilnost 
      

Sporo vrijeme učitavanja - pobrinite se neka mediji na vašem webu ne “preuzmu” vaš web. Sporu brzinu učitavanja obično uzrokuju prevelike datoteke. Kako bi vaš web bio brz, optimizirajte tj. smanjite slike i videozapise, ali neka budu i dalje vizualno kvalitetni i učinkovito se učitavaju. 
  
"Previše" dizajna - dok multimedija može povećati angažman, višak može dovesti do pretrpanosti. I to će samo zbuniti vaše korisnike. Korisnici bi se trebali kretati vašom web stranicom bez osjećaja preopterećenosti, pa se pobrinite i za to. 
  
Nedosljedno brendiranje - neujednačeni vizuali mogu pobrkati poruku vašeg brenda, ali i percepciju korisnika. Mora postojati dosljednost u dizajnu i vizualnoj estetici. Poruka koju želite prenijeti u svom čarteru, mora biti jedinstvena. 
  
Automatska reprodukcija – nemojte, ponavljamo – nemojte koristiti automatsku reprodukciju videozapisa ili zvuka na svojoj web stranici. Autoplay će doslovno prekinuti korisnika pri pregledavanju vašeg weba. Poštujte autonomiju svojih korisnika, dopustite im neka sami započnu reprodukciju multimedije, ako su zainteresirani. 
  
Mobilna nekompatibilnost – vaša web stranica mora savršeno funkcionirati na različitim uređajima. Dakle, vaša multimedija mora biti i responzivna i prilagodljiva svim zaslonima, bili to mobiteli, računala ili tableti. 
  
 
Multimedija ima mogućnost povećati vidljivost vaše web stranice, zadobiti pažnju vaših posjetitelja, educirati, ali i zabaviti.  
  
Integriranjem multimedije (čineći to strateški i izbjegavajući uobičajene zamke) možete poboljšati cjelokupni dizajn svoje web stranice.  
 
I dovesti korisničko iskustvo na potpuno novu razinu. 
   
Sa današnjim sve manjim rasponom pažnje kod ljudi, multimedija je ta koju trebate (i morate) iskoristiti kako bi ste privukli, ali i zadržali svoju publiku
 

DAjemo odgovore na neka od najvažnijih pitanja, kao što su koliko je važna multimedija na webu i koje vrste multimedije trebate posatviti.

FAQ 

Koliko je važno postaviti multimediju na vašu web stranicu? 

Ugradnja multimedije vrlo je važna za stvaranje nezaboravnog korisničkog iskustva. Pomaže učinkovitijem prenošenju informacija, privlači pozornost i poboljšava cjelokupni "izgled" vaše web stranice. 

Zašto je multimedija tako učinkovita? 

Multimedija kombinira različite senzorne elemente, omogućujući vam dinamičnije pružanje informacija. Utječe na vizualna, slušna, pa čak i emocionalna osjetila, što rezultira dubljom vezom s vašom publikom. 

Koje su vrste multimedije na webu? 

Multimedija na webu uključuju slike, videozapise, animacije, audioisječke, interaktivne infografike, pa čak i VR iskustva. Svaka od njih služi jedinstvenoj svrsi u pružanju informacija i angažiranju korisnika. 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!
Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!

Imate društvene mreže za svoj čarter, i mislite kako je to dovoljno. No, za to vrijeme vaša konkurencija uspijeva u stvarima u kojima vi ne uspijevate, jer mislite kako vam nisu potrebne ili za njih nemate vremena. Saznajte što točno trebate raditi kako bi osvojili svoje ciljano tržište.

Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru
Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru

Može li se reći kako se uspješnost čarter tvrtke mjeri brojem iznajmljenih brodova, odnosno prodanih rezervacija? Možemo. A ako je booking plovila najodgovornija pozicija u čarter kompaniji, onda je i booking agent jedna je od najodgovornijih radnih pozicija. Ali što je zapravo zadatak booking agenata. I kako postati jedan od (uspješnih) booking agenata?

11 stvari koje zaboravljate napraviti (a bitne su)!
11 stvari koje zaboravljate napraviti (a bitne su)!

Bez obzira na to koliko ste dugo na tržištu, koliko iskustva imate ili koliko su luksuzna vaša plovila, nikada ne smijete izgubiti iz vida ono najvažnije - goste. Želite li da vas gosti lakše nađu? Sigurno da. Ako je to slučaj, onda provjerite kojih 11 stvari nikako ne smijete propustiti.

Optimizirate budžet za marketing čarter tvrtke? 7 (pametnih) načina kako potrošiti novac
Optimizirate budžet za marketing čarter tvrtke? 7 (pametnih) načina kako potrošiti novac

Ako pitate čarter tvrtku, proračun je često osjetljiva stvar. No, većina pogrešaka uzrokovana je raspodjelom sredstava iz budžeta na pogrešna mjesta ili u pogrešno vrijeme. Koji trenuci i mogućnosti pametne raspodjele budžeta će donijeti najviše koristi?