Prezentacija čarter usluga online: Kako se istaknuti uz pomoć 3D vizuala? - Čarter.hr

Prezentacija čarter usluga online: Kako se istaknuti uz pomoć 3D vizuala?

Prezentacija čarter usluga online: Kako se istaknuti uz pomoć 3D vizuala?

Većini je čarter tvrtki postalo jasno da klijenti traže plovila za najam online te da je njihovo prisustvo ondje postalo nužno žele li biti konkurentni.

Čak i ako klijenti dođu do prvih informacija o plovilima negdje drugdje, detaljno će ih istraživati u svoje slobodno vrijeme na internetu prije nego donesu konačnu odluku o najmu. Današnji gosti zahtjevni su kupci i žele znati što više detalja o iskustvu koje ih očekuje prije nego poklone svoje povjerenje određenoj čarter tvrtki. To znači da je za isticanje od konkurencije čarter usluge poželjno prezentirati online u suradnji s tehnologijom iskorištavajući njezine najnovije potencijale. 

Na taj način vaše ponude istaknut će se u moru istih, a vaši brodovi ostat će duboko u sjećanju potencijalnim gostima zbog svoje jedinstvene prezentacije. U današnjem članku dotaknut ćemo neke od tehnoloških alata koji su odavno podignuli marketing drugih industrija na novi nivo, a sad je vrijeme da se to dogodi i u hrvatskom nautičkom turizmu.

AR VR 360 Yacht Charter Innovation Digitalni Marketing Google My Business Maps Virtualna šetnja 4D Future VRARCRO

360° panoramske fotografije

Iako panoramske fotografije postoje već više od stoljeća, fotografije koje prikazuju prostor u krugu od 360° stupnjeva zadnjih nekoliko godina postale su apsolutni hit kao marketinški alat. Tome je svakako pridonijela i mogućnost da se 360° panoramske fotografije sada mogu slikati i mobilnim uređajima.

Takav tip fotografija potpuno 'uvuče' gledatelja i on dobije osjećaj da se nalazi na mjestu koje je slikano zbog čega su iznimno popularne u industriji nekretnina, građevinarstva, zabave i turizma. Kad je u pitanju marketing u čarter industriji, fotografije koje prikazuju brod iz svih kutova značajno su bolji alat komunikacije s potencijalnim klijentima od klasičnih fotografija jer im omogućuju detaljniji i točniji vizualni doživljaj. 

360° panoramske fotografije i digitalni marketing

360 Panorama Tehnologija

Ako odlučite koristiti 360° foto panoramu na svojim web-stranicama i društvenim mrežama, možete računati na to da će posjetitelji ostati na vašem sadržaju 5 do 10 puta duže nego da ste objavili klasičnu fotografiju. Iskustvo takve fotografije većini je još uvijek novo tako da se rado upuštaju u interakciju s njima, a cijeli doživljaj ostaje im još neko vrijeme u sjećanju zbog svoje neobičnosti.

Osim toga, 360° panoramske fotografije možete objaviti na svom Google profilu preko Google My Business i na takav se način izdvojiti od konkurencije. Zamislite klijenta koji pretražuje plovila za najam na internetu i otvori profile 10 čarter tvrtki na Googleu od kojih samo jedna ima fotografije putem kojih može ući u željenu jahtu iz udobnosti vlastitog doma te istražiti svaki njezin kutak. Što mislite, koja će ga tvrtka najviše privući na dodatno istraživanje?

No neće vas samo klijenti favorizirati zbog objava 360° panoramskih fotografija na online profilima svoje čarter tvrtke – i sam Google gura tvrtke koje implementiraju takav sadržaj na svoje web-stranice te ih prikazuje na vrhu rezultata pretraživanja na Google Search i Google Maps.

3D virtualni prostori

3D Virtualna šetnja Inovacija Tehnologija Novost

Korak dalje od 360° panoramske fotografije nalazimo 3D prikaze brodova s jasnim dimenzijama pomoću kojih vaši klijenti mogu poći u virtualno istraživanje broda dobivajući realnu sliku iskustva koje mogu imati na njemu. Takva prezentacija prostora putem interaktivnih virtualnih šetnji klijentima daje mogućnost da dožive prostor plovila iznimno vjerno i precizno kao da se osobno nalaze na njemu, s potpunom slobodom kretanja i pregledavanja svih detalja koje ste odlučili istaknuti.

U principu, od postojećeg prostora izrađuje se njegova digitalna 3D kopija koja se onda može obogatiti tekstualnim, slikovnim, zvučnim i video informacijama kako bi se stvorio što vjerniji prikaz koji onda klijenti mogu istraživati po svojoj želji. Za razliku od foto panorame i standardnih virtualnih šetnji koje omogućuju klijentima da se prostorom kreću skačući s točke na točku, kontinuirana virtualna šetnja daje im doživljaj životnog prostora kojim se klizi kao i u stvarnosti.

Zanimljive primjere izrade spomenutih 3D virtualnih prostora možete vidjeti kod tvrtke 4D FUTURE koja već godinama pruža usluge vizualizacije prostora u suradnji s najnovijom tehnologijom.

Kako 3D virtualni prostori poboljšavaju poslovanje u čarteru

Virtual Reality VR AR

Korištenje 3D virtualnih prostora kao marketinškog alata u nautičkom čarteru učinit će proces prodaje rezervacija za najam ili promjenu vlasnika brodova značajno jednostavnijim i bržim. To se događa zato što klijente ili potencijalne kupce možete pozvati na detaljno istraživanje plovila gdje god se oni trenutno nalazili čime značajno štedite na vremenu, novcu i energiji koje bi inače trebali uložiti u prezentiranje brodova koristeći druge medije. 3D prikazi plovila prezentirat će ih na jednom mjestu cijele, od pramca do krme i sa svim detaljima i dodatnim opcijama koje želite pokazati.

Takvo iskustvo potpuno uvuče klijente u istraživanje plovila, gdje im detalji poput sunca na horizontu ili pogleda iz glavne kabine daju značajno jasniji prikaz iskustva koje mogu doživjeti ako unajme brod od vas nego što bi slikovni ili tekstualni izvori ikad mogli. Virtualnim šetnjama oni mogu doživjeti detalje koji čine razliku poput boja, tekstura, pogleda, svjetlosti i dimenzija te dobiti prostorno razumijevanje plovila i sebe u njemu. 

Time klijenti dobiju jasnoću i realnost iskustva tijekom proučavanja ponuda čarter tvrtki što im onda daje potrebnu sigurnost i samopouzdanje da donesu odluku o kupnji rezervacija puno ranije nego što bi se to dogodilo bez virtualne šetnje.

AR - Augmented Reality

Yacht AR Lab Design Technology

I za kraj želimo spomenuti još jedan zanimljiv način prezentacije čarter usluga online koji nam je omogućio razvoj tehnologije, a to je AR, odnosno Augmented Reality. AR se odnosi na filtere i efekte pomoću kojih se digitalni elementi ubacuju u stvarnost, najčešće uporabom kamera na mobilnim uređajima. 

AR tehnologija najbolje se plasira na platforme poput Facebooka, Instagrama, Snapchata ili TikToka gdje nema potrebe za instaliranjem dodatnih aplikacija. Uz to, postoji i mogućnosti webAR-a, odnosno konzumiranja AR sadržaja putem internetskih preglednika poput Google Chromea. Ovaj pristup proširene stvarnosti privlači mlađe generacije unajmljivača koji su već navikli koristiti takvu tehnologiju na svojim uređajima i društvenim mrežama.

AR je trenutno u usponu, stoga je idealno vrijeme da ga uključite u svoju online marketinšku strategiju. Pri tome vam mogu pomoći pioniri tehnologije u Hrvatskoj poput VRARCRO, dio agencije Chatbot koji se bavi uslugom izrade Augmented Reality filtera i efekata.

***

Primjenom najnovije tehnologije možete izgraditi unikatan narativ oko plovidbe i odmora na otvorenom moru te pružiti svojim gostima ugodnije iskustvo najma što moderne generacije unajmljivača brodova iznimno cijene. Virtualni prikazi prostora daju vašim potencijalnim gostima vjeran prikaz iskustva koje mogu doživjeti, a vama olakšavaju prezentaciju usluga online te pojednostavljuju poslovanje. Zbog toga se vrijeme potrebno da klijent od istraživača postane kupac značajno skraćuje, i to na obostrano zadovoljstvo. 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Kako usklađenim poslovanjem do ostvarenja željenih prihoda
Kako usklađenim poslovanjem do ostvarenja željenih prihoda

U želji da ostvarite što bolje poslovne prihode polažete najviše nade u prodajne kanale i fokusirate se na samo jedan segment poslovanja. Koliko je to pogrešan pristup saznajte u nastavku.

Koliko promijenjena iskustva online kupnje utječu na čarter i booking?
Koliko promijenjena iskustva online kupnje utječu na čarter i booking?

Svijet je u posljednje 2 godine doživio apsolutnu transformaciju kad je u pitanju online kupnja, a te promjene na svjetskoj razini nisu zaobišle ni nautički turizam.

Ključne prednosti CRM-a kao prodajnog alata
Ključne prednosti CRM-a kao prodajnog alata

CRM softver može pružiti mnoštvo prednosti za neku kompaniju, od zadržavanja kupaca do povećane produktivnosti.

Kako postati prepoznatljiv brand čartera i privući vjerne goste
Kako postati prepoznatljiv brand čartera i privući vjerne goste

Blagoslov i prokletstvo čartera je atraktivna ponuda iz kojeg proizlazi lažan osjećaj sigurnosti da će gosti doći sami od sebe te da nema potrebe dodatno ulagati u marketing. Zašto je branding ključan za čarter usluge donosimo u nastavku.