Kako se bliži kraj godine i vrijeme darivanja, pravo je vrijeme da se posvetimo daru koji može trajno promijeniti način na koji vodite poslovanje. Pridružite nam se na našem nadolazećem webinaru "U korak s poslovnim rastom: Znate li kako vaš kupac kupuje?" i otkrijte kako možete unaprijediti svoje poslovanje dubljim razumijevanjem svojih kupaca.
Pristupite našem Webinaru
Datum i vrijeme: Četvrtak, 23. studeni 2023., 11:00 - 12:00 h
Platforma: Google Meet
U svijetu gdje konkurencija postaje sve veća, ključ uspjeha u poslovanju leži u strateškom razumijevanju kupca.
Statistike pokazuju da samo 22% marketinških stručnjaka tvrdi da u potpunosti razumije putovanje kupca, stvarajući prilike za one koji ovo znanje stave u središte svoje strategije (izvor: Marketing Week).
Razumijevanje koraka koje kupac prolazi tijekom procesa kupnje ključno je za transformaciju poslovnih rezultata, povećanje konverzija i izgradnju dugotrajnih odnosa s njima.
Razumijevanje kupca prelazi granice tradicionalne prodaje i usmjerava se na stvaranje vrijednosti.
Prema Salesforce-u, 76% potrošača očekuje da tvrtke razumiju njihove potrebe i očekivanja.
Duboko razumijevanje kupaca omogućuje vam prilagodbu marketinških i prodajnih strategija, anticipiranje potreba i stvaranje iskustava koja odgovaraju vašim ciljnim skupinama, ali i vašim željenim poslovnim rezultatima.
McKinsey navodi da su putovanja kupaca kompleksna i uključuju 'mikro-trenutke' koji utječu na konačnu odluku.
Razumijevanjem ovih faza možete kreirati prilagođena iskustva koja se zaista uklapaju u živote vaših kupaca.
Naš nadolazeći webinar pružit će vam detaljnije informacije o mapiranju puta kupca i kako ga primijeniti u svojoj strategiji.
HubSpot otkriva da tvrtke koje usmjeravaju svoje marketinške strategije prema putovanju kupca mogu ostvariti do 54% veći ROI od onih koje to ne čine.
Razumijevanje kupca postaje strateška nužnost koja utječe na sve aspekte poslovanja.
CRM alati postaju ključni u modernom poslovnom okruženju, omogućujući tvrtkama da prikupe i analiziraju podatke o kupcima.
Uz CRM, koristite i alate poput Google Analytics-a i društvenih mreža za holističke informacije o svojim kupcima.
Integracijom ovih alata možete kreirati profil idealnog kupca, pratiti putovanje kupca i prilagoditi svoje marketinške i prodajne taktike.
Razumijevanje vašeg kupca i puta koji prolazi tijekom procesa kupnje nije samo korisno - to je neophodno za uspješno moderno poslovanje.
Pridružite nam se na webinaru "U korak s poslovnim rastom: Znate li kako vaš kupac kupuje?" kako biste naučili kako primijeniti ove uvide i transformirati svoje poslovne rezultate.
Webinar će biti održan 23. studenog 2023, od 11:00 do 12:00 sati na Google Meet platformi, a prijaviti se možete na ovom linku.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Osnovan od strane pojedinaca kojima je stalo do Jadrana i svega vezano uz jedrenje, Croatian Yachting Association (CRO.Y.A.) poziva sve u industriji na pridruživanje njihovoj misiji. Podržite u tome da hrvatska nautika bude onakva kakva zaslužuje (i treba) biti.
Imate društvene mreže za svoj čarter, i mislite kako je to dovoljno. No, za to vrijeme vaša konkurencija uspijeva u stvarima u kojima vi ne uspijevate, jer mislite kako vam nisu potrebne ili za njih nemate vremena. Saznajte što točno trebate raditi kako bi osvojili svoje ciljano tržište.
Može li se reći kako se uspješnost čarter tvrtke mjeri brojem iznajmljenih brodova, odnosno prodanih rezervacija? Možemo. A ako je booking plovila najodgovornija pozicija u čarter kompaniji, onda je i booking agent jedna je od najodgovornijih radnih pozicija. Ali što je zapravo zadatak booking agenata. I kako postati jedan od (uspješnih) booking agenata?
Bez obzira na to koliko ste dugo na tržištu, koliko iskustva imate ili koliko su luksuzna vaša plovila, nikada ne smijete izgubiti iz vida ono najvažnije - goste. Želite li da vas gosti lakše nađu? Sigurno da. Ako je to slučaj, onda provjerite kojih 11 stvari nikako ne smijete propustiti.