Unaprijedite svoje poslovne rezultate razumijevanjem kupca


Kako se bliži kraj godine i vrijeme darivanja, pravo je vrijeme da se posvetimo daru koji može trajno promijeniti način na koji vodite poslovanje. Pridružite nam se na našem nadolazećem webinaru "U korak s poslovnim rastom: Znate li kako vaš kupac kupuje?" i otkrijte kako možete unaprijediti svoje poslovanje dubljim razumijevanjem svojih kupaca.

 

Pristupite našem Webinaru 
Datum i vrijeme: Četvrtak, 23. studeni 2023., 11:00 - 12:00 h 
Platforma: Google Meet 
 
 
U svijetu gdje konkurencija postaje sve veća, ključ uspjeha u poslovanju leži u strateškom razumijevanju kupca.  
 
Statistike pokazuju da samo 22% marketinških stručnjaka tvrdi da u potpunosti razumije putovanje kupca, stvarajući prilike za one koji ovo znanje stave u središte svoje strategije (izvor: Marketing Week).  
 
Razumijevanje koraka koje kupac prolazi tijekom procesa kupnje ključno je za transformaciju poslovnih rezultata, povećanje konverzija i izgradnju dugotrajnih odnosa s njima. 

Razumijevanje kupca daje više od prodaje 

Razumijevanje kupca prelazi granice tradicionalne prodaje i usmjerava se na stvaranje vrijednosti.  
 
Prema Salesforce-u, 76% potrošača očekuje da tvrtke razumiju njihove potrebe i očekivanja.  

Duboko razumijevanje kupaca omogućuje vam prilagodbu marketinških i prodajnih strategija, anticipiranje potreba i stvaranje iskustava koja odgovaraju vašim ciljnim skupinama, ali i vašim željenim poslovnim rezultatima.  
 

Mapiranje puta kupca 

McKinsey navodi da su putovanja kupaca kompleksna i uključuju 'mikro-trenutke' koji utječu na konačnu odluku.  
 
Razumijevanjem ovih faza možete kreirati prilagođena iskustva koja se zaista uklapaju u živote vaših kupaca.  
 
Naš nadolazeći webinar pružit će vam detaljnije informacije o mapiranju puta kupca i kako ga primijeniti u svojoj strategiji. 
 
HubSpot otkriva da tvrtke koje usmjeravaju svoje marketinške strategije prema putovanju kupca mogu ostvariti do 54% veći ROI od onih koje to ne čine.  
 
Razumijevanje kupca postaje strateška nužnost koja utječe na sve aspekte poslovanja. 
 

Prilagodba strategije: Fokus na CRM  

CRM alati postaju ključni u modernom poslovnom okruženju, omogućujući tvrtkama da prikupe i analiziraju podatke o kupcima.  
 
Uz CRM, koristite i alate poput Google Analytics-a i društvenih mreža za holističke informacije o svojim kupcima.  
 
Integracijom ovih alata možete kreirati profil idealnog kupca, pratiti putovanje kupca i prilagoditi svoje marketinške i prodajne taktike. 
 
Razumijevanje vašeg kupca i puta koji prolazi tijekom procesa kupnje nije samo korisno - to je neophodno za uspješno moderno poslovanje.  
 
Pridružite nam se na webinaru "U korak s poslovnim rastom: Znate li kako vaš kupac kupuje?" kako biste naučili kako primijeniti ove uvide i transformirati svoje poslovne rezultate.  
 
Webinar će biti održan 23. studenog 2023, od 11:00 do 12:00 sati na Google Meet platformi, a prijaviti se možete na ovom linku

  • Podijeli:

Andreja Fazlić

Andreja Fazlić

Andreja Fazlić osnivačica je konzultantske agencije Astarta: Bit koja djeluje na sjecištu marketinga, prodaje i razvoja poslovanja putem Inbound metodologije. Bez obzira uvodi li poduzetnike početnike u svijet digitalnog poslovanja, marketinga i prodaje, ili surađuje s već razvijenim organizacijama u transformaciji njihovog poslovanja, pomaže svojim klijentima sistematizirati, organizirati i provesti rješenja skrojena po njihovoj mjeri koja im omogućavaju lakšu prilagodbu promjenama tržišta i navikama potrošača, dok pri tome ostvaruju veće prihode i stabilniju poziciju na tržištu.

https://www.linkedin.com/in/andreja-fazlic/



Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Manje kukanja, više akcije - čarter ima udrugu, a vi možete do zajma
Manje kukanja, više akcije - čarter ima udrugu, a vi možete do zajma

Pedeseta kolumna Ivice Žure za čarter.hr stiže u trenutku kad se čini kako domaći čarter, umjesto da i dalje stoji, počinje tražiti vlastiti smjer. Simbolično ili ne, baš sada nastaje prva samostalna udruga čarter tvrtki, a paralelno stižu i konkretni zajmovi koji bi mogli pomoći onima koji ne žele čekati “bolja vremena”.

Automatizacija procesa i rezervacija - štedi li vrijeme ili stvara nove probleme?
Automatizacija procesa i rezervacija - štedi li vrijeme ili stvara nove probleme?

Ako ste ikada proveli dan u uredu čarter tvrtke tijekom sezone, znate kako to izgleda kada u isto vrijeme zvoni mobitel, zovu gosti, zovu agenti, mailovi stižu jedan za drugim… Uz sve to treba i iskoordinirati smjene, pripremu plovila i servise. Tko stigne sve to riješiti na vrijeme?

Grafički dizajner 101
Grafički dizajner 101

Kako izgleda svakodnevica jednog grafičkog dizajnera? Što sve ulazi u njegov opis posla - i što ne ulazi? Barbara Zec, dizajnerica s više od 20 godina iskustva, u svom novom autorskom članku za čarter.hr otkriva što zaista znači biti dizajner vizualnih komunikacija. Od alata, preko vještina, do stvarnih izazova koje ova profesija nosi, sve je konkretno objašnjeno iz prve ruke.

International Charter Expo (ICE) vraća se u Amsterdam s novim forumom i velikim slavljem
International Charter Expo (ICE) vraća se u Amsterdam s novim forumom i velikim slavljem

Najveći svjetski događaj posvećen nautičkom čarteru ponovno je tu. Od 12. do 14. studenoga 2025. International Charter Expo (ICE) ponovno će pretvoriti Amsterdam u globalno okupljalište čarter profesionalaca. Uz više od 600 tvrtki, potpuno novi ICE Forum i legendarnu zabavu ICE Rocks Party, ovogodišnje izdanje obilježava deset godina povezivanja čarter svijeta - snažnijeg, pametnijeg i povezanijeg nego ikad prije.