Kako se bliži kraj godine i vrijeme darivanja, pravo je vrijeme da se posvetimo daru koji može trajno promijeniti način na koji vodite poslovanje. Pridružite nam se na našem nadolazećem webinaru "U korak s poslovnim rastom: Znate li kako vaš kupac kupuje?" i otkrijte kako možete unaprijediti svoje poslovanje dubljim razumijevanjem svojih kupaca.
Pristupite našem Webinaru
Datum i vrijeme: Četvrtak, 23. studeni 2023., 11:00 - 12:00 h
Platforma: Google Meet
U svijetu gdje konkurencija postaje sve veća, ključ uspjeha u poslovanju leži u strateškom razumijevanju kupca.
Statistike pokazuju da samo 22% marketinških stručnjaka tvrdi da u potpunosti razumije putovanje kupca, stvarajući prilike za one koji ovo znanje stave u središte svoje strategije (izvor: Marketing Week).
Razumijevanje koraka koje kupac prolazi tijekom procesa kupnje ključno je za transformaciju poslovnih rezultata, povećanje konverzija i izgradnju dugotrajnih odnosa s njima.
Razumijevanje kupca prelazi granice tradicionalne prodaje i usmjerava se na stvaranje vrijednosti.
Prema Salesforce-u, 76% potrošača očekuje da tvrtke razumiju njihove potrebe i očekivanja.
Duboko razumijevanje kupaca omogućuje vam prilagodbu marketinških i prodajnih strategija, anticipiranje potreba i stvaranje iskustava koja odgovaraju vašim ciljnim skupinama, ali i vašim željenim poslovnim rezultatima.
McKinsey navodi da su putovanja kupaca kompleksna i uključuju 'mikro-trenutke' koji utječu na konačnu odluku.
Razumijevanjem ovih faza možete kreirati prilagođena iskustva koja se zaista uklapaju u živote vaših kupaca.
Naš nadolazeći webinar pružit će vam detaljnije informacije o mapiranju puta kupca i kako ga primijeniti u svojoj strategiji.
HubSpot otkriva da tvrtke koje usmjeravaju svoje marketinške strategije prema putovanju kupca mogu ostvariti do 54% veći ROI od onih koje to ne čine.
Razumijevanje kupca postaje strateška nužnost koja utječe na sve aspekte poslovanja.
CRM alati postaju ključni u modernom poslovnom okruženju, omogućujući tvrtkama da prikupe i analiziraju podatke o kupcima.
Uz CRM, koristite i alate poput Google Analytics-a i društvenih mreža za holističke informacije o svojim kupcima.
Integracijom ovih alata možete kreirati profil idealnog kupca, pratiti putovanje kupca i prilagoditi svoje marketinške i prodajne taktike.
Razumijevanje vašeg kupca i puta koji prolazi tijekom procesa kupnje nije samo korisno - to je neophodno za uspješno moderno poslovanje.
Pridružite nam se na webinaru "U korak s poslovnim rastom: Znate li kako vaš kupac kupuje?" kako biste naučili kako primijeniti ove uvide i transformirati svoje poslovne rezultate.
Webinar će biti održan 23. studenog 2023, od 11:00 do 12:00 sati na Google Meet platformi, a prijaviti se možete na ovom linku.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Jeste li razmišljali da mlađe generacije možda nisu samo još jedna skupina gostiju u nizu, nego prilika za vaše čarter poslovanje? Njihove navike, vrijednosti i način planiranja putovanja izgledaju potpuno drugačije. Ako vas zanima kako im se približiti na pravi način, nastavite čitati – jer rješenja možda nisu ona koja očekujete.
Upravljanje čarterom više nije (ili ne bi trebalo biti) "imaš to sve u onoj tablici”. Gosti su zahtjevniji i žele više, vlasnici brodova informiraniji i traže više, a konkurencija bolja i bukira više… A vi? Radne procedure su vam i dalje kao da je 2015. godina?
Možete li uopće tražiti financiranje - od banke, fonda ili države - ako ni sami ne vjerujete u posao koji vodite? Ivica Žuro u svom novom članku za čarter.hr, odgovara na ovo pomalo neugodno, ali bitno pitanje. Ali ne govori o procedurama i potrebnim papirima, nego o povjerenju. Povjerenju u svoj biznis, kojeg imate ili nemate…
U moru sličnih ponuda, jedino čemu ljudi stvarno mogu vjerovati su iskustva drugih. U čarteru, gdje gosti planiraju mjesecima unaprijed i uz značajnu investiciju s njihove strane, važno je povjerenje. I upravo zato UGC - sadržaj kojeg spontano dijele vaši gosti - može igrati presudnu ulogu u tome da odaberu baš vaš čarter. Jer ljudi vjeruju ljudima.