Unaprijedite svoje poslovne rezultate razumijevanjem kupca


Kako se bliži kraj godine i vrijeme darivanja, pravo je vrijeme da se posvetimo daru koji može trajno promijeniti način na koji vodite poslovanje. Pridružite nam se na našem nadolazećem webinaru "U korak s poslovnim rastom: Znate li kako vaš kupac kupuje?" i otkrijte kako možete unaprijediti svoje poslovanje dubljim razumijevanjem svojih kupaca.

 

Pristupite našem Webinaru 
Datum i vrijeme: Četvrtak, 23. studeni 2023., 11:00 - 12:00 h 
Platforma: Google Meet 
 
 
U svijetu gdje konkurencija postaje sve veća, ključ uspjeha u poslovanju leži u strateškom razumijevanju kupca.  
 
Statistike pokazuju da samo 22% marketinških stručnjaka tvrdi da u potpunosti razumije putovanje kupca, stvarajući prilike za one koji ovo znanje stave u središte svoje strategije (izvor: Marketing Week).  
 
Razumijevanje koraka koje kupac prolazi tijekom procesa kupnje ključno je za transformaciju poslovnih rezultata, povećanje konverzija i izgradnju dugotrajnih odnosa s njima. 

Razumijevanje kupca daje više od prodaje 

Razumijevanje kupca prelazi granice tradicionalne prodaje i usmjerava se na stvaranje vrijednosti.  
 
Prema Salesforce-u, 76% potrošača očekuje da tvrtke razumiju njihove potrebe i očekivanja.  

Duboko razumijevanje kupaca omogućuje vam prilagodbu marketinških i prodajnih strategija, anticipiranje potreba i stvaranje iskustava koja odgovaraju vašim ciljnim skupinama, ali i vašim željenim poslovnim rezultatima.  
 

Mapiranje puta kupca 

McKinsey navodi da su putovanja kupaca kompleksna i uključuju 'mikro-trenutke' koji utječu na konačnu odluku.  
 
Razumijevanjem ovih faza možete kreirati prilagođena iskustva koja se zaista uklapaju u živote vaših kupaca.  
 
Naš nadolazeći webinar pružit će vam detaljnije informacije o mapiranju puta kupca i kako ga primijeniti u svojoj strategiji. 
 
HubSpot otkriva da tvrtke koje usmjeravaju svoje marketinške strategije prema putovanju kupca mogu ostvariti do 54% veći ROI od onih koje to ne čine.  
 
Razumijevanje kupca postaje strateška nužnost koja utječe na sve aspekte poslovanja. 
 

Prilagodba strategije: Fokus na CRM  

CRM alati postaju ključni u modernom poslovnom okruženju, omogućujući tvrtkama da prikupe i analiziraju podatke o kupcima.  
 
Uz CRM, koristite i alate poput Google Analytics-a i društvenih mreža za holističke informacije o svojim kupcima.  
 
Integracijom ovih alata možete kreirati profil idealnog kupca, pratiti putovanje kupca i prilagoditi svoje marketinške i prodajne taktike. 
 
Razumijevanje vašeg kupca i puta koji prolazi tijekom procesa kupnje nije samo korisno - to je neophodno za uspješno moderno poslovanje.  
 
Pridružite nam se na webinaru "U korak s poslovnim rastom: Znate li kako vaš kupac kupuje?" kako biste naučili kako primijeniti ove uvide i transformirati svoje poslovne rezultate.  
 
Webinar će biti održan 23. studenog 2023, od 11:00 do 12:00 sati na Google Meet platformi, a prijaviti se možete na ovom linku

  • Podijeli:

Andreja Fazlić

Andreja Fazlić

Andreja Fazlić osnivačica je konzultantske agencije Astarta: Bit koja djeluje na sjecištu marketinga, prodaje i razvoja poslovanja putem Inbound metodologije. Bez obzira uvodi li poduzetnike početnike u svijet digitalnog poslovanja, marketinga i prodaje, ili surađuje s već razvijenim organizacijama u transformaciji njihovog poslovanja, pomaže svojim klijentima sistematizirati, organizirati i provesti rješenja skrojena po njihovoj mjeri koja im omogućavaju lakšu prilagodbu promjenama tržišta i navikama potrošača, dok pri tome ostvaruju veće prihode i stabilniju poziciju na tržištu.

https://www.linkedin.com/in/andreja-fazlic/



Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Knjiga grafičkih standarda – osnova za dosljedan vizualni identitet brenda
Knjiga grafičkih standarda – osnova za dosljedan vizualni identitet brenda

Zašto neki brendovi uvijek izgledaju profesionalno i dosljedno, dok drugi ostavljaju dojam improvizacije? Razlika je knjizi grafičkih standarda. Barbara Zec nam , u svom novom članku, objašnjava što jedna takva sadrži, zašto vam štedi vrijeme i kako osigurava da vaš brend ostane dosljedan u svakoj prilici.

Fiskalizacija 2.0 i čarter - što donose nova pravila od 2026.
Fiskalizacija 2.0 i čarter - što donose nova pravila od 2026.

Fiskalizacija 2.0 od 2026. mijenja način na koji će čarter tvrtke izdavati i primati račune. Više neće biti dovoljno samo “izdati račun”, sada sve ide kroz fiskalni sustav, od bankovnih uplata do eRačuna s KPD šiframa. Što to znači za najam brodova, suradnju s agentima i rad s inozemnim partnerima?

Leadership: Top 5 vještina koje stvaraju najbolje vođe (i jedna bonus)
Leadership: Top 5 vještina koje stvaraju najbolje vođe (i jedna bonus)

Smjer u kojem tvrtka, organizacija ili zaposlenici idu često je rezultat djelovanja samo jedne osobe - vođe. Njegovo ili njezino umijeće leadershipa ne utječe samo na poslovne rezultate, već i na zadovoljstvo, motivaciju i rast svih članova tima.

Čarter.hr - vaš partner za uspjeh i rast
Čarter.hr - vaš partner za uspjeh i rast

Čarter.hr je vodeća digitalna platforma posvećena osnaživanju tvrtki u nautičkom sektoru. Kroz sveobuhvatan pristup koji uključuje specijaliziranu edukaciju, ciljane strategije digitalnog marketinga, stručno poslovno savjetovanje i učinkovito oglašavanje, platforma pomaže čarter tvrtkama, nautičkim servisima i srodnim poslovanjima da postignu veću vidljivost, izgrade snažne veze i ostvare dugoročni poslovni uspjeh.