Zašto je važan sadržaj na vašoj web stranici


Nekoliko je stvari bitno za vašu web stranicu i vaš digitalni marketing. Ali jedan se ističe – sadržaj. Ne kaže se uzalud kako je sadržaj “kralj”. Dakle, kako napraviti kvalitetan sadržaj i što izbjegavati?

Do sada već znate kako je dobra i responzivna web stranica za vaš čarter samo pola posla. Jednako važno? Relevantan sadržaj. 
  
Baš kao što ne biste krenuli u plovidbu bez odgovarajuće navigacije, vaša web stranica ne bi trebala "biti vani" bez sadržaja. Smislenog sadržaja. 
  
Sadržaj je ono što utvrđuje reputaciju vašeg brenda, privlači i dovodi potencijalne goste. Određuje hoće li vaša stranica dobiti samo kratkotrajan posjet ili biti pomnije istražena te na kraju – ostvariti rezervaciju
  
Da, ključne riječi su važne, a važan je i dobar dizajn. Nekoliko je stvari na popisu važnih, a svaki marketinški stručnjak reći će vam drugačiju verziju svoje “to do” liste. 
  
Ali što ste bez valjanog i relevantnog sadržaja? Samo neka nasumična čarter tvrtka među mnoštvom drugih, koja ima brodove. I iznajmljuje ih. I to je to. 
  
Sadržaj vašoj web stranici daje dušu i čini da se doista ističete. Vaša digitalna marketinška strategija neće vrijediti ništa bez pravih riječi. 
  
Što god bilo, sutra ili prekosutra - ali još uvijek riječi pokreću svijet
  

Vizuali su važni, ali riječi su važnije - neka se prvi dojam računa 

Početna stranica je najčešće mjesto na koje će posjetitelji vašeg weba doći. Nakon toga je stranica "o nama". Rubrika "blog" obično je treća po redu. 
  
Ovdje vaša priča počinje. 
Vaša početna stranica postavlja ton cijele priče vašeg weba. 
  
Relevantan sadržaj na početnoj stranici ne služi samo za privlačenje posjetitelja, već i stvaranje trajne veze s njima, navodeći ih na pomisao: "Da, ovo je čarter tvrtka baš za mene." 
  
Predivna slika jahte na kristalno plavom moru zasigurno će privući svačiju pozornost, ali riječi koje prate tu sliku joj daju dubinu. Dakle, riječima zapravo dajete život toj slici. 
Sadržaj je taj koji gradi narativ o iskustvu na toj jahti. 
  
Sadržaj govori potencijalnim gostima što je to što vas izdvaja i, na mnogo načina, tjera ih na sljedeći korak. 
 

 

SEO – put do srca ljudi 

Google, Bing i druge tražilice možemo opisati kao strastvene čitatelje. Pod ovim mislimo kako zapravo prolaze kroz sadržaj nezamislivim kapacitetom. Ove tražilice također rangiraju web stranice na temelju relevantnosti sadržaja za korisnike. 
  
Kada je sadržaj vaše web stranice savršeno usklađen i SEO optimiziran s onim što potencijalni gosti traže, nećete se naći samo na visokom mjestu u rezultatima pretraživanja – već takoreći i u srcima tih istih potencijalnih gostiju.
  
Jer razumijevanje svojih korisnika i korištenje ispravnog jezika nije samo odraz vaše stručnosti; bitno je i za vidljivost u tražilicama
  
Možete učinkovito privući pravu publiku uključivanjem ključnih riječi koje pretražuju svi oni koji vole jahte i potencijalni su unajmljivači. 

  

Izgradite vjerodostojnost s ažuriranim sadržajem 

Vjerodostojnost je sve. Što ste bez toga? 
  
Svi potencijalni gosti koji žele koristiti vaše jahte i usluge moraju vam vjerovati
  
Redovito ažuriran sadržaj koji je potkrijepljen činjenicama, vas ne pozicionira samo kao običnog pružatelja čarter usluga, već i kao autoritet u tom području
  
Zašto su članci temeljeni na znanju važni za ljude koji bi trebali biti vaša ciljna publika? Znate već - za one koji vole jahte i more i sve ostalo? 
  
Kada dijelite detaljne, pronicljive članke o jahtama, rutama plovidbe, pomorskoj ekologiji i slično, s tim ljudima rezonirate na razini koja nadilazi puko poslovanje. 
  
Dobro osmišljen blog post ne mora ostati jedino na vašoj web stranici; on može i "putovati"; dijeliti se na platformama društvenih mreža, citirati na forumima, a može čak postati i tema rasprave na nautičkim događanjima. U biti, može postati ambasador vašeg brenda
  
Dobar sadržaj učvršćuje most između vas i vaše nautičke zajednice, što dovodi do jače međusobne povezanosti, a potencijalno i do više posla - sve dok izaziva emocije i reakcije. 
  

 

Izbjegavanje uobičajenih pogrešaka u sadržaju - generički sadržaj i/ili zastarjeli

Izbjegavanje generičkog ili zastarjelog sadržaja ključno je za održavanje kredibiliteta u digitalnom okruženju koje se brzo razvija. 
  
Ako vam je sadržaj generički i nedostaje mu usmjerenje, neće naići na odjek kod vaše ciljne publike niti se uskladiti s vašim poslovnim ciljevima. 
  
Zastarjeli sadržaj, s druge strane, odražava nemar. U svijetu u kojem se informacije mijenjaju svako malo, zastarjeli sadržaj može brzo učiniti vaš brend zastarjelim ili u zaostatku. 
  
Kako biste to zaobišli, bitno je imati uvid u trenutne potrebe i preferencije svoje klijentele. Iskrenim razumijevanjem njihovih želja i briga, možete osmisliti sadržaj koji se čini osobnim, relevantnim i pravovremenim. Tako će vaša poruka imati odjeka, neće biti bezvrijedna. 
  
Ako ništa drugo ne uspije, evo nekih od najčešćih pogrešaka koje ljudi rade sa svojim sadržajem, a koje biste trebali izbjegavati: 

  • Zanemarivanje istraživanja publike - jedna od najvećih pogrešaka u stvaranju sadržaja je ignoriranje za koga ga stvarate.  
    Bez jasnog razumijevanja potreba i interesa vaše publike, vaš će sadržaj vjerojatno promašiti svoj cilj.
  • Nedosljednost - radilo se o učestalosti objavljivanja, stilu ili tonu, nedosljednost treba izbjegavati.  
    Nedosljedan raspored ili fluktuirajući ton mogu zbuniti vašu publiku. 
  • Pretrpavanje ključnim riječima - iako je SEO važan, preopterećenje vašeg sadržaja ključnim riječima otežava čitanje, a također može naškoditi poretku u tražilici.  
    Najprije se usredotočite na stvaranje vrijednog, čitljivog sadržaja. 
  • Nedostatak optimizacije za mobilne uređaje - kako sve više ljudi čita i istražuje na svojim pametnim telefonima, nedostatak optimizacije za mobilne uređaje veliki je propust.  
    Tekst koji je teško čitati na manjim ekranima ili multimedija koja se ne učitava kako treba, mogu odvratiti potencijalne čitatelje u trenu. 

  • Nepostojeći “call to action” - ne propustite priliku za angažman ili konverziju.  
    Sadržaj bi trebao biti informativan, ali i voditi čitatelja call to action/pozivima na radnju - pretplatu na newsletter, kontakt, booking ili dijeljenje sadržaja. 
  • Loša gramatika i pravopis - pravopisne i gramatičke pogreške vaš čine neprofesionalnim i potkopavaju vaš kredibilitet.  
    Jednostavna tipfelerska pogreška je u redu, ali više nepismenih pogrešaka može smanjiti utjecaj vašeg sadržaja. 
  • Zanemarivanje analitike - trebali biste pratiti izvedbu svog sadržaja.  
    Bez analitike nećete znati što funkcionira, a što treba prilagoditi, što otežava poboljšanje ili potvrdu uspjeha vaše strategije sadržaja.

 

 

Teme bloga koje dovode do viših stopa angažmana? Moguće. 

Svi smo slučajno naišli na članak ili blog na internetu za koji se činilo kako se obraća izravno nama. 
Odjednom nismo postali samo pasivni čitatelji, već aktivni sudionici koji se povezuju sa svakom riječju. Ovo nije puka slučajnost. 
  
Takvo nešto proizlazi iz precizno skrojenog sadržaja koji je izrađen kako bi imao odjeka određenom segmentu publike. 
  
Sadržaj koji privlači ne tjera ljude samo na čitanje; njeguje povezanost, pretvarajući povremene posjetitelje u predane sljedbenike. 
  
A rezultati? Veći angažman i veća lojalnost brendu. 
  
Provjerite neke druge web stranice, neke druge čartere. Neki su prilično pogodili svoj sadržaj. 
  
Ugledajte se na njih; provjerite što rade, što pišu i kako. Iskoristite ono što ste tamo naučili. Ali nemojte ukrasti njihov sadržaj... Napravite vlastiti, ali bolji. 
  
Pronađite svoj vlastiti glas – svoje načine za sjajan i personaliziran sadržaj koji će biti zanimljivim svima. 


  

Kakva je budućnost vašeg čartera? Prava strategija sadržaja. 

Priprema vaše buduće strategije sadržaja slična je planiranju bilo koje druge vrste dugoročnog ulaganja. 
  
Trendovi dolaze i odlaze, algoritmi se mijenjaju, ali temeljna načela kvalitetnog sadržaja ostaju ista
  
Ali ipak, imajte na pameti kako industrija stoji trenutno, kao i gdje će biti u godinama koje dolaze. 
  
To znači prilagoditi svoju strategiju kako biste uključili nove tehnologije, promjene stavova potrošača, pa čak i globalne događaje koji utječu na čarter industriju. 
  
Jedan segment koji nije otvoren za pregovore u bilo kojoj trajnoj strategiji je kvaliteta samog sadržaja
  
Točnost, pismenost i pedantna lektura nisu opcionalni. Pogreške i netočnosti vam samo mogu naštetiti. Ali i više od toga, morate pružiti izvrsno iskustvo čitanja. 
  
Dobro napisan sadržaj bez grešaka, dio je izgradnje i održavanja izvrsnosti
  
A izvrsnost je nešto što nikad ne izlazi iz mode. 
  
Također je lako uhvatiti se za najnovije metode stvaranja sadržaja, ali ključ je prilagoditi ga vašem brendu na autentičan način.  

Najvažnije je stvoriti smislen i autentičan narativ koji odolijeva testu vremena. 
  
 
Želite čitati više ovakvih tema? Ili saznati što je novo u svijetu nautike i čartera?  
Svakako se pretplatite na naš newsletter.  

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

CRO.Y.A. - nova organizacija u hrvatskoj nautičkoj industiji
CRO.Y.A. - nova organizacija u hrvatskoj nautičkoj industiji

Osnovan od strane pojedinaca kojima je stalo do Jadrana i svega vezano uz jedrenje, Croatian Yachting Association (CRO.Y.A.) poziva sve u industriji na pridruživanje njihovoj misiji. Podržite u tome da hrvatska nautika bude onakva kakva zaslužuje (i treba) biti.

Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!
Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!

Imate društvene mreže za svoj čarter, i mislite kako je to dovoljno. No, za to vrijeme vaša konkurencija uspijeva u stvarima u kojima vi ne uspijevate, jer mislite kako vam nisu potrebne ili za njih nemate vremena. Saznajte što točno trebate raditi kako bi osvojili svoje ciljano tržište.

Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru
Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru

Može li se reći kako se uspješnost čarter tvrtke mjeri brojem iznajmljenih brodova, odnosno prodanih rezervacija? Možemo. A ako je booking plovila najodgovornija pozicija u čarter kompaniji, onda je i booking agent jedna je od najodgovornijih radnih pozicija. Ali što je zapravo zadatak booking agenata. I kako postati jedan od (uspješnih) booking agenata?

11 stvari koje zaboravljate napraviti (a bitne su)!
11 stvari koje zaboravljate napraviti (a bitne su)!

Bez obzira na to koliko ste dugo na tržištu, koliko iskustva imate ili koliko su luksuzna vaša plovila, nikada ne smijete izgubiti iz vida ono najvažnije - goste. Želite li da vas gosti lakše nađu? Sigurno da. Ako je to slučaj, onda provjerite kojih 11 stvari nikako ne smijete propustiti.