Iskoristite Google Business profil za promociju vašeg čartera


Želite biti pronađeni na Google-u i vidljivi svojim potencijalnim gostima? Tu je Google Google Business profil obavezan. Jača vašu online prisutnost i daje vam kredibilitet. Još ga nemate? Provjerite kako ga možete postaviti i kako vam može koristiti.

Zamislite ovo: netko planira svoj odmor, sanjajući o nezaboravnoj avanturi na brodu. Odabrao je destinaciju. Guglat će "yachts for rent in Croatia”. Ili će pretraživati ciljano, npr. “yacht charters in marina Biograd/Sukošan/Trogir”.  
 
I tu bi vi trebali biti, na vrhu popisa. Sa vašim čarterom, s vašim plovilima poredanima u marini, i sa izvrsnim recenzijama. 
 
Dok vaši potencijalni gosti maštaju o svom sljedećem odmoru, vi razmišljate kako doći do njih. A to možete postići uz Google Business profil (ranije poznat kao Google My Business). 
 
Pa pogledajmo kako možete iskoristiti ovaj alat u vašu korist. 

 

Što je Google Business profil i zašto ga vaša tvrtka treba 

Na dugom popisu online marketinških alata, Google poslovni profil ističe se kao "broj jedan alat". Onaj koji ima moć dovesti vam potencijalne goste. I to veliku moć. 
 
U suštini, Google profil je besplatan alat jednostavan za korištenje. Omogućava tvrtkama upravljanje svojom online prisutnošću na Googleovoj platformi. Na svom mobilnom uređaju ga možete postaviti pomoću aplikacije Google Maps. Na računalu možete upravljati svojim profilom izravno na Google pretraživaču. 
 
Ali zašto je taj profil potreban vašoj čarter tvrtki? Zašto biste ga trebali postaviti odmah čim pokrenete svoje čarter poslovanje
 
Zamislite samo koji potencijal imate jer ste vidiljivi online, u trenutku kada potencijalni gosti donose svoju odluku.  
   
Profil tvrtke na Googleu ne samo što povećava vašu vidljivost, već i daje legitimitet vašem poslovanju. Prikazuje važne informacije - vaša plovila i usluge, radno vrijeme, lokaciju i još mnogo, mnogo toga. 
 

Postavite svoj Google Business profil na svom mobilnom telefonu uz pomoć Google Maps, a na računalu putem Google Search.

Postavite svoj Google poslovni profil 

Postavljanje profila tvrtke na Googleu pomoću Google Maps na vašem mobilnom uređaju je jednostavan postupak. Pojednostavnit ćemo vam ovaj proces te ga objasniti korak po korak: 

  1. Otvorite ili instalirajte aplikaciju Google Maps na svom mobilnom uređaju.  
  2. Prijavite se pomoću Google računa koji želite povezati sa svojom tvrtkom. 
  3. Unesite naziv svoje tvrtke, kategoriju (npr. "usluga iznajmljivanja brodova"), lokaciju i druge relevantne pojedinosti. Što su informacije točnije i opsežnije, to bolje za potencijalne goste koji su u potrazi za vašim uslugama. 
  4. Unesite kontakte svoje tvrtke i web-stranicu. 
  5. Nakon što ispunite potrebne podatke, pošaljite ih Googleu na pregled. Google se obično želi uvjeriti da su nova mjesta dodana na njihove Karte legitimna, pa postoji i proces provjere. 
  6. Google često zahtijeva verifikaciju kako bi osigurao točnost danih informacija. Mogu vam poslati kontrolni kod na email. Nakon što primite kod, unijet ćete ga u svoj profil na Googleu kako biste potvrdili svoju lokaciju.  
     

Evo također i kratkog vodiča kako posatviti poslovni profil na računalu:  

  1. Prijavite se na Google račun na računalu ili, ako ga nemate, kreirajte novi račun.  
  2. Na stranici na izradu profila unesite naziv svoje tvrtke i navedite kategoriju svog poslovanja. 
  3. Unesite adresu svoje tvrtke ili odredite svoju lokaciju na karti i detaljno navedite regije koje vaša tvrtka pokriva. Definirajte svoje područje djelovanja prema gradovima, poštanskim brojevima ili drugim regijama. 
  4. Unesite kontakt broj i poveznicu vašu web stranicu. Opcionalno, ako nemate web stranicu, Google je može generirati za vas, koristeći podatke koje ste naveli. 
  5. Odaberite kako želite potvrditi svoje podatke. 
     

Naš savjet je – prije slanja podataka na verifikaciju, provjerite još jednom jesu li svi podatci točni.  
 
I zapamtite - prvi dojam je najvažniji
 
Profil koji je dobro postavljen, a izgleda profesionalno i transparentno može činiti razliku između uspješne rezervacije i propuštene prilike

S postavljenim Google Business profilom, možete povećati svoju online vidljivosti.  Pomoću Google profila vaše tvrtke potencijalnim gostima možete prenijeti širok raspon informacija.

Povećajte vidljivost i doseg vaše čarter tvrtke  

S postavljenim profilom, vrijeme je za povećanje online vidljivosti
 
Ovdje su ključne riječi vaši najbolji prijatelji. Na primjer, umjesto samo "iznajmljivanje broda/jahte", probajte "iznajmljivanje luksuzne jahte u [vašem gradu]" ili "plovila prikladna odmor s obitelji u [područje]". Tako proširujete vaš doseg, ali i ciljate određene demografske skupine. 
 
Pomoću Google profila vaše tvrtke potencijalnim gostima možete prenijeti širok raspon informacija: 

  • Naziv tvrtke - službeni naziv vaše tvrtke koji je javno poznat. 
  • Adresa - vaša fizička poslovna adresa koju gosti mogu posjetiti, dakle vaša baza ili recepcija. A ako poslujete “od kuće” Google dopušta tvrtkama koje tako posluju da navedu područja na kojima djeluju umjesto fizičke adrese. 
  • Poslovna kategorija - pomaže ljudima brzo shvatiti čime se bavite, npr. "usluga iznajmljivanja jahti". 
  • Radno vrijeme - naznačite kada ste otvoreni za rad. Također postoji mogućnost prilagodbe radnog vremena za praznike ili posebne evente. 
  • Telefonski broj - vaš primarni poslovni kontakt broj. Također možete dodati i druge kontakte ako ih imate. 
  • Web stranica - izravna poveznica na web stranicu vaše čarter tvrtke. Ako nemate web stranicu, Google može generirati jednostavnu, automatski popunjenu web stranicu na temelju podataka koje ste uniejli u vaš poslovni profil tvrtke. 
  • Termini - ako nudite booking termine, možete se povezati izravno na tu stranicu. 
  • Usluge i proizvodi - navedite plovila i usluge u svojoj ponudi. 
  • Opis poslovanja – napišite kratak pregled čime se vaša tvrtka bavi ili bilo koje druge važne pojedinosti za koje mislite kako bi vašim gostima mogle biti od koristi. 
  • Recenzije - gosti vam mogu ostaviti ocjene i recenzije. Možete (i trebate) odgovoriti na njih. Recenzije vam također mogu pomoći u izgradnji baze kupaca
  • Pitanja i odgovori - potencijalni gosti mogu postavljati pitanja, a na njih možete odgovoriti ili vi u ime svoje tvrtke ili drugi ljudi, gosti i sl. 
  • Fotografije - slike vaše recepcije, plovila ili druge relevantne slike. Možete uključiti i snimke interijera i eksterijera vaših brodova ili iskustava na njima, fotografije vašeg osoblja itd. 
  • Detalji - specifični detalji o vašem poslovanju koji bi mogli zanimati vaše goste. Na primjer, "Wi-Fi na brodu", "oprema za ronjenje", "SUP-a bez dodatne naknade" i slično. 
  • Google postovi - najave, tj. svojevrsna mini-ažuriranja koje želite podijeliti s ljudima koji pronađu vašu tvrtku na Googleu. To mogu biti najave događaja, sezonski popusti ili bilo koje relevantne obavijesti. 
  • Poruke - opcija za izravnu komunikaciju s ljudima. Nakon aktivacije, mogu vam se izravno slati poruke putem vašeg profila na Googleu.  

Snaga Googleovih recenzija postala je neusporediva. Pozitivne recenzije djeluju kao svjedoci kvalitete vaše usluge. One ujedno pokazuju vašu predanost zadovoljstvu gostiju te stalnom poboljšanju.

“Skupljajte” recenzije gostiju i odgovorite na njih 

Snaga Googleovih recenzija postala je neusporediva. Pozitivne recenzije djeluju kao svjedoci kvalitete vaše usluge. One ujedno pokazuju vašu predanost zadovoljstvu gostiju te stalnom poboljšanju vaše usluge. 
  
Potaknite zadovoljne goste neka vam ostave Google recenzije dok su još u bazi ili ih kasnije podsjetite putem e-maila ili izravne poruke. 
 
Uvijek odgovarajte na recenzije, pozitivne i negativne. Zahvalite svakoj osobi na povratnoj informaciji i izravno i odmah riješite sve nedoumice. Ponudite rješenja i pokažite svojim gostima, kao i onima koji će to tek postati, svoju predanost vrhunskoj usluzi. 
 
Također, nemojte “bježati” od negativnih recenzija. Odgovorite na njih i obećajte da ćete popraviti situaciju. Ako je moguće. Ako je greška vaša, potrudite se ispraviti je. Sve ako i nije, potrudite se neka se situacija riješi na miran i pristojan način. 

U biti, vaš profil tvrtke na Googleu, kada njime pravilno upravljate, postaje odličan (i besplatan) promotivni alat. Redovito ga ažurirajte kako bi uvijek privlačio goste u vaš čarter.

Poboljšajte vašu online prisutnost putem Google Business profila

Danas je vaša online prisutnost jednako važna kao i što je nekada bilo imati fizičku trgovinu. Profil tvrtke na Googleu djeluje kao svojevrsni izlog, koji bi trebao privući ljude već pri letimičnom pogledu na vašu ponudu. 
 
Ali - nemojte stati samo na postavljanju profila. Nemojte zaboraviti na njega, jer ga “imate”. Redovito ga ažurirajte novim fotografijama i pri svakoj promjeni u vašoj ponudi. 
 
Uključite se u sekciju Q&A (Pitanja i odgovori), gdje potencijalni gosti mogu tražiti informacije i postavljati pitanja o vašim brodovima u čarteru.  
 
U biti je vaš profil tvrtke na Googleu, kada njime pravilno upravljate, odličan (i besplatan) promotivni alat. Redovito ga ažurirajte kako bi uvijek privlačio goste. I opet iznova. I tako dalje. 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Gdje je fokus vašeg poslovanja - na proizvodu ili na kupcu?
Gdje je fokus vašeg poslovanja - na proizvodu ili na kupcu?

Je li vaš poslovni fokus na proizvodu ili na kupcu? Andreja Fazlić nam otkriva kako usmjeravanje na kupce može transformirati vaše poslovanje. Saznajte kako razlikovati prave potrebe kupaca od pretpostavljenih, te kako integracija korisničkih iskustava utječe na dugoročni uspjeh.

CRO.Y.A. - nova organizacija u hrvatskoj nautičkoj industiji
CRO.Y.A. - nova organizacija u hrvatskoj nautičkoj industiji

Osnovan od strane pojedinaca kojima je stalo do Jadrana i svega vezano uz jedrenje, Croatian Yachting Association (CRO.Y.A.) poziva sve u industriji na pridruživanje njihovoj misiji. Podržite u tome da hrvatska nautika bude onakva kakva zaslužuje (i treba) biti.

Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!
Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!

Imate društvene mreže za svoj čarter, i mislite kako je to dovoljno. No, za to vrijeme vaša konkurencija uspijeva u stvarima u kojima vi ne uspijevate, jer mislite kako vam nisu potrebne ili za njih nemate vremena. Saznajte što točno trebate raditi kako bi osvojili svoje ciljano tržište.

Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru
Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru

Može li se reći kako se uspješnost čarter tvrtke mjeri brojem iznajmljenih brodova, odnosno prodanih rezervacija? Možemo. A ako je booking plovila najodgovornija pozicija u čarter kompaniji, onda je i booking agent jedna je od najodgovornijih radnih pozicija. Ali što je zapravo zadatak booking agenata. I kako postati jedan od (uspješnih) booking agenata?