Izazovi s kojima se susreće B2C prodaja su brojni, no oni glavni - zadržavanje i privlačenje klijenta su ključni za održavanje poslovanja i njegov rast. Ali, kako zapravo poboljšati prodaju i što je ključ uspjeha?
Pronalaženje potencijalnih kupaca uglavnom nije problem za B2C organizacije. Uz digitalni marketing, događaje, outsourcing agencija i druge izvore, tvrtke generiraju značajan broj potencijalnih klijenata.
Međutim, njegovanje potencijalnih kupaca i njihovo povlačenje niz prodajni lijevak glavni je izazov za prodajne timove.
Još jedan hitan izazov s kojim se B2C prodaja suočava je nemogućnost zatvaranja potencijalnih klijenata. Budući da postoji toliko mnogo i različitih izvora potencijalnih klijenata (mrežni, izvanmrežni, posrednici), ključno je zatvoriti što više u što manjem vremenskom rasponu.
Najhitniji izazovi koje prodavači navode uključuju:

Ključno je uskladiti obje – marketinšku i prodajnu strategiju kako bi se poboljšala B2C prodaja. Generiranje potencijalnih klijenata putem marketinga neće donijeti nikakve rezultate poslovanju ako proces prodaje nije optimiziran za konverziju.
Stoga je u današnje vrijeme usklađivanje prodajnih i marketinških timova ključno.
Međutim, to nije dovoljno.
Da biste postigli bolje rezultate, morate ulagati u tehnologije koje mogu poboljšati produktivnost vaših prodajnih timova.
Kako kažu prodavači – gube puno vremena i truda u komunikaciji s usputnim upitima i gube potencijalne kupce koji imaju veće šanse za konverziju. Možete filtrirati potencijalne klijente kako biste riješili ovaj problem.
Prateći izvor potencijalnog klijenta, količinu vremena koju provode na vašoj web stranici i jesu li pregledali stranicu s cijenama, lokaciju itd., možete dodijeliti bodove potencijalnim klijentima. Pomoći će vam da shvatite namjeru i interes potencijalnih kupaca za vaše proizvode/usluge.
Naravno, potencijalni klijent koji je zainteresiran za vašu ponudu će pregledavati više o vama. Sve te informacije će vam pomoći identificirati i filtrirati potencijalne klijente.
Još jedan problem koji su prodavači istaknuli odnosio se na prioritizaciju potencijalnih kupaca. Umjesto interakcije s upitima uzastopnim redoslijedom, potencijalne klijente možete dodijeliti prodajnim predstavnicima na temelju gore navedenih rezultata potencijalnih klijenata.

Glavni uzrok propuštenih informacija je nedostatak platforme za end-to-end prodajne aktivnosti.
Na primjer, uhvatili ste potencijalne kupce putem digitalnog marketinga.
Poanta je - da biste poboljšali svoju B2C prodaju, potreban vam je sustav koji može održavati povijest interakcija i automatski generirati izvješća.
Tu nastupa CRM koji olakšava praćenje za prodajne predstavnike, automatizira procese i izrađuje izvještaje u potrebnim vremenskim periodima.
Ako imate postavljen sustav koji prati učinak i konverzije prodavača možete automatizirati i izračune poticaja.
Svi znamo da poticaji igraju važnu ulogu u motiviranju tima. Sustavom definirani moduli poticaja točniji su i utemeljeni na činjenicama.

Prodajni timovi trebaju dobro poznavati proizvod/usluge. Također moraju poznavati ponudu konkurenata. Na primjer, kupac se može pitati zašto bi kupio vaš proizvod/uslugu umjesto vaših konkurenata? Ako prodajni predstavnici nisu dobro upućeni u tržište, možda neće uspjeti uvjeriti kupca.
Iako je izravna prodaja putem web stranica u porastu, potreba za prodajnom interakcijom još uvijek je netaknuta. Maloprodaja je možda do određene mjere doživjela promjenu uloge prodaje u ulogu podrške, ali mnoge druge industrije uvelike se oslanjaju na prodaju putem agenata i osobnu interakciju s kupcima.
Ključ uspjeha u B2C prodaji uključuje učinkovit marketing, sinkronizaciju između prodaje i marketinga te automatizaciju prodajnog procesa kako bi se poboljšala produktivnost prodajnih predstavnika. Pojednostavljanjem internog prodajnog procesa možete postići bolje prodajne ciljeve s istim resursima.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
International Charter Expo (ICE) vratio se u Amsterdam ovog studenoga s posebnim razlogom za slavlje - svojom 10. godišnjicom. Više od 600 tvrtki iz više od 57 zemalja okupilo se na trodnevnim sastancima na visokoj razini, usmjerenim razgovorima o industriji i izraženom osjećaju zajedništva unutar globalne čarter zajednice.
Na ICE Open Forumu u Amsterdamu, susreli su se predstavnici čarter kompanija i agenata. Tema je, barem planirana, bila jednostavna: kako vratiti profitabilnost i zadovoljstvo gostiju u jedrenje. No već nakon prvih replika postalo je jasno da se zapravo razgovara o dvjema stvarima koje industrija godinama gura pod tepih: tko diktira tržište i kako ga usmjeriti u održivijem smjeru. Kao medijski partner, čarter.hr pratio je raspravu jer smatramo važnim da čarter tvrtke i posrednici koji nisu nazočili forumu jasno čuju poruke s obje strane.
Već ste više puta u recenzijama pročitali: “Sve je bilo super, ali…” Na prvu izgleda kao dobra recenzija, ali zapravo pokazuje kako nešto ne štima. Možda samo sitnica, ali dovoljna da se gost ne vrati više nikada - i to isto kaže i drugima.
Ako vam je ikad prošlo kroz glavu: "Možda je ovo ipak previše za Excel" ovaj tekst će vam pomoći to procijeniti sa sigurnošću. Mnoge čarter tvrtke oslanjaju se na tablice jer su jednostavne, poznate i "rade posao". No kako posao raste, raste i količina informacija i zadataka koje treba držati pod kontrolom, jer stvari brzo izmaknu kontroli.