Čarter.hr predstavlja svoje autore


Čarter.hr vam predstavlja svoje stručne suradnike, autore tekstova na našoj digitalnoj platformi, na jednom mjestu. Saznajte više o njima, ali definitivno i pročitajte njihove članke koje ste propustili.

Naša digitalna platforma čarter.hr nedavno je proslavila svoj prvi rođendan. Nakon godinu dana djelovanja smo u jednom od prošlih članaka iskoristili priliku predstaviti naše rezultate, profesionalne alate, ali i trendove koje se trudimo redovno objavljivati. 

Svakako da naši rezultati, ali i ono što ova platforma postaje ne bi bilo moguće bez ljudi koji su nam poklonili svoje povjerenje, vrijeme i ekspertizu. Smatramo kako naši vjerni suradnici, autori stručnih tekstova zaslužuju biti predstavljeni na našoj platformi i mnogo više nego u potpisima članaka. Stoga ćemo vam ih ovdje posebno predstaviti, a ujedno i iskoristiti ovaj tekst kao priliku za zahvalu na trudu i predanosti našem zajedničkom cilju, daljnjem uspjehu i razvoju platforme čarter.hr.

Još uvijek smo prva i jedina B2B platforma za profesionalce u nautičkom poslovanju, a našim dobrim rezultatima su uvelike pomogli i članci naših stručnih suradnika. Naši autori dolaze iz različitih dijelova poslovnog svijeta. I dok su neki sasvim bliski nautici i čarteru, neki su u sasvim drugim poslovnim vodama.

Razlog tome je sasvim jednostavan, cilj nam je bio (i još uvijek je) na našoj platformi pokriti što više različitih tema iz što više područja te pružiti čim više korisnih i aktualnih informacija. Nadamo se kako smo u tom naumu i uspjeli.  

Kako ne bismo nikoga zakinuli jer su naši autori nama svi jednako vrijedni i posebni, predstavit ćemo ih abecednim redom:

Katarina Ćosić - odvjetnica sa odgovorima na aktualna pitanja u čarteru

Naša autorica Katarina Ćosić je odvjetnica koja vodi vlastiti odvjetnički ured u Zagrebu, a i nezamjenjiva je članica stručnog tima autora čarter.hr platformi. Redovito objavljujemo njene tekstove iz područja pomorskog prava, a njeni članci kao što je “Ugovori u čarter industriji” daju nam izvrstan uvid u samu osnovu čartera i jedan je od najčitanijih članaka na platformi.

Sa detaljnim odgovorima na pitanja koja se tiču GDPR-a, Katarina nam je pomno objasnila i što podrazumijeva autorskopravni aspekt poslovanja čarter tvrtke

Sigurni smo kako mnogi u čarteru imaju mnoštvo pitanja na koje ni ne znaju odgovore, osobito iz područja prava. Katarina nam je u svom posljednjem autorskom članku sve detaljno napisala o regulativi pražnjenja crnih tankova na plovilima. Njen članak spominje i to koliko je ta regulativa nejasna i nelogična, jer još uvijek nema adekvatnu infrastrukturu.

Sigurni smo kako će nam Katarina u budućnosti donijeti još mnogo aktualnih tema te kako će se naša suradnja nastaviti i dalje, a njeni članci biti jedni od najčitanijih na našoj platformi, kao i inače. 

Marijan Dželalija - ljubav prema jedrenju kao nastavak karijere u maritimnoj industriji

Neke stvari u životu su iznenađujuće logične, a Marijan Dželalija će se složiti s nama kako je svoju ljubav prema moru i jedrenju “iznenađujuće” pripojio svojoj karijeri. Danas je Marijan jedan od vodećih stručnjaka za maritimna osiguranja te dugogodišnji zaposlenik tvrtke Yacht-Pool International.

Korisne informacije koje nam Marijan daje svojim člancima kao što je “Štete i rizici u plovidbi i kako ih izbjeći” većinom se odnose na one loše strane plovidbe. Njegove teme se odnose i na to što činiti kada nastanu štete na plovilu, ali i kako se pripremiti za njihov eventualni nastanak. 

Marijanovi stručni savjeti iz područja osiguranja, kao i savjeti iz prve ruke što činiti ako se dogodi ono najgore, korisni su svim profesionalcima u nautičkom poslovanju, jer nikad se ne zna kada će neke informacije zatrebati.

Andreja Fazlić - stručnjakinja za poslovne strategije i inbound marketing

Želite li zaista uspjeti ili niste ni sami sigurni gdje ste u samom aspektu poslovanja, Andreja Fazlić je osoba koja vas može izvesti na pravi put. Sa svojom konzultantskom agencijom Astarta:Bit djeluje na samom sjecištu marketinga, prodaje i razvoja. I sve to metodom inbound marketinga.

Mogli bismo reći kako Andreja svim projektima pristupa strastveno, a sve iz želje kako bi pomogla onima kojima je to najpotrebnije. Marketinške kampanje koje Andreja realizira ne rade samo na osnovnom rastu poslovanja, jer je njen fokus u potpunosti posvećen Inbound metodologiji.  

Njen članak “Ne ostvarujete željene prihode jer ne znate kako odrediti prioritete” daje izvrstan uvid u najčešće greške koje pojedinci rade svom poslovanju. Andreja zna sve o tome kako pametna poslovna strategija ne donosi rezultate odmah ili sutra nego je potrebno dugoročno pomno planiranje i kvalitetna obostrana suradnja. 

Klara Frančišković - virtualni asistent za poslovne usluge i savjetovanja

Želite li znati kako ćete stvoriti neraskidivu vezu između sebe i vaših gostiju? Klara Frančišković zna sve o tome što činiti kako bi svaki vaš gost bio na prvom mjestu te znao kako vam je stalo do njega.

Klara je zapravo virtualni asistent te u svojoj tvrtki za poslovne usluge i savjetovanje Expertise, vodi radionice koje će vam između ostaloga pomoći i uštedjeti dragocjeno vrijeme. Njen je zadatak učiniti vaše poslovanje jednostavnijim, a pomaže poduzetnicima izgraditi korisničko iskustvo.

U jednom od svojih članaka “Kako udovoljiti nemogućim zahtjevima gostiju” piše i o tome što činiti ako i kada se dogode nepredviđene situacije i kako se s njima nositi. I tu je Klara zapravo ekspert, jer zna kako povećati zadovoljstvo kako klijenata tako i zaposlenika.

Svjetlana Ranek Franjul - misli lokalno, djeluje globalno u poboljšanju kvalitete usluge

U člancima koje za čarter.hr piše Svjetlana Ranek Franjul saznajemo koliku ulogu ima neverbalna komunikacija kad su gosti u pitanju. Također i koliko je važan govor tijela već pri samom prvom susretu te što on govori gostima o vama i vašem timu zaposlenika. 

Svjetlana nas sa svojim dugogodišnjim iskustvom u uslužnim djelatnostima uči kako ostaviti odličan prvi dojam na goste te kako možemo naučiti cijeniti i uvažavati goste. I uvjeriti ih u tu činjenicu kako bi se vraćali, dakle graditi odnos s njima. 

Sa svojom tvrtkom Service mindset pomaže svima kojima je pomoć potrebna, a osobito ako je pitanje kako goste učiniti čim sretnijima. 

Svjetlana nam u svojim člancima kao što su “7 načina kako gostima skratiti vrijeme čekanja na ukrcaj”, objašnjava u stvarnim primjerima kako učiniti baš to – kako bolje organizirati sam proces check-ina. Između ostaloga obradila je i temu kako se nositi s time kada nas gost izbaci iz takta, što je naravno uvijek korisno znati. 

Vedrana Tonković - bogato korporacijsko iskustvo pretočeno u UX

Jeste li razmišljali o tome koliko je pametan potez svojem gostu čestitati rođendan ako imate taj podatak... mislite li kako bi vašem gostu taj mala gesta značila mnogo?

Vedrana Tonković nam u svojim člancima objašnjava kako najbolje preduhitriti očekivanja gostiju i to tako što ćemo se postaviti u njihove cipele, ili japanke, ovisno o sezoni. Vedrana nam odgovara na pitanja što je to CX odnosno UX i zbog čega je važan. 

Vedrana je poslovni konzultant i osnivač CX Centra, a svoje je bogato prethodno iskustvo pretočila u svoju vlastitu tvrtku. Svoj je fokus stavila na customer experience, product development i komunikaciju. 

Na čarter.hr pročitajte njene članke kojima su glavna tema baš iskustvo gostiju, a članak “Guest experience u nautici: jesu li klijenti samo gosti na plovilu”, govori o tome kako ostvariti personalizirani kontakt s gostima, kako bi oni ostali vaši gosti i dalje. I čim dulje. 

Edita Vasiljević  - izvrsno poznaje kako i kada implementirati emocije u prodaju

Edita Vasiljević nam može odgovoriti na pitanje “Što kada emocija prodaje” što je i moto njene tvrtke. Edita je svoje dugogodišnje iskustvo u prodaji, rezervacijskim sistemima i raznim agencijama odlučila iskoristiti te pokrenuti Ditas Consulting

Editin cilj je poboljšati prodaju u današnjem dinamičnom okruženju, a uvijek traži nove načine za povezati prodaju i digitalizaciju. Njeni tekstovi o prodajnim strategijama govore o tome što zapravo trebate raditi u svom poslovanju, koje tehnike trebate isprobati i kako povećati stopu rasta.

U njenom članku “5 Prodajnih strategija na koje se možete osloniti” piše korak po korak što sve možete učiniti za svoje poslovanje. Glavni savjet koji Edita daje su i korištenje CRM softvera, no svi savjeti u njenim člancima su oni koje možete primijeniti u praksi te strategije koje definitivno trebate implementirati. 

Ivica Žuro - logičan put prema uspjehu na tržištu financija

Ivica Žuro je poznat kao financijski stručnjak i kao naš autor, naravno. No, Ivica je poznat i kao uspješan sudionik raznih kvizova, kviz maher rekli bismo. I što se zapravo dogodi kada se ljubav prema sudjelovanju na kvizovima spoji sa višegodišnjim iskustvom u bankarstvu?

Nastaje logičan korak u obliku vlastite tvrtke, jer je Ivica osnovao MM Beneficum, uspješnu tvrtku za konzultacije u financijama, bankarstvu i upravljanju poduzećima. 

Osim što je stručnjak u području financija, Ivica kao naš suradnik u svojim autorskim člancima donosi novosti na tržištu kredita, ali i razne financijske informacije namijenjene većinom pravnim osobama i čarter poslovanjima. Naša je preporuka definitivno pročitati njegov članak “Kako pravne osobe mogu uštedjeti na troškovima energenata”.

 

Na platformi čarter.hr smo uvijek u potrazi sa suradnicima koji imaju nešto vrijedno i aktualno za reći o nautičkom poslovanju, ali i šire. Želite li i vi postati naš autor ili smatrate kako bi vaša stručnost pridonijela našoj platformi, slobodno nam se obratite.

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Godina prolazi, ali želje ostaju – kako ih financirati?
Godina prolazi, ali želje ostaju – kako ih financirati?

Imate ideju, ali nedostaje vam milijun-dva (ili dvadeset)? Očito je vrijeme je za nove investicije. Ivica Žuro nam donosi najbitnije informacije o aktualnim financijskim programima i kreditima za poduzetnike u turizmu i ugostiteljstvu. Od otpisa glavnice do zelenih inicijativa - saznajte kako postaviti temelje za uspjeh u idućoj godini.

IQNautics – transformacija nautičke industrije i poslovanja
IQNautics – transformacija nautičke industrije i poslovanja

Možete li zamisliti svoj život ili posao bez pomoći digitalnih alata? Naravno da ne možete, jer su digitalni alati postali neizostavni, ali i jer poboljšavaju i olakšavaju našu svakodnevicu. Predstavljamo vam IQNautics, digitalni alat koji će promijeniti vaš život i potpuno transformirati poslovanje vaše čarter tvrtke.

Spojite sve zajedno - stvorite kohezivan identitet brenda
Spojite sve zajedno - stvorite kohezivan identitet brenda

Jedna stvar koju vaše brendiranje zahtijeva je da "vaša priča" odiše jedinstvom. To znači kako identitet vašeg brenda mora biti unificiran i kohezivan. To nije teško postići, ako znate koje su prednosti dobrog brendiranja i ako vam je stalo do toga kako vas vaši gosti doživljavaju.

Mapiranje korisničkog putovanja za poboljšanje čarter poslovanja
Mapiranje korisničkog putovanja za poboljšanje čarter poslovanja

Kako učiniti da se svaki gost osjeća kao da je vaš čarter iskustvo života? Mapiranje korisničkog putovanja može vam pomoći da sagledate svaku fazu kroz njihove oči – od prve pretrage na internetu do trenutka kada se vrate na kopno. No, to zahtijeva puno više od dobre organizacije i izvrsnih plovila. Morate stvoriti nezaboravne točke dodira koje će izdvojiti vaš čarter. Svatko može koristiti mapiranje putovanja kako bi unaprijedio usluge, riješio uobičajene frustracije i izgradio lojalnost koja vraća goste.